Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34313 replies to this topic

#3421
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

sok embernek (a celkozonsegnek) ez 10 evi adag... ne magadbol indulj ki. de honnan tudod, hogy nem fog jol muzsikalni? :)

mennyi 10-15 éves alsó kategóriás shimano alkatrész működik még most is megfelelően,és mennyi campa? a shimano utoljára a 8-as cuccait csinálta tartósra. utána bevezette a tervezett kopást. ez tény. kár rajta vitatkozni. a shimano irányvonalába nem fér bele az,h a tiagra tartós legyen. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3422
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

újonnan,természetesen megfelelően működik. inkább az a kérdés,h 15-30 ezer km után hogyan "muzsikál"? veloce-t már láttam 30 ezer után,és teljesen okés volt. 

 

sok embernek (a celkozonsegnek) ez 10 evi adag... ne magadbol indulj ki. de honnan tudod, hogy nem fog jol muzsikalni? :)



#3423
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

újonnan,természetesen megfelelően működik. inkább az a kérdés,h 15-30 ezer km után hogyan "muzsikál"? veloce-t már láttam 30 ezer után,és teljesen okés volt. 

persze a 10 éves prae-escape-qs változatok örök életűek :) a 2011-es powershift vonalat meg nagyon sokan 1 szezon alatt leamortizálják (igaz, csak a váltókart, "mertezműanyag"

 

persze a campag escape-powershift vonalas szettjeiben csak az ergo a gyenge láncszem, a váltók-fékek-hajtás tányérjai nagyon tartósak és jók, de a váltókar szeret elkopni :) Ezt úgy oldja meg az okos ember, hogy szerez ultrashift kart 2010-es évjáratból, vagy régebbit, 2007 előtti mechanikával.

 

A még okosabb ember meg vesz egy 105-ultegra szettet, kidobja a campát a kukába, és örül, hogy nem lesz gond a sor-bowden cseréjénél ^^


Edited by Vejne, 2016. May 03. - 08:48.


#3424
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

Mi rajta a vicces? Nem mukodik megfeleloen?

újonnan,természetesen megfelelően működik. inkább az a kérdés,h 15-30 ezer km után hogyan "muzsikál"? veloce-t már láttam 30 ezer után,és teljesen okés volt. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3425
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
Mi rajta a vicces? Nem mukodik megfeleloen?

#3426
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

http://www.roadbike....en.207506.9.htm ez egy régi cikk. 2008-as,ha minden igaz. a lényege az,h milyen országuti sorokat lehetett kapni a 3 nagy alkatrészgyártónál. azért az megdöbbentő,h a shimano-nak volt a legtöbb verziója. ma meg mi van? montis sorokat adnak mindegyik szetthez. 

 

http://bikemag.hu/ma...kell-ennel-tobb olvastam ezt a tiagrás tesztről írt cikket. a hajtóművet én már láttam múlt évben,és akkor nagyon röhögtem az egész szetten. ezért a szettért én egy forintot nem adnék. munkagép? inkább vennék vlmi 10-15 éves használt campa szettet,mint ezt a keleti vackot. azok jobban bírják a gyűrődést.

 

 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3427
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Köszi!

Akkor megveszem.

nem fogsz csalódni. Olyan van Dave-nek is úgy rémlik& nekem is, csak keskeny felnivel. Jó, bombabiztos, magyar útra való.

 

Gianni: nagyon sokat lehet nyerni még 1-2 fokkal is egy kormányszárnál :) Főleg, ha hosszabb darabokról van szó 

 

más:

 

http://www.maxi-bike...-sz-p-llapotban

 

nagyon szeretem az icegray 66-os ultegrát, mert gyönyörű és tartós, de... egészséges az a fékkar ezekkel a féktestekkel? :\


Edited by Vejne, 2016. May 02. - 16:47.

  • Gianni likes this

#3428
mrteddy

mrteddy

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts

Nem lesz gond a 23 mm külsővel sem.

Ki fogja teriteni szelesebbre és annyi..

Honapokig jártam 23 külsővel 19 es trekkingfelnin, gond nélkül

 

 

Tuti jó lesz a 23-as gumi a 17-es felnire. Igazából még ideális is. De egyébként semmilyen okot nem látok, hogy ne 25-össel járj, főleg, egy modern 17-es felnivel. ALternatívaként vegyél 23-as Contit, mert az a valóságban 25 széles lesz.

 

Köszi!

Akkor megveszem.



#3429
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

43 km/h.   Ilyen gyorsan mentem szombaton egy 12km-s, forditos, dombos idofutamon.  Sose hittem volna, 2 eve meg a 40 km/h se jott ossze az istennek se.     Such happiness!

 

http://www.strava.co...ities/562305548


  • donciccio, Vejne and Gianni like this

#3430
Gianni

Gianni

    újonc

  • fórumtag
  • 18 posts

Veloflexről tudom, hogy sérülékeny, rövid élettartamú, bár jó vele menni, de nem hazai utakra való.

 

Mi a kifogás a Gp4kSII ellen? :)

 

Eddig a Gp 4000S2 idáig 5300KM, 0 defekttel. Ettől kezdve más gumi nem nagyon jön szóba nálam. Egyéb paraméterekben meg minden tesztben lejött, hogy csúcs. Az első még nagyon jó állapotú, a hátsó picit kezd kopni, 7000Km-nél fogom cserélni, de csak a hátsót a kopásjelző luk alapján. De sokan nyilván elforgatnák még azon túl is 10.000km-ig, mert a kockásodástól még messze van.


Edited by Gianni, 2016. May 02. - 13:20.

