Az árakat nézve inkább arra mentek rá az olaszok, hogy megint õk legyenek a legdrágábbak. Vicc az egész. Kiábrándultam a Campagnoloból. Még szerencse, hogy nem egy campa szett alkatrészeit kezdtem gyûjtögetni, most adhatnám el mindet
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#29941
Posted 2008. June 18. - 16:21
Az árakat nézve inkább arra mentek rá az olaszok, hogy megint õk legyenek a legdrágábbak. Vicc az egész. Kiábrándultam a Campagnoloból. Még szerencse, hogy nem egy campa szett alkatrészeit kezdtem gyûjtögetni, most adhatnám el mindet
#29942
Posted 2008. June 18. - 12:46
nekem a bianchin 12es cucc van, le vannak maradva.... jaaaa, hogy egyben van a 11 ? ah, nekem 2x6A Shimano pedig nem csak kísérletezik a 14 fokozatú váltórendszerrel, van is nekik régóta: 2 X 7
p.s. igaz a lanc iszonyat sokat bir
#29943
Posted 2008. June 18. - 12:42
Pont ugyanazért, amiért piacra dobják a 4-5...n pengés borotvát, hogy olyan sima lesz a pofád, hogy el sem hiszed!
es lassan kiderul, hogy a 'hagyomanyos' a legjobb
a kerdes, hol a hatar a technika es márkéting között, imho mar regesreg a marketing osztaly diktal....
a 11 seb: ha profi lennek, a szerelom a hegy elott fetenne egy durva sort hatra, es megoldva a gond. Persze nekunk nehez az altalanos sorokkal ugyanezt megtenni, mert sik uton jo ami van, de ha elmegy dolomitokra, vagy csak a szomszedba ott mar keves lehet a 15%on hegyeken az 'altalanos' attetel (igaz a 3 tanyeros rendeszerrel meg a falra is felmesz, a regi bringamon volt 28/28 attetel).
#29944
Posted 2008. June 18. - 12:04
#29945
Posted 2008. June 18. - 09:57
Ha belefér még a Pilis is, akkor itt van pár tipp:
http://www.seedwiki....kiPageId=959498
Többnyire forgalomtól elzárt, outival is kiválóan járható erdõgazdasági utakon haladó ajánlatok, 50-120 km (Békásmegyertõl számítva).
Ezt a wikit én követtem el, de úgy látszik nem találok követõkre, akik kidolgoznák a többi tájegységet is
#29946
Posted 2008. June 18. - 08:56
Campa Super Record 2009.
Rálicitáltak megint: 11 sebességes. De minek?
http://www.rouesarti...e-20532224.html
Az ilyen hírektõl üveges szemekkel nézem a monitort...
Pont ugyanazért, amiért piacra dobják a 4-5...n pengés borotvát, hogy olyan sima lesz a pofád, hogy el sem hiszed!
Itt már rég nem valós fejlesztésekrõl van szó, a gyártók elõre menekülnek, lehúznak annyi bõrt a láncváltós rendszerrõl, amennyit csak lehet.
A design elég ûrkorszaki, ha nem tudnám, mi az a Campa, azt mondanám (külsõ alapján): bazári bóvli.
#29947
Posted 2008. June 18. - 08:49
elmentek a dura-ace irányába ezzel a csúcsosítással, viszont a shimano új fvkarja tök lapos lett,hasonló a sramhoz
Szerintem nem a normál DA fékváltókarra gondolsz, hanem a villanydurészre. Az tényleg lapos lett, és mellesleg hihetetlenül kényelmes.
A Shimano pedig nem csak kísérletezik a 14 fokozatú váltórendszerrel, van is nekik régóta: 2 X 7
#29948
Posted 2008. June 18. - 07:51
Csak az a fránya nagyker nem hoz belõle..
