Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#27061
Írta 2009. október 08. - 22:39
#27062
Írta 2009. október 08. - 22:20
Ha doppingolt is, vaze, mi munka lehet benne, hogy ennyire vekony legyen...
En speciel nagyon sajnaltam, hogy kivagtak 2007-ben.
Bezzeg Riis, elvette a jatekomat 96-ban es mai napig o a gyoztes. /Igaz, legalabb az is eleg latvanyos volt/
2007, Peyresourde, Contador es Rasmussen. Vajh, mikor latunk megint ilyet?
#27064
Írta 2009. október 08. - 21:19
És a nyaklánc, meg a tinta a karján?
Azokat majd akkor veszi le, ha elkezdõdik a hegy!
#27065
Írta 2009. október 08. - 21:12
És a nyaklánc, meg a tinta a karján?Azt hittem, hogy a grammánia az amatõrök "betegsége", de most találtam egy pár érdekességet Michael Rasmussen-el kapcsolatban: a testén minden létezõ szõrt leborotvál, nem viseli a Livestrong karkötõt (igen, a súlya miatt), nem használ kilóméterórát, csak egy kulacsot visz magával (nincs is két kulacstartója), a kerékpárja nincs lefestve (legalábbis a Rabobankos Colnago nem volt), ha valamelyik alkatrészt túl nehéznek találja, megveszi a sajátját, addig rá sem ül a bringára, amíg a saját szemével meg nem gyõzõdött róla, hogy nem nehezebb 6.81 kilónál.
És a lényeg, ha valaki nem tudná, kirõl van szó:
A sebesség mindent megold.
#27066
Írta 2009. október 08. - 21:10
És a lényeg, ha valaki nem tudná, kirõl van szó:
#27067
Írta 2009. október 08. - 20:19
#27068
Írta 2009. október 08. - 20:13
Bocsi, Bloke-nak címeztem...
Szerintem "kivéve célforgalom" tábla van, de lehet, hogy még az sincs. Márkó elõtt az új elkerülõ elágazásnál már lehet, hogy kint van.
#27069
Írta 2009. október 08. - 19:29
Érdekes, de ezt az emelkedõt Tési emelkedõnek hívják pedig 450m vagy 400m magasan a tetõn Csõszpuszta van. onnét lehet tovább teperni Szápár -Bakonycsernye - Balinka- Fehérvárcsúrgó, mind gyönyörû helyek ideális országúti útvonal.
De Csõszpuszta után egyenesen Tés van. Nemhiába hívják tési-domboknak az a helyet...Amúgy tényleg jó környék csak lefelé a tank átjáróknál kell figyelni mert ott nem aszfalt van hanem beton ami eléggé lukacsos más.
#27070
Írta 2009. október 08. - 19:01
Miért a 8-ason lehet bringázni Veszprémbõl Márkó felé?? Nincsenek kitiltva a bringások egyszámjegyû fõutakról? Vagy nincs kinn tiltó tábla? (Várpalota irányába tilos bringázni a 8-ason, azt tudom)
Bocsi, Bloke-nak címeztem...
#27071
Írta 2009. október 08. - 19:00
Mi is hasonlót csináltunk vagy két hete. Igaz, Bánkútig nem mentünk fel, hanem lekanyarodtunk elõtte. A lejtõkön tényleg nem ártott óvatosnak lenni, így nem kaptunk defektet. Nem volt nagy forgalom, de a teherautók valahogy mindig a be nem látható kanyarokban jöttek szembe, így volt néhány meleg helyzet...96 km lett a vége, a szintet pedig csak saccolni tudom, talán 1500-1600. http://picasaweb.goo...ukkOrszagutiKor#
Miért a 8-ason lehet bringázni Veszprémbõl Márkó felé?? Nincsenek kitiltva a bringások egyszámjegyû fõutakról? Vagy nincs kinn tiltó tábla? (Várpalota irányába tilos bringázni a 8-ason, azt tudom)
#27072
Írta 2009. október 08. - 11:41
hercehurcába spyral sárvédõ
tavaly 3k volt
no1
egész télen azzal mentem. egyszer a felrakás elég nehézkes, nekem nincs tartószem, de csináltam aluból bilincset és az fogja a pálcákat. egyforgáspotos fék alatt is simán elfér. esetleg gumilappal lehet tuningolni az alját, elöl hátul. ennél jobb tuti nincs, pláne ennyiért
Én is Spyral-t használok, szerintem a legjobb!
