Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#29941
gsuveg

gsuveg

    vendég

  • fórumtag
  • 244 hozzászólás

A Shimano pedig nem csak kísérletezik a 14 fokozatú váltórendszerrel, van is nekik régóta: 2 X 7 :D

nekem a bianchin 12es cucc van, le vannak maradva.... jaaaa, hogy egyben van a 11 ? ah, nekem 2x6 :D

p.s. igaz a lanc iszonyat sokat bir

#29942
gsuveg

gsuveg

    vendég

  • fórumtag
  • 244 hozzászólás

Pont ugyanazért, amiért piacra dobják a 4-5...n pengés borotvát, hogy olyan sima lesz a pofád, hogy el sem hiszed!


es lassan kiderul, hogy a 'hagyomanyos' a legjobb ;)

a kerdes, hol a hatar a technika es márkéting között, imho mar regesreg a marketing osztaly diktal....

a 11 seb: ha profi lennek, a szerelom a hegy elott fetenne egy durva sort hatra, es megoldva a gond. Persze nekunk nehez az altalanos sorokkal ugyanezt megtenni, mert sik uton jo ami van, de ha elmegy dolomitokra, vagy csak a szomszedba ott mar keves lehet a 15%on hegyeken az 'altalanos' attetel (igaz a 3 tanyeros rendeszerrel meg a falra is felmesz, a regi bringamon volt 28/28 attetel).

#29943
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Hát nekem is jobban teccik a "régi" Record, jó nagy mankik az olaszok:krol: Egy extra fokozat miatt nem tuti nem fogom lecserélni, az is biztos

#29944
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 453 hozzászólás
Szia !

Ha belefér még a Pilis is, akkor itt van pár tipp:

http://www.seedwiki....kiPageId=959498

Többnyire forgalomtól elzárt, outival is kiválóan járható erdõgazdasági utakon haladó ajánlatok, 50-120 km (Békásmegyertõl számítva).

Ezt a wikit én követtem el, de úgy látszik nem találok követõkre, akik kidolgoznák a többi tájegységet is :(

#29945
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás

Campa Super Record 2009.
Rálicitáltak megint: 11 sebességes. De minek?
http://www.rouesarti...e-20532224.html



Az ilyen hírektõl üveges szemekkel nézem a monitort...
Pont ugyanazért, amiért piacra dobják a 4-5...n pengés borotvát, hogy olyan sima lesz a pofád, hogy el sem hiszed!
Itt már rég nem valós fejlesztésekrõl van szó, a gyártók elõre menekülnek, lehúznak annyi bõrt a láncváltós rendszerrõl, amennyit csak lehet.

A design elég ûrkorszaki, ha nem tudnám, mi az a Campa, azt mondanám (külsõ alapján): bazári bóvli.



#29946
Zed

Zed

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.693 hozzászólás

elmentek a dura-ace irányába ezzel a csúcsosítással, viszont a shimano új fvkarja tök lapos lett,hasonló a sramhoz


Szerintem nem a normál DA fékváltókarra gondolsz, hanem a villanydurészre. Az tényleg lapos lett, és mellesleg hihetetlenül kényelmes.

A Shimano pedig nem csak kísérletezik a 14 fokozatú váltórendszerrel, van is nekik régóta: 2 X 7 :D
Ausztria, Kenguruk földje!

#29947
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Egyedül hegyeken van létjogosultsága a több fokozatnak, de ott sem a profiknak, hanem inkább az amatõröknek, hogy bárki bárhova fel tudjon tekerni. Igaz arra meg ott a tripla tányér elöl. A 3 nagy közül egyértelmûen a sram a legszebb. A fékváltókar nagyon betalált, kecses könnyû, amire a Shimano és a Campa igyekezett méltó választ adni (de nem sikerült). Személy szerint a Campagnolo fékváltókaron én is keveset változattam volna. Nyilván amikor csúcsosabbra húzták, a Shimano multifogású "bunkójához" hasonlóa kényelmet akartak elérni. A sram fékei könnyûek, letisztult formavilággal. A 2009es hajtókarjaik már hasonlóak a mostani Ultra Torque és Shimano karokhoz, így ezt a problémát is kiküszöbölték.. top a sram.

Csak az a fránya nagyker nem hoz belõle.. :)

#29948
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Az attól nem fog kicsúszni, hogy lekopott a festék :D



nekem volt hasonló probléma, bár nem ilyen durván. nem esett ki a kerék, csak elfordult a bal láncvilla felé 1-2 mm-t. a megoldás az lett, hogy a papucsról le kellett kicsit köszörülni a krómozást. így már nem csúszik.

bár a te eseted aluváz, azt el tudom képzelni hogy acél papucs van benne és az akár lehet krómozott is.

kerekem utoljára a 20 éves csepelembõl esett ki de az nem gyz-s volt, viszont meg volt szakadva a tengely menete, így nem is lehetett meghúzni rendesen

#29949
Técs

Técs

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás
Így közelrõl tényleg jól néz ki a campy fvk de ha nézed a közvetítéseket egy-két csapat már használja ezeket,többek között valamelyik francia is. Tv-n keresztül eléggé furcsának tûnik,kicsit elmentek a dura-ace irányába ezzel a csúcsosítással, viszont a shimano új fvkarja tök lapos lett,hasonló a sramhoz, sztem a régi ( mostani ) szebb design. Egyébként a cyclingnews-on ahol olvastam az új campy szettrõl azt is írták,hogy a shimano a 14-es rendszerrel kisíérletezik. Durva.

#29950
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
matuznál biztos van valahol...


upsz lehet kisse OT, de megkockaztassuk :)

6os Campa sort keresek 13-23 helyett valami kicsit jobb attetelt, mert hegyre mennek vele. Tud valaki boltot, ahol tudnak segiteni ? Vagy barmilyen 6os mentes sor jo ra ?



