Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#27301
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
És erre egy vásárlónak kell felhívnia a figyelmüket. Akkor ne árulják "Campagnolo compatible" címkével, ha nem az.

#27302
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Megjött a válasz:
"Thank you for your email and the detailed attachment.
Unfortunately Campagnolo is changing the fit of their cranck sets and chain rings frequently. Obviously your crank set is not suitable for our chain rings.
I will forward your email to our development department.
Thank you once again for your contribution."

Lényeg:
Campagnolo sûrûn változtatja a méreteket. Továbbítja a fejlesztési osztálynak a levelemet.

A héten maróval leveszi belõle haverom az 1.2mm-t. Utána semmilyen gondja nem lesz a tányérnak.

#27303
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Hát, gondolom az plussz 1,2 mm a minõségbeli különbség miatt kell. Mondjuk nem hinném, hogy te vagy az elsõ, akinél jelntkezett ez a probléma. Mégsem tesznek ellene? Furcsa.

#27304
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Vetem egy ilyet:BCR-21C 50T
Szepen megmunkalt, csudajo, kulon CNC felirat. De...
A Veloce UT 2007-es hajtokaron a nagytanyer 2.8mm vastag, mig a BBB tanyer 4mm vastagsagu. Eloszor ezt meg sem mertem. Csak azutan, hogy meghuztam a csavarokat es gorben futottak a lanctanyerok. Az otodik kar maga a hajtokar. Az ezen levo felfekvesi sik a 2.8mm-es tanyerhoz van meretezve. A 4mm-es tanyer csak gorbitve fer be. A nagytanyerhoz illeszkedik a kicsi is, igy az is gorbul.
Ime a problema:
veloce+BBB lanctanyer
Irtam a gyartonak. Kivancsi vagyok mit reagalnak.
Egyik baratom lemar belole, igy nem vesz karba semmi.

#27305
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás

Tud valaki karbonváz javítással foglalkozó céget ajánlani? Sürgõs lenne. Köszi elõre is. Ha nem ide való a post megkérném a Moderátorokat, tegyék a legmegfelelõbb helyre.


Igen, a 17 ker. kucorgó tértõl nem messze találod a Hóbort Sport nevezetû szaküzletet. Õk megcsináltatják neked. Elérhetõségüket weben megtalálod.

#27306
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Tud valaki karbonváz javítással foglalkozó céget ajánlani? Sürgõs lenne. Köszi elõre is. Ha nem ide való a post megkérném a Moderátorokat, tegyék a legmegfelelõbb helyre.

#27307
szike81

szike81

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 712 hozzászólás

Van egy régi Weinmann 500-as fékem. Ezt akarom lecserélni. Ahogy nézegettem, két fajtát találtam: vannak az újak és vannak régebbi vázakhoz, hosszabb benyúlásúak. Nekem gondolom a második típusú a jó. Vagyis ha veszek, csak erre figyeljek vagy van más is amit meg kell néznem vásárlás elõtt?


Ennyi kábé elég is.

#27308
sazoli

sazoli

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás
Van egy régi Weinmann 500-as fékem. Ezt akarom lecserélni. Ahogy nézegettem, két fajtát találtam: vannak az újak és vannak régebbi vázakhoz, hosszabb benyúlásúak. Nekem gondolom a második típusú a jó. Vagyis ha veszek, csak erre figyeljek vagy van más is amit meg kell néznem vásárlás elõtt?

#27309
bucman

bucman

    vendég

  • fórumtag
  • 33 hozzászólás

Most ez a te bringád, vagy a flickeren kerestél egy képet?


Kerestem képet, enyém kb 2-3 hét múlva lesz meg, mert most campával van, át kell szerelni 105-re (fekete), meg az ezüst helyett fekete mavic kerekek kerülnek rá, tehát ugyanígy fog kinézni. És fehér.

#27310
Big30

Big30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 hozzászólás
R700 as hajtómûvem van 50-34 tányérokkal, 36 os tányért már 30 euro környékén tudok venni/stronglight, vagy TA Spécialité/.

