Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#4021
Posted 2016. February 06. - 11:13
Kicsit fájt ezért, hogy a bbb bowdennel lehuztak, főleg, hogy a szerelő szerint semmiben sem tér el a sima kábeltol, csak jár hozzá díszkarton, s nem százas bulkbol való.
Amúgy régi campanal kb minden jó, amíg nem rozsdás. Óriási mennyiségű bowdenhuzassal működik 😀😀 mint az új tiagra és 11 s shimanok.
Néha kis fejlesztés is sokat dob, eg, új BB ház alatti kabelvezir, vagy kevésbé akut szögben megtoro kábelezés. Ilyen téren amúgy a kívül elvezetett gitarhurok profilaktikusan jók fejfájás ellenében. Set&forget.
#4022
Posted 2016. February 06. - 10:59
Szerintetek hány cég gyárt bovdent és hozzá házat? Mert szerintem nem túl sok.
- Vejne likes this
A sebesség mindent megold.
#4023
Posted 2016. February 06. - 10:41
ua megy mindegyikhez. ez is benne van a használati utasításban. sztem nem variálnak,csak fejlődött a technika. 94 körül lett először campám (igaz ez csak váz váltókaros volt.),akkor még nyoma sem volt a kenésnek a házakban. a maiakban meg már van. a sr recordhoz is ua jár,mint a veloce-hez.
gondolom itt is az van mint a hifi-ben: olyan lesz a váltás/hangzás, mint amilyen a szetted leggyengébb része. hiába veszek a hifimhez 100 euró/méter tiptop audiokábelt ha utána a hangfalam mellé beteszek egy üvegasztalt
- donciccio likes this
#4024
Posted 2016. February 06. - 10:22
klasszik árukapcsolás a campától. a bowdenszetteken is variálnak, vagy ua megy a 9/10/11-hez? ez a bovdenszett dolog elég szubjektív, hm? tesztelni se egyszerű, esetleg vmi extrém hidegben
ua megy mindegyikhez. ez is benne van a használati utasításban. sztem nem variálnak,csak fejlődött a technika. 94 körül lett először campám (igaz ez csak váz váltókaros volt.),akkor még nyoma sem volt a kenésnek a házakban. a maiakban meg már van. a sr recordhoz is ua jár,mint a veloce-hez.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4025
Posted 2016. February 06. - 10:15
cseréltem ma bovdeneket. gyári campa bovdenszett lett. ergóhoz életemben másodszor használok gyári készletet. rengeteg fajta bovdent+házat próbáltam,de úgy látszik csak ezzel lehet a legjobb a teljesítménye a váltásnak,és a fékezésnek. én nagyon drágának tartom a campa készletét,de úgy látszik nem érdemes mással próbálkozni. szóval szépen,finoman működik minden.
dupla bandázs lett a kormányra tekerve. azt hittem vastagnak fog tűnni,de annyira nem vészes. majd holnap lövök néhány képet a bringáról.
klasszik árukapcsolás a campától. a bowdenszetteken is variálnak, vagy ua megy a 9/10/11-hez? ez a bovdenszett dolog elég szubjektív, hm? tesztelni se egyszerű, esetleg vmi extrém hidegben
#4026
Posted 2016. February 06. - 09:41
Don, tudod mi a vicc? Két hete írtam egy havernak, hogy úgy rémlik, a 8s campag jobban váltott fékbowdenházakkal, mint hosszanti szálas váltókábelházzal, de valamiért a lelkemnek jobban esik, ha hosszanti szálas 4mm-es tokban fut a váltókábelezés
Pedig úgy rémlik, hogy a sima spirális fékbowdentokkal nagyon szépen-finoman működött. Talán a nagyobb átmérő-kisebb súrlódás miatt.
