Volt alatta termo lábmelegítő is.
Akkor puhany. Rajtam is volt, de sok volt, egy vekony labszar is boven eleg lett volna.
Volt alatta termo lábmelegítő is.
Akkor puhany. Rajtam is volt, de sok volt, egy vekony labszar is boven eleg lett volna.
Vasból vagy.
Volt alatta termo lábmelegítő is.
nem tudom mennyire hihetünk ennek az idézetnek: "A kolumbiai Quintana útban a szakaszgyőzelem felé. Otthonában közel 3.000 méter magasan lakik, ahol elmondása szerint sokszor edzett fagypont körüli hőmérsékletben."
természetesen nem azt mondom,h rövid gatyában,hó esésben,kell edzeni,de attól h leesik 0 fok alá a hőmérséklet,még lehet tekerni. a bikkmakkos cikkben,meg pont az ellenkezője volt.
Amikor még nem volt profi.
A sebesség mindent megold.
Mert nem szerették volna feleslegesen nagy súrlódásnak kitenni a fránya váltókábelt. Meg van szép is a libegőbowdenben.
Ellenben nem csoda, hogy a hátsó váltót nem tudtad beállítani. Egy 8s shimano sorhoz sh váltóval 2.8mm bowdenhúzás kell(ene) klikkenként, a 8s campy fékváltókarok meg húznak 3.6-ot. Emiatt iszonyatosan jól tolerálja a rendszerük a kevésbé jó beállítást a saját váltójával, de mással meg lehetetlen párosítani. Még a mai campy váltókat is "túlhúzza".
A hátsó agyat viszont fölösleges volt cserélni, elég lett volna a hátsó váltót. 8s campag fvk-hátsó váltó hibátlan hetes-nyolcas shimano sorokon, és 8s campán is.
"tudompróbáltam".
Szóval az NS hátsó agy fölösleges kiadás volt, de már ilyenkor mindegy. Nekem is fölösleges kiadás volt a 8s campag kerékszett anno, mert shimanoval is mukodott volna, sőt, az 1051-es rotorcserélt agyamon is perfekt volt, illetve, ma meg 10-es campa rotorra gányolt 8s sort használok.
Remélem, év végén le fog jönni a sor kalapács-laposfeju nélkül is
főleg, mert gondolkoztam, hogy 13-23 helyett 13-21-re váltanék (egy 18t lánckerék kerülne be a sorba. bár, amióta van 16t-m (tavaly 13-26-ban nem volt, most már van
) azóta 90%-al kevesebbet használom a jobb váltókart
tovább marad majd ropogós! )
Tavaly írtam, hogy modernizálnám a gépet és kerékszettet akarok venni. Nos ez megtörtént. Igyekeztem előre gondolkodni ezért egy régebbi Campagnolo Scirocco 9-10-11es sort fogadó kerészettet vettem. A sor egy új Campa Veloce 9s, 8-asra hézagolva. 13-25 (a 28-as kimaradt). Meg vettem az Ebay-n egy új (NOS) négyszögtengelyes 53-39-es velocsét. Valamint a fékszettet is lecseréltem új Velocséra. A bringán már csak a kormány csapágy és a lánc emlékeztet a Shimanos időkre. (Még a kulacsom is Campa).
Georgio
Nem feltétlen, de keress rá yutúbon plö Kai Greene-re. Ma már térd alá érő gatyában tekertem egy órát, szép, napos 15 fok volt.
Én rövidben.
A sebesség mindent megold.
Mert nem szerették volna feleslegesen nagy súrlódásnak kitenni a fránya váltókábelt. Meg van szép is a libegőbowdenben.
Ellenben nem csoda, hogy a hátsó váltót nem tudtad beállítani. Egy 8s shimano sorhoz sh váltóval 2.8mm bowdenhúzás kell(ene) klikkenként, a 8s campy fékváltókarok meg húznak 3.6-ot. Emiatt iszonyatosan jól tolerálja a rendszerük a kevésbé jó beállítást a saját váltójával, de mással meg lehetetlen párosítani. Még a mai campy váltókat is "túlhúzza".