A fogaskeréksorod elõbb utóbb ugyis el fog kopni, /én 8000 km et teszek bele utána kuka/aztán veszel egy 12-27 es sort és a probléma megoldva.
Ez sokkal olcsóbb mint hajtómûvet( fékváltókart) cserélni.






És hogyan váltasz? Én is terveztem régebben, de csere lánctányért csak olyat találtam ami többe kerül, mint a komplett hajtómûvem, 52-36-os hajtómûvet pedig még nem sikerült találnom, de az 50-36 se túl gyakori.



#27311
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Sziasztok!

Végül ez lett a befutó:
http://www.flickr.co...N00/2181663840/

Annyi különbséggel, hogy nem ultegra hanem 105. Full karbon, 385 ért:)
Asszem jo boltot csináltam.


Most ez a te bringád, vagy a flickeren kerestél egy képet?

#27312
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
@bucman: Hogy mennyire jo vetel azt nem tudom, de szep bico, az biztos.

#27313
bucman

bucman

    vendég

  • fórumtag
  • 33 hozzászólás
Ja, és némi áttétel számolgatás után én is az 50/34-es kompaktot választottam. Majd meglássuk..

#27314
bucman

bucman

    vendég

  • fórumtag
  • 33 hozzászólás
Sziasztok!

Végül ez lett a befutó:
http://www.flickr.co...N00/2181663840/

Annyi különbséggel, hogy nem ultegra hanem 105. Full karbon, 385 ért:)
Asszem jo boltot csináltam.

#27315
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
tekintve hogy a forgalmazasat valamikor 99ben abbahagytak, nem hiszem. probalj kulfoldi oldalakon keresgelni

Lee Cougan országuti vázzal volt-e már valakinek dolga?


YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#27316
Szondos

Szondos

    vendég

  • fórumtag
  • 156 hozzászólás
Lee Cougan országuti vázzal volt-e már valakinek dolga?

#27317
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Jettison, kösz a választ.

Bloke:
34-23 at használok én is, de 36-25 re fogok váltani, az arány szinte megegyezik de legalább nem áll annyira keresztbe a lánc.
A triplához jópár dolgot ki kéne cserélni.


És hogyan váltasz? Én is terveztem régebben, de csere lánctányért csak olyat találtam ami többe kerül, mint a komplett hajtómûvem, 52-36-os hajtómûvet pedig még nem sikerült találnom, de az 50-36 se túl gyakori.

#27318
Big30

Big30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 hozzászólás
Jettison, kösz a választ.

Bloke:
34-23 at használok én is, de 36-25 re fogok váltani, az arány szinte megegyezik de legalább nem áll annyira keresztbe a lánc.
A triplához jópár dolgot ki kéne cserélni.

#27319
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
én is használtam triplát (octás 105), 1 évig, és csak azért cseréltem le mert kellett egy hosszabb. edzeni nagyon jó volt, pl hegyi edzésen a pihenõt is tudtam megfelelõ pulzus és pedálfordulat mellett tartani. néha vissza is sírom. csak azért vettem 2tányérost mert elég versenycentrikus vagyok (kisebb q-faktor, kevesebb állítgatás, meg versenyre minek). akinek ez nem szempont és nem zavarja h egyesek lenézik akinek egyel több van elöl annak tudom ajánlani. engem egyébként nem zavart soha, szóval nem a tripla miatt cseréltem hanem a hossz miatt...


Most elgondolkodtam a tripla kérdésen, nem biztos, hogy rossz. Én elég dombos vidéken élek és sokszor jönne jól könnyebb fokozat, mint az 34-23 (ami most van), ha alacsony pulzust akarok tartani és a triplával meg lehetne tartani a szûkebb tartományú fogaskeréksort.



#27320
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Most elgondolkodtam a tripla kérdésen, nem biztos, hogy rossz. Én elég dombos vidéken élek és sokszor jönne jól könnyebb fokozat, mint az 34-23 (ami most van), ha alacsony pulzust akarok tartani és a triplával meg lehetne tartani a szûkebb tartományú fogaskeréksort.