Nálam a Canyon Endurace AL sportosítás befejeződött. Egész jó lett. XS (50)-es vázam van, a gyári 8-as stucni ki lett cseréve 9-esre, ami -7 fokos most (gyár 6-os volt), negatívban van, de persze így egyenesen áll kb. Spacerek kivéve. A nyeregcsövet kicseréltem Rose karbon Flex-re, ami hátrahajlik, és még kényelmesebb is. Most kompletten 8 kiló pedállal, nem rossz egy belépő modelltől, de a lényeg, a viszonylag jó aerós pozíció.
Vasárnap sikerült hozzámérni egy ugyanilyen méretű Canyon vázhoz, az is XS, csak éppen Ultimate SLX, ami a csúcskategória. A kormány magasságom pont akkora volt, mint a kollégának, a nyerge egészen picit volt csak hátrébb. A pozíciót így igen sportosnak és gyorsnak érzem. Hétvégi Fertő tó karikán egyébként koppra ugyanolyan átlagot mentünk ezekkel a gépekkel (38km/h - 125KMre), úgyhogy a bringán tényleg nem múlik. Pedig neki valamilyen CR Econix-os, vagy milyen meze van:) Bár ő most fáradt volt, de én se hajtottam ki magam, 140-es átlag pulzussal..
Egyébként a Fertő-tó maratonon nem viccelek, de kb. minden második gép Canyon volt, úgy látszik feleslegesen a sógorok se költik a pénzt. Érdekes módon Rose-t alig láttam, pedig nekem most jobban bejönnek a modelljei, elképesztően jó bringáik vannak, nagyon jó árban. Persze azért a peremes karbon felnik, egyéb csúcs karbon gépek is erős számban fordultak elő, 60-as papák alatt is.