Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#27581
Szondos

Szondos

    vendég

  • fórumtag
  • 156 posts
Mali Ironman vázról vélemények?:chin:
196 centihez ideális lenne a 64cm-es váz?:chin:
Elõre is köszi.

#27582
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
sztem az aksyum a legstrapabíróbb ezek közül, a chall kisértetiesen hasonlít a novatec jetflyra (sztem ugyanaz, a kis kép miatt nem vagyok benne biztos), csak az olcsóbb
de sztem olcsóbban kijössz ha máshol veszed...

üdv mindenkinek!

szerintetek a magyar utakra melyiket érdemes venni?
http://biondobike.hu...product&id=4814
http://biondobike.hu...product&id=5397
http://biondobike.hu...duct&id=112640#
http://biondobike.hu...roduct&id=4904#

vagy esetleg más ötlet ebben a kategóriában?
a nagy S-t most hagyjuk mert olasz szett van a bicón...

a válaszokat köszi elõre is!



#27583
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Én vagy a Campa Ventot venném, (alufelnis gyári kerékszettek kategóriában a RoadBike magazin összehasonlító tesztjében megnyerte a legjobb ár/érték arány díjat) vagy a Fulcrumot, annak ha ez zavarna a Ventoban egységesebb a küllõzése. Súlyban ugyanaz, merevséggel nem hinném, hogy gond lenne.

#27584
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 posts
üdv mindenkinek!

szerintetek a magyar utakra melyiket érdemes venni?
http://biondobike.hu...product&id=4814
http://biondobike.hu...product&id=5397
http://biondobike.hu...duct&id=112640#
http://biondobike.hu...roduct&id=4904#

vagy esetleg más ötlet ebben a kategóriában?
a nagy S-t most hagyjuk mert olasz szett van a bicón...

a válaszokat köszi elõre is!
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#27585
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 posts
Igazi vitrindarab. Csak az a bandázsolás... vagy ennyivel vastagabb is?

#27586
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Pár kép a fékváltókarról:
http://picasaweb.goo...CLmSivaRppTHRA#


Szep. Itt alu a fekkar, ugye?

#27587
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 posts
Pár kép a fékváltókarról:
http://picasaweb.goo...CLmSivaRppTHRA#

#27588
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
ja meg kiveszed a racsnirögzítõ rugókat, meg felöntöd a gumit ólommal 53-11 ben egy """laza""" kézmozdulattal felpörgeted és másnap reggelig megy :D

#27589
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

Mert természetesen egy hagyományos csapágy esetében annyira meg tudod húzni a gyorszárat hogy a kontraanya rögtön beljebb fog menni ijedtében.
Persze az ipari csapágyak perselyét is szivacsból csinálják, hogy könnyebb legyen összenyomni. Vagy valamit rosszul tudok?
De ha már itt tartunk, akkor az nem választás kérdése hogy a gyz mennyire van meghúzva. Jól csak egyféleképpen lehet.


yepp, de ha a youtube kedvéért kell villogni akkor lehet laza is a gyz

#27590
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 posts

13-23-as sort preferáltam én is a 8-as idõszakban 13-14-15-17-18-19-21-23 (tehát a standard 16 helyett 18) felosztással, nagyon jó volt, szerettem, az 53-18 nagyon király

ez a kerékpörgetõs játék azon is múlik, hogy rendesen be van e húzva a gyz, vagy csak lightosan, mert utóbbi esetben percekig pörgethetõ bármi


Mert természetesen egy hagyományos csapágy esetében annyira meg tudod húzni a gyorszárat hogy a kontraanya rögtön beljebb fog menni ijedtében.
Persze az ipari csapágyak perselyét is szivacsból csinálják, hogy könnyebb legyen összenyomni. Vagy valamit rosszul tudok?
De ha már itt tartunk, akkor az nem választás kérdése hogy a gyz mennyire van meghúzva. Jól csak egyféleképpen lehet.

