Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#31701
Írta 2007. június 03. - 16:13

#31702
Írta 2007. június 03. - 13:17

Viszonylag kezdõ outis vagyok, évi kb 8-10000km-el...Most van egy elég lepusztult bringám, ami úgy néz hogy van egy MALI Team vázam, amit mindenképp lecserélnék, egy Campa omicron elsõ felnim, 600-as hajtómû, Shimano Nexage( :S ) váltók, a többi cucc még ennyit sem ér mint ezek

Nyár vége fele szeretnék új bringát, kb 60-70 ezer forint ráfizetéssel. Én egy olyasmire gondoltam, hogy matuzban vázcsere, mellé veszek egy jo kis hátsó váltót, és fékváltókart ( mindent ugyanott ). Az a kérdésem, hogy szerintetek jo-e ez igy, vagy ha nem hogy lehetne jobbra kihozni, és mennyibe kerülne az egész..

#31703
Írta 2007. június 02. - 23:30

#31704
Írta 2007. június 02. - 23:26

#31705
Írta 2007. június 02. - 23:25


gondolkozok h venni kéne egy uti bicajt. egy fontos dolgot azonban még nem tudtam eldönteni. mekkora váz valo nekem ha montiba a 18" az én méretem. 180 cm körüli vagyok.
én 54 cm körülire gondolok....szerintetek?
üdv
#31706
Írta 2007. június 02. - 22:13

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#31707
Írta 2007. június 02. - 13:38

2007 es integrálttengelyes Tiagra 50/39/30 /FC-4503/
vagy egy 9es rendszerû Octalinkes 105 52/42/30 /FC-5505/
#31708
Írta 2007. június 01. - 16:20

Kössz az infókat, azóta már beszereztem a Time helyett egy jó kis Look pedált. Gondoltam, hogy ez lesz a vége...

#31709
Írta 2007. június 01. - 14:25

Giotto: A Time mo-i ellátottsága egyenlõ a nullával, nem lehet hozzá kapni stoplit (magát a pedált sem nagyon), kevés cipõvel jó, nem is nagyon ismerik a boltosok sem, ezért nem is terjedt el. Szóval legjobb, ha valami külföldi fórumon kérdezel róla, vagy ahol ezt az adaptert árulják.
Na ez egyáltalán nem jött be, van pedál (legalábbis országúti), van stopli, cipõ tényleg nincs (Neuzer).
Az Equippe viszont már egy két generációval ezelõtti modellcsalád, kb 7 éve nem gyártják, nem tudom, hogy lehet-e egyáltalán stoplit rendelni hozzá. Nem ismerem ezt a Sidit, a lényeg, hogy olyan cipõre van szükséged, amin négycsavaros Time stopli furatok is vannak. Volt régebben az Equippe stoplikhoz egy adapter, amivel fel lehetett rakni a Look furatokra is, de az 6-7 mm-rel elemelte a stoplit a cipõtalptól, szóval nem túl elõnyös. A mostani Time-ok stoplijai Look furatokra mennek.
#31710
Írta 2007. június 01. - 11:09

kerdesem: mukodik-e egy ilyen 50/34-es compact egy regi tipusu, 7/8-as exage elso valtoval? ha nem, akkor milyen valto kell nekem?
koszi

#31711
Írta 2007. május 31. - 22:31

De hogy ne csak off legyek, azon törön a fejem, hogy beszerzek egy cyclo-cross bringát...ami nem könnyû, mert a választék kicsi, az ár nagy. Kona topicban ott tartunk, hogy lehet építeni kellene, ehhez viszont nem értek, szóval az elsõ kérdésem az lenne, hogy egy ilyen bringába milyen kereket tudnátok ajánlani, lehetõleg ne horror áron...illetve ezeknek a bringáknak van külön fóruma? Vagy befér ide is? :-)
Kerék lehet országúti is, ha nem a pehelykönnyû, vagy kevésküllõs fajta. Mondjuk a váztól függ, 130 v. 135 mm-es hátsó agy megy-e bele.
A terhelése nem sokkal nagyobb, mintha aszfalton mennél.
Race, no Rest!
#31712
Írta 2007. május 31. - 19:54

Tudom hogy nem ez a jó fórum, de nem tudok hirtelen jobbat, szóval az lenne a kérdésem, hogy vajon a Leader Fox Point K07/15 -ös bringa (http://www.leaderfox...ex.php?pview=81) hány kiló lehet?
Béna vagyok, nem találok errõl adatot...esetleg egyéb vélemény is érdekelne róla. (145.000 az ára, ahol én néztem).
Köszi,
Alfa
De hogy ne csak off legyek, azon törön a fejem, hogy beszerzek egy cyclo-cross bringát...ami nem könnyû, mert a választék kicsi, az ár nagy. Kona topicban ott tartunk, hogy lehet építeni kellene, ehhez viszont nem értek, szóval az elsõ kérdésem az lenne, hogy egy ilyen bringába milyen kereket tudnátok ajánlani, lehetõleg ne horror áron...illetve ezeknek a bringáknak van külön fóruma? Vagy befér ide is? :-)
#31713
Írta 2007. május 31. - 18:38

Erõsségben-tartósságban monnyuk a Mavic CXP22-höz képest milyen? Árban egy kicsit alatta van, ez nem nagy baj

#31714
Írta 2007. május 24. - 20:39


"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#31715
Írta 2007. május 24. - 20:38

#31716
Írta 2007. május 24. - 19:20

Race, no Rest!
#31717
Írta 2007. május 24. - 13:21

#31718
Írta 2007. május 24. - 11:15


#31719
Írta 2007. május 24. - 10:55

KErék: a Fulcrum nagyon közel áll a Campa technológiához (fõleg hogy ugyanaz gyártja), kisebb eltérésekkel, árban valamivel olcsóbb, mint a Campa. A MAvic egyes modelljeire volt már panasz (ssc sl, es: nem túl merev, az alu küllõk sem túl szerencsések, fõleg a nehéz felni nagyon könnyû és kevés számú küllõ párosítás), de az elite-nél szerintem már nincs ilyen gond (a nagyobb tömegû felni megoldja a "hajladozást"). A Zonda aerodinamikailag biztos jobb, tömege talán valamivel több, mint a MAvicé. Ha campa szett lesz a gépen ,akkor szerintem mindenképpen Campa Zonda (nem kell a rotorokkal variálni), ha más akkor még midnig marad a Campa/MAvic dilemma. Végül is amatõr szempontból nics nagy különbség közöttük...
#31720
Írta 2007. május 24. - 09:29

CAMPAGNOLO ZONDA, FULCRUM RACING 3, MAVIC KSYRIUM ELITE
Én nem használtam egyiket se, de nekem a mavic tetszik:)
Tudom ezzel nem vagy kisegítve.

És pont 100e.(az általam ismert boltok legolcsóbbikában)