miért nem jó nézni? sztem jobb,mint a kormány.
Ha szereted nézni a bringádat tök jó, de amúgy elég zavaró hogy a kép nagy részét kitölti, középen, és semmit nem látni az útból
miért nem jó nézni? sztem jobb,mint a kormány.
Ha szereted nézni a bringádat tök jó, de amúgy elég zavaró hogy a kép nagy részét kitölti, középen, és semmit nem látni az útból
sziasztok!
ISO szabvány négyszöges monoblokkot keresek régi olasz hajtókarhoz. nem tudjátok, honnan lehet ilyet rendelni? mindenhol csak JIS-t találok... illetve 10+-ért talán lenne ISO, de nem akarok annyit költeni rá, városi rohangálós bicóba lenne..
nekem a sima flite ti kevlar 208, a flite max mangánsínes pedig 248 gramm. Utóbbi még speckó felfüggesztéses rendszerrel is bír.
nem igazán fejtettem ki nagy erőket rá, ez így hajlik. Bár a sima flite ülőlapja legalább ennyire tud deformálódni már kis erőhatásokra is.
Arn linkelt nagyon szimpatikus nyerget, Cosine:
http://www.wiggle.co...=4294581036&o=5
Még ami jó lehet(ne) nekem: fizik aliante gamma& charge spoon. Mindkettő széles, jó formájú.
Azért írom, hogy lehet(ne), mert a mostaniakat leváltani nem fogom, amíg nem reped valamelyik valahol..
max flite. eddig ez a legkompatibilisabb az alfelemmel.
hogy a csöcsbe' tudok így berakni youtube linket?
Edited by donciccio, 2016. May 22. - 09:12.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nezni se jo... Szoval errol ennyit.
![]()
miért nem jó nézni? sztem jobb,mint a kormány.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nekem a sima flite ti kevlar 208, a flite max mangánsínes pedig 248 gramm. Utóbbi még speckó felfüggesztéses rendszerrel is bír.
nem igazán fejtettem ki nagy erőket rá, ez így hajlik. Bár a sima flite ülőlapja legalább ennyire tud deformálódni már kis erőhatásokra is.
Arn linkelt nagyon szimpatikus nyerget, Cosine:
http://www.wiggle.co...=4294581036&o=5
Még ami jó lehet(ne) nekem: fizik aliante gamma& charge spoon. Mindkettő széles, jó formájú.
Azért írom, hogy lehet(ne), mert a mostaniakat leváltani nem fogom, amíg nem reped valamelyik valahol..
Edited by Vejne, 2016. May 22. - 07:52.
egy kis kamera téma. a felső csőre raktam vlmelyik nap. így egész jó a képminőség. nem vibrál annyira a kamera. viszont a bilincse beleér a combom belső részéhez. nem túl kényelmes. https://www.youtube....h?v=4UvBK1wUAE8
Nezni se jo... Szoval errol ennyit. Jobb helyen van a kormanyon. Probalkozhatsz meg a hatrafelevel esetleg, az is lehet erdekes
egy kis kamera téma. a felső csőre raktam vlmelyik nap. így egész jó a képminőség. nem vibrál annyira a kamera. viszont a bilincse beleér a combom belső részéhez. nem túl kényelmes. https://www.youtube....h?v=4UvBK1wUAE8
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.youtube....h?v=A8SokDx7YxQ érdekes sisak a bollé-tól
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Tényleg, van bármi oka annak, hogy a hajtás a jobb oldalon van? Vagy ez is olyan, mint a futásnál az atlétika pályákon mindig az óramutató járásával ellentétesen futunk?
Ha a problemat jol is lattak meg, rossz a valasz. Tegyenek egy hajtomu szeru aero hajtokart a bal oldalra is, ha az aerobb, de a lancot szerintem erdemes a masik oldalon tartani.
baloldali hajtókar
gyors volt, jár a csoki!
a cikk szerint a Felt arra jött rá, hogy a pályán igazából a versenyzők a kanyarokban "ráfordulnak" a levegőre, ezért - szerintük - az aerodinamikai tervezés során úgy kell tekinteni, hogy a szelet nem közvetlenül elölről kapják, hanem picit mindig balról - 2-5 fokban. Ezért tették a hajtást balra, mert ennek a karnak kisebb a légellenállása mint a másik oldalnak lánckerék nélkül. Vagyis kérem ez itt az első "szélezésre optimalizált" kerékpár. Amúgy piszok keskeny is, papucstáv elöl 70mm, hátul 95mm
Igaz, hogy pálya tech, de mi a furcsa a képen? (az első helyes megfejtő kap virtuális csokit Dévényi Tibi bácsitól)
baloldali hajtókar
Igaz, hogy pálya tech, de mi a furcsa a képen? (az első helyes megfejtő kap virtuális csokit Dévényi Tibi bácsitól)
http://velonews.comp...chment/g42a1392
Sziasztok!
Hétvégén elszakadt a láncom és mivel már korábban terveztem cseréjét ezt meg is tettem egy azonos új láncra, ekkor ért a hideg zuhany hogy a fogaskoszorú is el van kopva, mert kiállva nagy terhelésnél a lánc ugrik, biztos vagyok benne, hogy cserélni kell a fogaskoszorú sort, kérdésem az lenne, hogy ilyenkor a lánctányérokat is cserélni kell vagy az maradhat?
Üdv
Ákos
képet. nem vagyok biztos a lánckeréksor cseréjében sem, ott is előfordulhat, hogy az új lánc nem érzi teljesen jól magát egy közepesen használt klaszteren.
Sziasztok!
Hétvégén elszakadt a láncom és mivel már korábban terveztem cseréjét ezt meg is tettem egy azonos új láncra, ekkor ért a hideg zuhany hogy a fogaskoszorú is el van kopva, mert kiállva nagy terhelésnél a lánc ugrik, biztos vagyok benne, hogy cserélni kell a fogaskoszorú sort, kérdésem az lenne, hogy ilyenkor a lánctányérokat is cserélni kell vagy az maradhat?
Üdv
Ákos
csoda?
új potenza: drágább, mint az athena volt, cserébe lecserélték a hátsó váltó felét műanyagra az alumíniumról, a fékváltókar nagyobb lánckerék fölé léptető fékkar mögötti karját műanyagra az aluról, megtartották ugyanazokat a fékeket, de immáron csak kétforgáspontos verzióban, leváltották a korábbi hatalmas lánckeréksor kínálatot egy montis sorral, és felhízlalták a hajtókart
athena PT crabon&alu:
középrész a rendszerhez:
eleve barmok.. nem gyártanak, csak 1 féle hosszban hajtókart, és a pedálpersely van máshová helyezve.. spórolós olah banda..
1300 euróig teszteltek alu bringákat a roadbike.de-n
http://www.roadbike....0.1519732.9.htm
pl. legörgetsz, és ott a kis lista a többi modellről (canyon endurace, rose pro, stevens stelvio, cube attain..)
Meglepő: a rose váz kényelmesebb, mint a canyon >federung<.
meglepő: a felt váz-villa tavalyhoz képest jócskán hízott, a villa majd' 200 grammot.
meglepő: az avant váz tömege. Nem rossz egy acéltól
jók ezek a tesztek, mert össze tudod hasonlítani a tényleges kényelmét a vázaknak, merevségét, mert ezeket mérik, nem hasból mondják.
A giant váz nagyon szimpatikus, mert ahogy nézem az adatait, nem elég, hogy könnyű, kényelmes, de még külső kábelvezetéses is.
Edited by Vejne, 2016. May 14. - 12:43.