#29949
Posted 2008. June 18. - 00:04
Az attól nem fog kicsúszni, hogy lekopott a festék
nekem volt hasonló probléma, bár nem ilyen durván. nem esett ki a kerék, csak elfordult a bal láncvilla felé 1-2 mm-t. a megoldás az lett, hogy a papucsról le kellett kicsit köszörülni a krómozást. így már nem csúszik.
bár a te eseted aluváz, azt el tudom képzelni hogy acél papucs van benne és az akár lehet krómozott is.
kerekem utoljára a 20 éves csepelembõl esett ki de az nem gyz-s volt, viszont meg volt szakadva a tengely menete, így nem is lehetett meghúzni rendesen
#29950
Posted 2008. June 17. - 23:17
#29951
Posted 2008. June 17. - 21:56
upsz lehet kisse OT, de megkockaztassuk
6os Campa sort keresek 13-23 helyett valami kicsit jobb attetelt, mert hegyre mennek vele. Tud valaki boltot, ahol tudnak segiteni ? Vagy barmilyen 6os mentes sor jo ra ?
#29952
Posted 2008. June 17. - 21:48
a 11fokozat pedig már tényleg kicsit túlzás. Lassan már az következik, hogy 140mmes lesz majd a hátsótengely szabványmérete.. és akkor lehet majd tovább pakolni a fokozatokat hátulra.
azert arra is kivancsi lennek, hogy a lanc milyen vekony, es rovid elettartamu lesz ? Montiban is tobben inkabb 8as sorral mennek, mint 9 v. 10 (itt nem a top szintrol beszelek, hanem amikor magadnak veszed meg a lancot), mert sokkal tobbet bir.
#29953
Posted 2008. June 17. - 21:42
6os Campa sort keresek 13-23 helyett valami kicsit jobb attetelt, mert hegyre mennek vele. Tud valaki boltot, ahol tudnak segiteni ? Vagy barmilyen 6os mentes sor jo ra ?
#29954
Posted 2008. June 17. - 19:48
#29955
Posted 2008. June 17. - 19:46
Csúnya a hátsóváltó, hol marad a letisztult Campagnolo formavilág ? A deisgn is érdekes, van benne arany fekete karbon, de miért hagyták meg féynes fémszínûnek a 10éve változatlan (egyébként gyönyörû) bowdenfeszesség állítójukat?
a 11fokozat pedig már tényleg kicsit túlzás. Lassan már az következik, hogy 140mmes lesz majd a hátsótengely szabványmérete.. és akkor lehet majd tovább pakolni a fokozatokat hátulra.
Kiváncsi lennék rá, hogy a 11. fogaskerék jelentette plusz súlyt milyen marketingdumával fogják megindokolni, hogy miért elengedhetetlen az a plusz egy fokozat
#29956
Posted 2008. June 17. - 19:39
#29957
Posted 2008. June 17. - 19:25
Rálicitáltak megint: 11 sebességes. De minek?
http://www.rouesarti...e-20532224.html
#29958
Posted 2008. June 17. - 18:16
"a rossz minõség miatt érzett bosszúság mindíg tovább tart mint az olcsó ár miatti öröm"
A stucni hosszát a fejcsõ középtõl a kormánybefogó közepéig szokták mérni mm ben.
#29959
Posted 2008. June 17. - 14:54
Hát attól függ hol laksz. Budapest-Pécel/Nagytarcsa-Isaszeg-Dány-Zsámbok útvonal elég jó, de ha a város másik felén laksz akkor pécelig se jutsz odavissza 30-ból.
Köszi, megnézem. Délpesten lakom, de ez igazából mindegy úgyis mindennap biciklizek a városban.
#29960
Posted 2008. June 17. - 14:42
Hello, ha már guminyomásnál tartotok, vettem a decába egy kézipumpát ami 10 bárig jó és van rajta egy kis nyomásmérõ is. 3 hét alatt leamortizálódott, eltört benne valami mûanyag alkatrész. Ilyet még egyszer nem akarok venni, de akkor honnan tudjam hogy mekkora a nyomás a kerékbe ha nincs nyomásmérõ a pumpán? Tudom hogy a mûhelypumpákon többnyire van de nekem elég lenne csak 1 pumpa amit hosszabb utakra is magammal vihetnék.
Másik kérsésem , Bprõl indulva merre vannnak jó állapotú viszonylag kis forgalmas utak 20-30-50-100 km-es biciklizéshez?
kösz
Hát attól függ hol laksz. Budapest-Pécel/Nagytarcsa-Isaszeg-Dány-Zsámbok útvonal elég jó, de ha a város másik felén laksz akkor pécelig se jutsz odavissza 30-ból.

Sign In
Create Account

Back to top