A hátsó agyat viszont fölösleges volt cserélni, elég lett volna a hátsó váltót. 8s campag fvk-hátsó váltó hibátlan hetes-nyolcas shimano sorokon, és 8s campán is.
"tudompróbáltam".
Szóval az NS hátsó agy fölösleges kiadás volt, de már ilyenkor mindegy. Nekem is fölösleges kiadás volt a 8s campag kerékszett anno, mert shimanoval is mukodott volna, sőt, az 1051-es rotorcserélt agyamon is perfekt volt, illetve, ma meg 10-es campa rotorra gányolt 8s sort használok.
Remélem, év végén le fog jönni a sor kalapács-laposfeju nélkül is főleg, mert gondolkoztam, hogy 13-23 helyett 13-21-re váltanék (egy 18t lánckerék kerülne be a sorba. bár, amióta van 16t-m (tavaly 13-26-ban nem volt, most már van
) azóta 90%-al kevesebbet használom a jobb váltókart
tovább marad majd ropogós! )
Más: kénytelen leszek tényleg nézni valami kompakt kormányt a Coralra.. Fékváltókar-fogásban nagyon kényelmes hajlított könyökkel, de alsó fogásban állonrúgom magam szinte. :\ Ha nagyon aero akarok lenni, ált. rákönyöklök a kormányra, s úgy tekerek, igazából elég sokat megyek úgy, HA a körülmények engedik (útviszonyok-forgalom..)
Vejne módosította - 2015. március 17. - 19:11
uff: alapvetően a konditeremben még 25 fokban is mackóalsó meg nagy kapucnis "hoodiemelegítő" dukál, szembe húzott csuklyával.
Nem feltétlen, de keress rá yutúbon plö Kai Greene-re. Ma már térd alá érő gatyában tekertem egy órát, szép, napos 15 fok volt.
Tudja-e valaki a választ arra, hogy a Shimano régebbi fékváltókarjain miért nem aero volt a bovdenezés?
Nekem az országutimon anno Shimano 105-ös szett volt.Persze még alsócsöves váltokarral, szép íves fékbovdennel. Néhány évre rá kijött az aero fékkar. Vettem és nagyon tetszett a bandázs alatt futó bovden megoldás. Utána megjelentek az első fékváltókarok és elhűlve láttam, hogy a Shimano-é nem aero bovdenezésű. Mindenféleképpen szerettem volna venni fékváltókart, mert biztonságosnak tartottam. Viszont csak aero jöhetett szóba (visszafelé nem fejlődünk jelszóval), így jött képbe a Campanolo, az mint tudjuk aero volt.
Megvettem a Campát (emlékeim szerint jó drága volt) és itt szembesültem először a kompatiblitási problémákkal. Felszereltem a Campa fékváltókart de sehogyan se tudtam beállítani a Shimano hátsó váltóval és a Shimano sorral. Végül szervizben kötött ki a bringa, ahol is kicserélték a hátsó agyat Sachs New Sucessre, Sachs 12-24-es sorra és egy Campanolo hátsó váltóra. (Ez a combo azóta is tökéletesen műxik.)
Így váltam Shimano fanból Campa fanná.
Georgio
uff: alapvetően a konditeremben még 25 fokban is mackóalsó meg nagy kapucnis "hoodiemelegítő" dukál, szembe húzott csuklyával.
"No distraction".
Vejne módosította - 2015. március 17. - 18:04
természetesen nem azt mondom,h rövid gatyában,hó esésben,kell edzeni,de attól h leesik 0 fok alá a hőmérséklet,még lehet tekerni. a bikkmakkos cikkben,meg pont az ellenkezője volt.
Ha a konditeremben 18 fok van, már hosszú újjúban edzek, mert nem akarom elintézni egy életre az izületeimet. Még jobban. Nagyon gyorsan behalnak, de nyilván ez egyénfüggő, biztosan van, akinek jobban tolerálja az ilyesmit a szervezete.