  • Vejne likes this

#3431
Gianni

Gianni

    újonc

  • fórumtag
  • 18 posts

 

Tuti jó lesz a 23-as gumi a 17-es felnire. Igazából még ideális is. De egyébként semmilyen okot nem látok, hogy ne 25-össel járj, főleg, egy modern 17-es felnivel. ALternatívaként vegyél 23-as Contit, mert az a valóságban 25 széles lesz.


  • Vejne likes this

#3432
Gianni

Gianni

    újonc

  • fórumtag
  • 18 posts

Nálam a Canyon Endurace AL sportosítás befejeződött. Egész jó lett. XS (50)-es vázam van, a gyári 8-as stucni ki lett cseréve 9-esre, ami -7 fokos most (gyár 6-os volt), negatívban van, de persze így egyenesen áll kb. Spacerek kivéve. A nyeregcsövet kicseréltem Rose karbon Flex-re, ami hátrahajlik, és még kényelmesebb is. Most kompletten 8 kiló pedállal, nem rossz egy belépő modelltől, de a lényeg, a viszonylag jó aerós pozíció.

 

Vasárnap sikerült hozzámérni egy ugyanilyen méretű Canyon vázhoz, az is XS, csak éppen Ultimate SLX, ami a csúcskategória. A kormány magasságom pont akkora volt, mint a kollégának, a nyerge egészen picit volt csak hátrébb. A pozíciót így igen sportosnak és gyorsnak érzem. Hétvégi Fertő tó karikán egyébként koppra ugyanolyan átlagot mentünk ezekkel a gépekkel (38km/h - 125KMre), úgyhogy a bringán tényleg nem múlik. Pedig neki valamilyen CR Econix-os, vagy milyen meze van:) Bár ő most fáradt volt, de én se hajtottam ki magam, 140-es átlag pulzussal..

 

Egyébként a Fertő-tó maratonon nem viccelek, de kb. minden második gép Canyon volt, úgy látszik feleslegesen a sógorok se költik a pénzt. Érdekes módon Rose-t alig láttam, pedig nekem most jobban bejönnek a modelljei, elképesztően jó bringáik vannak, nagyon jó árban. Persze azért a peremes karbon felnik, egyéb csúcs karbon gépek is erős számban fordultak elő, 60-as papák alatt is.


  • Vejne likes this

#3433
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
Nem lesz gond a 23 mm külsővel sem.

Ki fogja teriteni szelesebbre és annyi..

Honapokig jártam 23 külsővel 19 es trekkingfelnin, gond nélkül

#3434
mrteddy

mrteddy

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts

Sziasztok!

 

 

Felnivásárlás előtt állok, konkrétan Fulcrum Racing 5 LG 2015 ami ETRTO 17C

 

A kérdés hogy ETRTO 17C felnit a gyakorlatban lehet e 23-as külsővel használni?

 

Mert a táblázat szerint 25-től ajánlott... de nem akarok 25-ös gumival járni...

Sokan ETRTO 15C re is raknak 20-as gumit és nincs vele probléma pedig ott is csak 23-tól ajánlott

 

Érzetre mivel lesz másabb mint ha egy keskenyebb felnire raknám?

 

 

Köszi!

Üdv!



#3435
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,328 posts

Tahiban lesz esetleg még egyenkénti ebben az évben? amúgy azt nézem,h vannak akik elég szép átlagokat tudnak menni ilyen amatőr versenyeken. ők legtöbbször könyöklővel,meg aero cuccokkal mennek. jó lenne egy olyan kategória is,h könyöklővel,vagy anélkül versenyzik az ember. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3436
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 posts

Veloflexről tudom, hogy sérülékeny, rövid élettartamú, bár jó vele menni, de nem hazai utakra való.

 

Mi a kifogás a Gp4kSII ellen? :)

Nincs kifogás, hiszen évek óta csak azt használok. :)  Csak kíváncsi voltam.


  • Vejne likes this
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#3437
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Veloflex, Clément illetve Challenge országúti peremes külsőkkel van valakinek valamilyen tapasztalata?

Veloflexről tudom, hogy sérülékeny, rövid élettartamú, bár jó vele menni, de nem hazai utakra való.

 

Mi a kifogás a Gp4kSII ellen? :)



#3438
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

ennek mind1. :D

Egyébként mókás, hogy úton-útfélen belefutok a figyelmeztetésbe, hogy a 2011 utáni veloce-centaur-athena triót kerülni kell, ha ergopowerről van szó, mert "egyszezonos" cuccok.

nos, ezzel nem értek egyet, de van olcsóbb megoldás is a javításra, mint a komplett csere.

 

Ugye a power shift mechás ergopowerekhez semmilyen pótalkatrész nem készül, jó kis műanyag cucc belül, és abúzus mellett tényleg szét tud hullani 10ezer km után. De, lehet kapni a régi ultrashift darabokból még fékkar nélküli egységet:

 

https://www.bike-com...10-fach-p26295/

 

igazából ez az egyetlen évjárat a veloce-centaur vonalból, ami golyóscsapágyazott belső mechanikás, fém alkatrészekbű', és ultra-shift működéssel. Átteszed rá a fékkarokat, a fékváltókar-szoknyát meg egy kis kókánnyal rá tudod tenni a régi power shift karról :D >igen, végig kell vágni ..<



#3439
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 posts

Veloflex, Clément illetve Challenge országúti peremes külsőkkel van valakinek valamilyen tapasztalata?


"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#3440
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

ennek mind1. :D

MZ/Froton úr még hátsó váltóra is kipróbálta :D Kb. 2.65mm a bowdenhúzása egy klikkre, és 12 klikket tud a kar :D

 

Ezeket Ő mérte-írta-próbálta, így én csak más adataival páváskodom.


Edited by Vejne, 2016. May 01. - 13:18.

  • donciccio likes this