Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27581
Írta 2009. augusztus 18. - 19:44
196 centihez ideális lenne a 64cm-es váz?:chin:
Elõre is köszi.
#27582
Írta 2009. augusztus 18. - 19:26
de sztem olcsóbban kijössz ha máshol veszed...
üdv mindenkinek!
szerintetek a magyar utakra melyiket érdemes venni?
http://biondobike.hu...product&id=4814
http://biondobike.hu...product&id=5397
http://biondobike.hu...duct&id=112640#
http://biondobike.hu...roduct&id=4904#
vagy esetleg más ötlet ebben a kategóriában?
a nagy S-t most hagyjuk mert olasz szett van a bicón...
a válaszokat köszi elõre is!
#27583
Írta 2009. augusztus 18. - 18:56
#27584
Írta 2009. augusztus 18. - 18:07
szerintetek a magyar utakra melyiket érdemes venni?
http://biondobike.hu...product&id=4814
http://biondobike.hu...product&id=5397
http://biondobike.hu...duct&id=112640#
http://biondobike.hu...roduct&id=4904#
vagy esetleg más ötlet ebben a kategóriában?
a nagy S-t most hagyjuk mert olasz szett van a bicón...
a válaszokat köszi elõre is!
#27585
Írta 2009. augusztus 18. - 14:04
#27586
Írta 2009. augusztus 18. - 13:45
#27587
Írta 2009. augusztus 18. - 13:09
#27588
Írta 2009. augusztus 18. - 12:01
#27589
Írta 2009. augusztus 18. - 11:39
Mert természetesen egy hagyományos csapágy esetében annyira meg tudod húzni a gyorszárat hogy a kontraanya rögtön beljebb fog menni ijedtében.
Persze az ipari csapágyak perselyét is szivacsból csinálják, hogy könnyebb legyen összenyomni. Vagy valamit rosszul tudok?
De ha már itt tartunk, akkor az nem választás kérdése hogy a gyz mennyire van meghúzva. Jól csak egyféleképpen lehet.
yepp, de ha a youtube kedvéért kell villogni akkor lehet laza is a gyz
#27590
Írta 2009. augusztus 18. - 11:10
13-23-as sort preferáltam én is a 8-as idõszakban 13-14-15-17-18-19-21-23 (tehát a standard 16 helyett 18) felosztással, nagyon jó volt, szerettem, az 53-18 nagyon király
ez a kerékpörgetõs játék azon is múlik, hogy rendesen be van e húzva a gyz, vagy csak lightosan, mert utóbbi esetben percekig pörgethetõ bármi
Mert természetesen egy hagyományos csapágy esetében annyira meg tudod húzni a gyorszárat hogy a kontraanya rögtön beljebb fog menni ijedtében.
Persze az ipari csapágyak perselyét is szivacsból csinálják, hogy könnyebb legyen összenyomni. Vagy valamit rosszul tudok?
De ha már itt tartunk, akkor az nem választás kérdése hogy a gyz mennyire van meghúzva. Jól csak egyféleképpen lehet.
#27591
Írta 2009. augusztus 18. - 10:48
ez a kerékpörgetõs játék azon is múlik, hogy rendesen be van e húzva a gyz, vagy csak lightosan, mert utóbbi esetben percekig pörgethetõ bármi
#27592
Írta 2009. augusztus 18. - 10:31
hi,
nekem most talán már jó, bár ha a vázban megpörgetem, akkor pontosan fél percig forog, a végén talán túl hamar megáll, szóval lehet hogy még mindig szoros kissé.
az etalon persze ez
ami azért is durva mert ez az SL sokkal könnyebb mint az átlag kerekek
Ha 3 km/h-val pörgeted meg, akkor az egy igen jó eredmény...
Egyébként meg az egész nem csak a csapágyazástól függ, hanem nyilván a racsni rugóitól/kidolgozásától is, bár ez a gyári kerekeknél úgymond a kerékhez tartozik, de ott sem mind, a hagyományosaknál meg pláne. Magyarán csak tisztán a csapágyazást ezzel a módszerrel összehasonlítani nem lehet.
#27593
Írta 2009. augusztus 18. - 09:31
#27594
Írta 2009. augusztus 18. - 08:37
Egy átlagos, nem túl drága országúti keréknek mennyit kell forognia ha így megpörgetem?
Terhelés nélkül még csak megpörgetni sincs értelme, ez ilyen vitrin kerekeknél látványos csak. Leszámítva ha éppen centrírozol... De ezt már számtalanszor kitárgyaltuk.
#27595
Írta 2009. augusztus 18. - 00:31
A 9-es ezen azert csak segit. (10/11 meg foleg)
A szuperporgo kerekek gondolom mind ipari csapagyasak keramigolyobisokkal.
Ez tenyleg jo, ha a szuperforgas a musorszam.
#27596
Írta 2009. augusztus 17. - 23:29
Egy átlagos, nem túl drága országúti keréknek mennyit kell forognia ha így megpörgetem?
hány newton erõvel pörgeted meg? (tized pontossággal, ha lehet)
Eléggé értelmetlen kérdés volt.
#27597
Írta 2009. augusztus 17. - 21:39
hi,
nekem ez már komplikált, agyat nem szedek szét (és monoblokot se, mert nincs hozzá szerszámom) - minden mást megoldok.
nekem most talán már jó, bár ha a vázban megpörgetem, akkor pontosan fél percig forog, a végén talán túl hamar megáll, szóval lehet hogy még mindig szoros kissé.
az etalon persze ez
ami azért is durva mert ez az SL sokkal könnyebb mint az átlag kerekek
Egy átlagos, nem túl drága országúti keréknek mennyit kell forognia ha így megpörgetem?
#27598
Írta 2009. augusztus 17. - 20:07
Ha jól emlékszem ráadásul a Campa 8-as váltókarok is elviszik a 8-as Shimano rendszereket (nemrég volt egy Mirage eladó ennyiért).
http://www.sheldonbr...html#8cassettes
Vagyis a teljes Campa váltórendszerbe építhetsz Sh HG 8-as sort. Mást nem.
Race, no Rest!
#27599
Írta 2009. augusztus 17. - 19:44
Én konkrétan arra a 105-ösre gondoltam, amit belinkeltem. Bár most találtam egy tiagrát, http://cgi.ebay.com/...e=STRK:MEWAX:IT , bár nem is tudom, kicsit olyan "lógósnak" tûnik ezen a képen.
#27600
Írta 2009. augusztus 17. - 18:55

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






