Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#27301
Írta 2009. szeptember 14. - 20:34

#27302
Írta 2009. szeptember 14. - 20:28

"Thank you for your email and the detailed attachment.
Unfortunately Campagnolo is changing the fit of their cranck sets and chain rings frequently. Obviously your crank set is not suitable for our chain rings.
I will forward your email to our development department.
Thank you once again for your contribution."
Lényeg:
Campagnolo sûrûn változtatja a méreteket. Továbbítja a fejlesztési osztálynak a levelemet.
A héten maróval leveszi belõle haverom az 1.2mm-t. Utána semmilyen gondja nem lesz a tányérnak.
#27303
Írta 2009. szeptember 13. - 22:54

#27304
Írta 2009. szeptember 13. - 22:34

Szepen megmunkalt, csudajo, kulon CNC felirat. De...
A Veloce UT 2007-es hajtokaron a nagytanyer 2.8mm vastag, mig a BBB tanyer 4mm vastagsagu. Eloszor ezt meg sem mertem. Csak azutan, hogy meghuztam a csavarokat es gorben futottak a lanctanyerok. Az otodik kar maga a hajtokar. Az ezen levo felfekvesi sik a 2.8mm-es tanyerhoz van meretezve. A 4mm-es tanyer csak gorbitve fer be. A nagytanyerhoz illeszkedik a kicsi is, igy az is gorbul.
Ime a problema:
veloce+BBB lanctanyer
Irtam a gyartonak. Kivancsi vagyok mit reagalnak.
Egyik baratom lemar belole, igy nem vesz karba semmi.
#27305
Írta 2009. szeptember 13. - 18:07

Tud valaki karbonváz javítással foglalkozó céget ajánlani? Sürgõs lenne. Köszi elõre is. Ha nem ide való a post megkérném a Moderátorokat, tegyék a legmegfelelõbb helyre.
Igen, a 17 ker. kucorgó tértõl nem messze találod a Hóbort Sport nevezetû szaküzletet. Õk megcsináltatják neked. Elérhetõségüket weben megtalálod.
#27306
Írta 2009. szeptember 13. - 16:35

#27307
Írta 2009. szeptember 11. - 12:03

Van egy régi Weinmann 500-as fékem. Ezt akarom lecserélni. Ahogy nézegettem, két fajtát találtam: vannak az újak és vannak régebbi vázakhoz, hosszabb benyúlásúak. Nekem gondolom a második típusú a jó. Vagyis ha veszek, csak erre figyeljek vagy van más is amit meg kell néznem vásárlás elõtt?
Ennyi kábé elég is.
#27308
Írta 2009. szeptember 11. - 11:02

#27309
Írta 2009. szeptember 11. - 05:58

Most ez a te bringád, vagy a flickeren kerestél egy képet?
Kerestem képet, enyém kb 2-3 hét múlva lesz meg, mert most campával van, át kell szerelni 105-re (fekete), meg az ezüst helyett fekete mavic kerekek kerülnek rá, tehát ugyanígy fog kinézni. És fehér.
#27310
Írta 2009. szeptember 10. - 22:26

A fogaskeréksorod elõbb utóbb ugyis el fog kopni, /én 8000 km et teszek bele utána kuka/aztán veszel egy 12-27 es sort és a probléma megoldva.
Ez sokkal olcsóbb mint hajtómûvet( fékváltókart) cserélni.
És hogyan váltasz? Én is terveztem régebben, de csere lánctányért csak olyat találtam ami többe kerül, mint a komplett hajtómûvem, 52-36-os hajtómûvet pedig még nem sikerült találnom, de az 50-36 se túl gyakori.
#27311
Írta 2009. szeptember 10. - 22:15

Sziasztok!
Végül ez lett a befutó:
http://www.flickr.co...N00/2181663840/
Annyi különbséggel, hogy nem ultegra hanem 105. Full karbon, 385 ért:)
Asszem jo boltot csináltam.
Most ez a te bringád, vagy a flickeren kerestél egy képet?
#27312
Írta 2009. szeptember 10. - 21:10

#27313
Írta 2009. szeptember 10. - 21:01

#27314
Írta 2009. szeptember 10. - 20:51

Végül ez lett a befutó:
http://www.flickr.co...N00/2181663840/
Annyi különbséggel, hogy nem ultegra hanem 105. Full karbon, 385 ért:)
Asszem jo boltot csináltam.
#27315
Írta 2009. szeptember 10. - 20:39

Lee Cougan országuti vázzal volt-e már valakinek dolga?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#27316
Írta 2009. szeptember 10. - 20:19

#27317
Írta 2009. szeptember 10. - 19:41

Jettison, kösz a választ.
Bloke:
34-23 at használok én is, de 36-25 re fogok váltani, az arány szinte megegyezik de legalább nem áll annyira keresztbe a lánc.
A triplához jópár dolgot ki kéne cserélni.
És hogyan váltasz? Én is terveztem régebben, de csere lánctányért csak olyat találtam ami többe kerül, mint a komplett hajtómûvem, 52-36-os hajtómûvet pedig még nem sikerült találnom, de az 50-36 se túl gyakori.
#27318
Írta 2009. szeptember 10. - 19:13

Bloke:
34-23 at használok én is, de 36-25 re fogok váltani, az arány szinte megegyezik de legalább nem áll annyira keresztbe a lánc.
A triplához jópár dolgot ki kéne cserélni.
#27319
Írta 2009. szeptember 10. - 19:10

Most elgondolkodtam a tripla kérdésen, nem biztos, hogy rossz. Én elég dombos vidéken élek és sokszor jönne jól könnyebb fokozat, mint az 34-23 (ami most van), ha alacsony pulzust akarok tartani és a triplával meg lehetne tartani a szûkebb tartományú fogaskeréksort.
#27320
Írta 2009. szeptember 10. - 18:57
