
Szultántyúk
bocsi az offért
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Országútis pajtások, mint hegyikerékpáros kérdeznék, vázméret ügyileg.
Úgy bizony, és, ha jól értelmezem a 9-11 centivel meg is válaszoltad. Kösz.
Kicsi lesz az mindenképp. A kérdést nemigen értem. Az országúti kormányok elõrenyúlása többé-kevésbé egyforma (ez kb 9-11 cm a stucnitól), a döntõ mindenképpen a felsõcsõhossz+stucni, tehát ehhez vannak elméleti és gyakorlati adatok.
Országútis pajtások, mint hegyikerékpáros kérdeznék, vázméret ügyileg.
169 centis magassággal rendelkezem (fellépõ magasság 75 cm). Lehetõségem nyílt egy 49 cm-s országúti vázhoz hozzá jutni. 500 mm-es felsõcsõhossz jellemzi a vázat. A kérdésem: mennyivel toldja meg hosszban az országúti kerékpárt az országúti kormány (a stucnin kívül) ? Hogy többé-kevésbé össze tudjam hasonlítani a montimmal (560mm felsõcsõ + 90 mm stucni). Gondolom, ha kicsit rövid lenne a váz, hosszabb stucnival és hátrébb tolt üléssel itt is lehet nyerni pár centit. Nem gondoltam volna, hogy valaha országútim lesz
Köszönöm a segítséget.
Amúgy milyen érdemi különbség van a "csõszettípusok" közt(reynolds,colombus,oria)?