#27591
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
13-23-as sort preferáltam én is a 8-as idõszakban 13-14-15-17-18-19-21-23 (tehát a standard 16 helyett 18) felosztással, nagyon jó volt, szerettem, az 53-18 nagyon király

ez a kerékpörgetõs játék azon is múlik, hogy rendesen be van e húzva a gyz, vagy csak lightosan, mert utóbbi esetben percekig pörgethetõ bármi

#27592
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 posts

hi,



nekem most talán már jó, bár ha a vázban megpörgetem, akkor pontosan fél percig forog, a végén talán túl hamar megáll, szóval lehet hogy még mindig szoros kissé.

az etalon persze ez

ami azért is durva mert ez az SL sokkal könnyebb mint az átlag kerekek


Ha 3 km/h-val pörgeted meg, akkor az egy igen jó eredmény...
Egyébként meg az egész nem csak a csapágyazástól függ, hanem nyilván a racsni rugóitól/kidolgozásától is, bár ez a gyári kerekeknél úgymond a kerékhez tartozik, de ott sem mind, a hagyományosaknál meg pláne. Magyarán csak tisztán a csapágyazást ezzel a módszerrel összehasonlítani nem lehet.

#27593
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 posts
Még pénteken megjött bike24-tõl a Campagnolo Veloce Ultra-Shift fékváltókar. Felraktam bringára. Kényelmesebb mint a régi forma. Nekem hasznos a nagykezû opció. Kipróbálni még nem tudom mikor fogom, mert nehezen jövök ki az arcüreggyulladás utáni mûtétbõl.:(

#27594
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 posts

Egy átlagos, nem túl drága országúti keréknek mennyit kell forognia ha így megpörgetem?


Terhelés nélkül még csak megpörgetni sincs értelme, ez ilyen vitrin kerekeknél látványos csak. Leszámítva ha éppen centrírozol... De ezt már számtalanszor kitárgyaltuk.

#27595
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Nekem 8-asban olyan, hogy nem volt hianyom csak 13-23-as racsnival volt, de ez is csaloka picit, mivel a 12 azert neha elkelt volna. Aztan az Alpokban a 23 is keves volt, es a megoldasnak talalt 11-28-as sorban ugyan a vegeken minden rendben volt, de kozepen borzalom.
A 9-es ezen azert csak segit. (10/11 meg foleg)

A szuperporgo kerekek gondolom mind ipari csapagyasak keramigolyobisokkal.
Ez tenyleg jo, ha a szuperforgas a musorszam. :)

#27596
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

Egy átlagos, nem túl drága országúti keréknek mennyit kell forognia ha így megpörgetem?


hány newton erõvel pörgeted meg? (tized pontossággal, ha lehet)


Eléggé értelmetlen kérdés volt.

#27597
sazoli

sazoli

    vendég

  • fórumtag
  • 60 posts

hi,

nekem ez már komplikált, agyat nem szedek szét (és monoblokot se, mert nincs hozzá szerszámom) - minden mást megoldok.

nekem most talán már jó, bár ha a vázban megpörgetem, akkor pontosan fél percig forog, a végén talán túl hamar megáll, szóval lehet hogy még mindig szoros kissé.

az etalon persze ez

ami azért is durva mert ez az SL sokkal könnyebb mint az átlag kerekek


Egy átlagos, nem túl drága országúti keréknek mennyit kell forognia ha így megpörgetem?

#27598
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts

Ha jól emlékszem ráadásul a Campa 8-as váltókarok is elviszik a 8-as Shimano rendszereket (nemrég volt egy Mirage eladó ennyiért).


http://www.sheldonbr...html#8cassettes
Vagyis a teljes Campa váltórendszerbe építhetsz Sh HG 8-as sort. Mást nem.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#27599
TylerHun

TylerHun

    vendég

  • fórumtag
  • 20 posts
Alexander the Great
Én konkrétan arra a 105-ösre gondoltam, amit belinkeltem. Bár most találtam egy tiagrát, http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWAX:IT , bár nem is tudom, kicsit olyan "lógósnak" tûnik ezen a képen.

#27600
efi99

efi99

    vendég

  • fórumtag
  • 245 posts
Nem ismerem a MAvic Cosmost, de ha esetleg mindkét oldalon állítható, akkor én a jobb oldalon állítgatnám, a bal oldalon meg összeszorítanám a két csavart, amennyire lehet. A baloldalon ugyanis - ellentétban a jobbal - a laza kónuszt a golyók maguk felé húzhatják, ami szoruláshoz vezethet, a jobb oldalon viszont kifelé csavarják, neki az ellenanyának.