Nemár. Kancsómentes hétvégém lesz, amúgy is, szégyen, hogy idén a Bassoban van cca. 1900 km, a kancsóban meg 190
Legalább spórolok. Igaz, nem nehéz úgy kevés km-t tenni valamibe, hogy alig látom. De majd vizsgaidőszakban adok a pofájára! 
Igazából ezt kéne megvennem, mehetne rá a coralról minden:
http://apro.bikemag....az-l284174.html
oké, 1 cm-rel hosszabb stucni kéne, ha, meg mondjuk Deda Piega kormánnyal képzelném el a felállást, akkor nyugodtan lehetne 135mm-es stucnim is ehhez a vázmérethez. De legalább lenne egy csúcs-acélom, a csodadeda 18MCDV6HT csövekből
(amúgy milyen vicces.. összevásárolnak csöveket a Dedától, Columbustól, Mannesmanntól, építenek egy vázat, ahol kevergetnek össze vissza mindent, aztán rátesznek egy sejtelmes "Basso Tube Concept" matricát. Ettől szebb csak a 90-es évek Santé Pogliaghi vázaival történt: Basso papucs, Basso gravír a fékhídban-támvillában, basso tube concept matrica, és természetesen Pogliaghi felirat, mert mégiscsak az..)
szerk: amúgy élvezem a Coralt, főleg, hogy vicces, ahogy a kormány cm-t hajlik, ha kiállva jól megrángatod, elég mókásan lehet érezni, hogy "hajtogatod" a cockpitet, illetve, az se rossz, ahogy álló helyzetben rálépsz a pedálra és jó másfél cm-t kileng a középrész, meg nagytányéron még az átdobóba is beletaposod a láncot (igaz, ez köszönhető a préselt bilimínium mirázstányérnak&ruganyos középcsapágyháznak)
Más világ a két masina, csak vicces, hogy a kannondell kényelmesebb-kezesebb-jobban irányítható-stabilabb-merevebb-könnyebb, etc.
Egyetlen előnye van az acélnak: olyan, mintha tényleg élne. A cannondale-el menni kissé olyan, mint egy kényelmes sport-túra motoron, míg a basso kb. egy versenytevére emlékeztet. (Igen, teve. Dromedár!)
Vejne módosította - 2015. május 15. - 15:35