Hmm, ha tkp. 2.5 éve (vagyis, amióta bicajozom) használok 175-ös 53-39 hajtást, mennyire fog "szívenvágni" egy 50-34-es 172.5-ös? : D
Városi gépen természetsen 170-es hajtásom van, igazából én "nem nagyon" érzek különbséget, picit jobban pörgök rajta, és annyi. : )
síkra talán még ideálisabb is lehet az én stílusomhoz? (nem szeretek erőből menni)
110bcd tányérok közül "kedvezően" 52-38-at tudnék szerezni, FSA-Shi-SRAM sztenderdhez (szóval, nem campához). Vagy gyári campyt 50-36-ban, de kokainárban.
Szerintem inkább kipróbálom majd, mire jutok a kompakttal, aztán, ha nagoyn nem szeretem, lehet variálni. Főleg az 52-38 szinte "eszmei", ha az 53-39-hez gyengének érzi magát valaki 
a másik a fékbeállítás: létezik, hogy a szélesebb felnin kevésbé harap ugyanaz a fékkar-fékbetét-fék kombó, vagy, a felnifal lesz a ludasch? Amióta a Khamszin van bent, félek minden alkalommal, ha lassítanom kell. Igaz, jobb a finom és egyenletes lassulás, mint a korábbi "koppküllő", de utóbbival ténylegesen meg lehetett állni, ezzel meg nem igazán.
Vejne módosította - 2015. március 13. - 07:07