Régi shimano fékváltókargumi kompatibilitással kapcsolatban segítsetek, legyetek szívesek:
ST-5510-esen kellene pótolni, flight deck nélkül is megfelel.
https://www.paul-lan.../ST/ST-5510.PDF
Mi lesz jó rá, és hol érdemes beszerezni? Köszönöm, előre is.
Hali,
Én mostanában innen vettem :
http://www.hyperspor...o_y6c898070.php
tom
Ők is csak versenyeznek ilyen időben, nem edzenek. Egy részük soha többet nem ül bringára miután befejezte a versenyzést.
Nyilvan csak pozolni ment o is ki...
Ők is csak versenyeznek ilyen időben, nem edzenek. Egy részük soha többet nem ül bringára miután befejezte a versenyzést.
nem tudom mennyire hihetünk ennek az idézetnek: "A kolumbiai Quintana útban a szakaszgyőzelem felé. Otthonában közel 3.000 méter magasan lakik, ahol elmondása szerint sokszor edzett fagypont körüli hőmérsékletben."
természetesen nem azt mondom,h rövid gatyában,hó esésben,kell edzeni,de attól h leesik 0 fok alá a hőmérséklet,még lehet tekerni. a bikkmakkos cikkben,meg pont az ellenkezője volt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Régi shimano fékváltókargumi kompatibilitással kapcsolatban segítsetek, legyetek szívesek:
ST-5510-esen kellene pótolni, flight deck nélkül is megfelel.
https://www.paul-lan.../ST/ST-5510.PDF
Mi lesz jó rá, és hol érdemes beszerezni? Köszönöm, előre is.
volt nem olyan régen egy "tudományos" cikksorozat itt a bikkmakkon. állításuk szerint tévhit az,h rossz időjárási körülmények közt is kell tekerni. inkább görgőzzön az ember. http://www.velo.hu/k...alyetapjan.html aha. bizonyára.
Ők is csak versenyeznek ilyen időben, nem edzenek. Egy részük soha többet nem ül bringára miután befejezte a versenyzést.
A sebesség mindent megold.
néhány szó a veloce váltásról: csak az én cuccaimhoz tudom hasonlítani. 10-es record,és 9-es veloce. még a végigváltomhátulazegészsort verzió. a record-hoz képest könnyebb a váltás. sztem gyengébb a rugója. a 9-es veloce-hez hasonlítva,meg egyforma. kicsit fura nekem,h csak egyesével lehet hátul váltani,elől meg csak a kis tányéron lehet trimmelni,de azért szépen dolgozok. az ergopower formájáról nem tudok mit mondani. nem mentem vele. mondjuk,ha ez a campánál a belépő szint,akkor halelúja. nagyon f@sza kezdő cucc.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A GTR Centaur Karbon hajtókaros szettel, centaur fékekkel-centaur váltással és Khamsin Asy kerékszettel 450 egy "hírhedt" boltban, Scirocco 35 kerékszettel meg 490.
Szóval, 450-ért van egy egész jó hátasa az embernek, ha nem zavarja a PS-PT (kit zavar? használatban jó) akkor teljesen korrekt.
Azért az FSA Gossamer hajtás-fékezés és Miche GTRX kerékszett nincs egy súlycsoportban és kategóriában a csentaúrral. Még, ha utóbbi már egy nem létező, nem futó szett is
tegnap volt szerencsém közelebbről megnézni egy 2015-ös wilier gtr-t. a legolcsóbb verziót. veloce váltás,miche kerekek,lánc,sor, fsa hajtókar,fékek,kormány,stucni,nyeregcső,selle italia nyereg. nagyon pofás cucc. teljesen karton,váz,villa. a villa nyak is karton. elég jó alap ez a váz sztem. a bianchi vázam előtt nézegettem karton vázakat,amikre föl tudnám építeni a bringám,a meglévő alkatrészeim többségével. na,ez az a váz amire szívesen építkeznék.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
hát azért nedves időjárásban jobb a rövidnadrág,mert a bőr gyorsabban szárad mint a ruha én sosem szerettem a hideg időt de 5 fok alatt általában két rövidgatyában versenyezterm(alul egy betétes felette egy betétnélküli) de ausztriában divat volt a rövid thermo is.