#29951
gsuveg

gsuveg

    vendég

  • fórumtag
  • 244 hozzászólás

a 11fokozat pedig már tényleg kicsit túlzás. Lassan már az következik, hogy 140mmes lesz majd a hátsótengely szabványmérete.. és akkor lehet majd tovább pakolni a fokozatokat hátulra.


azert arra is kivancsi lennek, hogy a lanc milyen vekony, es rovid elettartamu lesz ? Montiban is tobben inkabb 8as sorral mennek, mint 9 v. 10 (itt nem a top szintrol beszelek, hanem amikor magadnak veszed meg a lancot), mert sokkal tobbet bir.

#29952
gsuveg

gsuveg

    vendég

  • fórumtag
  • 244 hozzászólás
upsz lehet kisse OT, de megkockaztassuk :)

6os Campa sort keresek 13-23 helyett valami kicsit jobb attetelt, mert hegyre mennek vele. Tud valaki boltot, ahol tudnak segiteni ? Vagy barmilyen 6os mentes sor jo ra ?

#29953
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Itt meg a Dura ace új kerekének prototípusa
http://www.rouesarti...-hub-p_jpg.html

#29954
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Huhh micsoda hátsóváltó.. az én világomnak ez már túl innovatív :D A fékváltókar viszont gyönyörû szép, csak abba nem gondoltak bele az olaszok, ha ott kihagyják azt a pár tized gramm karbont a fékváltókarból, a bowden zsírjába frankón bele fog szállni és tapadni az összes elütött bogár, szösz por, pollen minden. :D

Csúnya a hátsóváltó, hol marad a letisztult Campagnolo formavilág ? A deisgn is érdekes, van benne arany fekete karbon, de miért hagyták meg féynes fémszínûnek a 10éve változatlan (egyébként gyönyörû) bowdenfeszesség állítójukat?

a 11fokozat pedig már tényleg kicsit túlzás. Lassan már az következik, hogy 140mmes lesz majd a hátsótengely szabványmérete.. és akkor lehet majd tovább pakolni a fokozatokat hátulra.

Kiváncsi lennék rá, hogy a 11. fogaskerék jelentette plusz súlyt milyen marketingdumával fogják megindokolni, hogy miért elengedhetetlen az a plusz egy fokozat :D

#29955
occsebogyo

occsebogyo

    vendég

  • fórumtag
  • 96 hozzászólás
Régebbi anyás felfogatású fék helyére mennyire lehet cserekompatibilis újabb fajta aminek imbuszos az anyája? Ha jól sejtem az süllyesztett, és belemegy a villába. Azt az anyát ki lehet váltani egy normál anyával vagy az egész csavar más átmérõjû, esetleg rövidebb is, és nem jön ki a vége a villa túloldalán?

#29956
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 hozzászólás
Campa Super Record 2009.
Rálicitáltak megint: 11 sebességes. De minek?
http://www.rouesarti...e-20532224.html

#29957
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Minipumpák közül az SKS ami jó minõségû és itthon is elérhetõ. Nekem olyan van, eddig semmi gond nem volt vele. Kedvenc mondásom ismét befigyel:

"a rossz minõség miatt érzett bosszúság mindíg tovább tart mint az olcsó ár miatti öröm"

A stucni hosszát a fejcsõ középtõl a kormánybefogó közepéig szokták mérni mm ben.

#29958
Istvan_

Istvan_

    újonc

  • fórumtag
  • 6 hozzászólás

Hát attól függ hol laksz. Budapest-Pécel/Nagytarcsa-Isaszeg-Dány-Zsámbok útvonal elég jó, de ha a város másik felén laksz akkor pécelig se jutsz odavissza 30-ból.



Köszi, megnézem. Délpesten lakom, de ez igazából mindegy úgyis mindennap biciklizek a városban.

#29959
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Hello, ha már guminyomásnál tartotok, vettem a decába egy kézipumpát ami 10 bárig jó és van rajta egy kis nyomásmérõ is. 3 hét alatt leamortizálódott, eltört benne valami mûanyag alkatrész. Ilyet még egyszer nem akarok venni, de akkor honnan tudjam hogy mekkora a nyomás a kerékbe ha nincs nyomásmérõ a pumpán? Tudom hogy a mûhelypumpákon többnyire van de nekem elég lenne csak 1 pumpa amit hosszabb utakra is magammal vihetnék.

Másik kérsésem , Bprõl indulva merre vannnak jó állapotú viszonylag kis forgalmas utak 20-30-50-100 km-es biciklizéshez?
kösz


Hát attól függ hol laksz. Budapest-Pécel/Nagytarcsa-Isaszeg-Dány-Zsámbok útvonal elég jó, de ha a város másik felén laksz akkor pécelig se jutsz odavissza 30-ból.

#29960
Istvan_

Istvan_

    újonc

  • fórumtag
  • 6 hozzászólás
Hello, ha már guminyomásnál tartotok, vettem a decába egy kézipumpát ami 10 bárig jó és van rajta egy kis nyomásmérõ is. 3 hét alatt leamortizálódott, eltört benne valami mûanyag alkatrész. Ilyet még egyszer nem akarok venni, de akkor honnan tudjam hogy mekkora a nyomás a kerékbe ha nincs nyomásmérõ a pumpán? Tudom hogy a mûhelypumpákon többnyire van de nekem elég lenne csak 1 pumpa amit hosszabb utakra is magammal vihetnék.

Másik kérsésem , Bprõl indulva merre vannnak jó állapotú viszonylag kis forgalmas utak 20-30-50-100 km-es biciklizéshez?
kösz