#4027
Posted 2016. February 06. - 09:34
hát, nem tudom, nekem a 8s mirázshoz és 10s US velocséhoz volt gyári campag szett, egyiktől sem dobtam hátast. Működik, de a teflonos Jag ugyanazt tudja, kb. harmadáron. de ha olcsón szerezted, akkor grat
nekem pont a jag váltott a legbénábban. a féknél jó volt. fekete teflonos bovdenek voltak. amit nem próbáltam: shimano bovdenszett,és a nokon féle alubogyós cucc. az elsőt tiltja a vallásom,a másikat meg nem lehet kifizetni. ami még érdekes: a télimen hagyományos spirálos fékházakkal van összerakva az egész bovdenezés. azon nagyon jól működik minden. kb olyan,mint a campa gyári. csináltam olyat is,h a nyárira is ilyen megoldást választottam. ott meg nem működött. tiszta anomália. amit még a campa gyári szett javára írnék az az,h az ergóban lévő vezetőfuratok ehhez vannak kitalálva,így könnyű szerelni is. az ergóba nem ragadnak bele a kupakok. 10 körül vettem. pontos árat nem tudok,mert volt még más is a kosárban,és az egészre kaptam egy kis kedvezményt. nem dobtam ki a használati utasítást. 2 év,illetve 15000 kili után írja a cserét.
Edited by donciccio, 2016. February 06. - 09:38.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4028
Posted 2016. February 06. - 06:48
hát, nem tudom, nekem a 8s mirázshoz és 10s US velocséhoz volt gyári campag szett, egyiktől sem dobtam hátast. Működik, de a teflonos Jag ugyanazt tudja, kb. harmadáron. de ha olcsón szerezted, akkor grat
Edited by Vejne, 2016. February 06. - 06:48.
#4029
Posted 2016. February 05. - 23:08
cseréltem ma bovdeneket. gyári campa bovdenszett lett. ergóhoz életemben másodszor használok gyári készletet. rengeteg fajta bovdent+házat próbáltam,de úgy látszik csak ezzel lehet a legjobb a teljesítménye a váltásnak,és a fékezésnek. én nagyon drágának tartom a campa készletét,de úgy látszik nem érdemes mással próbálkozni. szóval szépen,finoman működik minden.
dupla bandázs lett a kormányra tekerve. azt hittem vastagnak fog tűnni,de annyira nem vészes. majd holnap lövök néhány képet a bringáról.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4030
Posted 2016. February 05. - 21:55
- donciccio likes this
#4031
Posted 2016. February 05. - 09:45
#4032
Posted 2016. February 05. - 09:35
Téli edzésre jó volt a 32es drótos 4barral, de most hogy melegszik az idő, már nem zavarna a magasabb átlagsebesség.
vegyél még bele vlmi fasa belsőt is. pl latexet. azzal még jobban fog gurulni
Edited by donciccio, 2016. February 05. - 09:37.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4033
Posted 2016. February 05. - 08:52
Akkor ajánlatokat várok olyan országúti rövid benyúlású patkófékre, amin keresztül kifér a 25mm-es külső kioldott gyorskioldó mellet.
Nem fontos, hogy gyorskioldó legyen a féktesten, mert az van a fékkaromon, de, ha két helyen tudok nyitni, az sem gond.
Sram Apex?
#4034
Posted 2016. February 05. - 08:41
- donciccio likes this
#4035
Posted 2016. February 05. - 08:35
Találtam jó áron mavic powerlink-griplink párost. Valakinek tapasztalata ezekkel a gumikkal? 1kg-könnyítenék a kerekeken, téli mindenest lecserélve
1 kg-t le tudnál szedni a két kerék tömegéből? az faja lesz. szinte repülni fog a bringa.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4036
Posted 2016. February 05. - 08:16
- donciccio likes this
#4037
Posted 2016. February 05. - 07:22
Akkor ajánlatokat várok olyan országúti rövid benyúlású patkófékre, amin keresztül kifér a 25mm-es külső kioldott gyorskioldó mellet.
Nem fontos, hogy gyorskioldó legyen a féktesten, mert az van a fékkaromon, de, ha két helyen tudok nyitni, az sem gond.
Sram Apex?
#4038
Posted 2016. February 04. - 17:17
http://apro.bikemag....rd-l327263.html
nem túl gyakori cucc, 1999-es évjáratú cuccok. a hátsó váltó még a régi geometriájú, a fékváltókar húzása sem a mostani váltókkal kompatibilis, de nagyon tetszik.
Főleg a kormány.
Más: újra lemértem a Conti USII-t és CST Citot, menni fog ez. Már 25.5 és 27.5mm-re hozta ki a tolómérő. Kíváncsi vagyok, el fog-e férni a villában tartósan a 28-as CST. Az új elfért, de pár nap használat után ennyit dilatált. Legfeljebb megyek kicsit reszelgetni-ragasztani.
BTW, NEM fér ki a gumi kioldott fék mellett
Edited by Vejne, 2016. February 04. - 17:26.