Atomkemény a pálcája, rendesen tartja a sárvédõt és maga a sárvédõ sem túl széles. A felrakás kissé nehézkes de megéri kicsit szívni vele. Szerintem nincs idegesítõbb egy lifegõ sárvédõnél ami állandóan beleér valahova.
A pálcák anyaga elég kemény és méretre is kell vágnod. Ez nekem flexel ment.... egy sima, igaz otvar állapotban lévõ fûrész nem vitte el.
Ami még hasznos, sõt ha többen tekertek akkor egyszerûen nélkülözhetetlen az a leffentyû elõre és hátra is. Én polofoam lapból vágtam ki (ez elég masszív ahhoz, hogy a menetszél ne hajtsa be) egy kb. 8 centi széles és 20-25 centi hosszú csíkot és ezt ragasztottam a sárvédõk alsó végére, hogy a földtõl úgy 10-15 centire legyen az aljuk. Ha ezt nem teszed fel akkor a dzsuvát folyamatosan veri az elsõ kerék a lábadra és a csapágyházra vagy a hátsó kerék a mögötted jövõ arcába!
Bolyból télen kiutálnak, ha nincs ilyened!
Érdemes nézni a futárokat, hogy mit használnak. Õk tudják mi a frankó télen.
#27073
Írta 2009. október 07. - 23:28
tavaly 3k volt
no1
egész télen azzal mentem. egyszer a felrakás elég nehézkes, nekem nincs tartószem, de csináltam aluból bilincset és az fogja a pálcákat. egyforgáspotos fék alatt is simán elfér. esetleg gumilappal lehet tuningolni az alját, elöl hátul. ennél jobb tuti nincs, pláne ennyiért
Sziasztok!
A téli bringámra keresek sárvédõt. Van valakinek valami jó ajánlata, amit használ?
Én az SKS Bluemels Racer-t néztem?!
Elõre is köszi!
#27074
Írta 2009. október 07. - 23:23
Ehh nem találom a megrajzolt utamat@kipage: Rajzold meg az utvonalat a bikemap.net -en, meglesz, hogy mennyi volt a szint. Saccnak jo.
Én SKS Bluemels-t használok a slick gumis montimon már 3. tél óta gond nélkül. Nekem bevált. Kicsit körülményes volt az elsõ beállítás, kb 2órát szöszöltem vele és a gyári csavarmennyiség is kevés volt, de ezt leszámítva nekem bevált.
#27075
Írta 2009. október 07. - 22:25
Ha drágább sárvédõt akarsz akkor SKS Chromoplastic vagy ahhoz hasonló pálcarögzítésû közt keresgélj. Én a virsligumis montira vettem egy olcsót és házilag csináltam belõle Chromoplasticot (csak a pálca rözítésében különbözik az olcsótól, a mûanyag ua, az árkülönbség 3x-os...)
#27076
Írta 2009. október 07. - 22:04
A téli bringámra keresek sárvédõt. Van valakinek valami jó ajánlata, amit használ?
Én az SKS Bluemels Racer-t néztem?!
Elõre is köszi!
#27077
Írta 2009. október 07. - 22:02
Azért hívják úgy, mert a Tési-fennsíkra visz föl.Érdekes, de ezt az emelkedõt Tési emelkedõnek hívják pedig 450m vagy 400m magasan a tetõn Csõszpuszta van.
A sebesség mindent megold.
#27078
Írta 2009. október 07. - 21:55
#27079
Írta 2009. október 07. - 21:52
#27080
Írta 2009. október 07. - 21:49
7 honap alatt -40kg? Biztos? Az brutal sok!
A kerdeses emelkedo viszont inkabb csak 3km, de atlag 7%.
http://www.bikemap.net/route/332405 (Vagy nem stimmel az utvonal?)
Ez mondjuk nem rossz! Amig Gyorben laktam mit nem adtam volna egy ilyen hegyert.
Egyebkent en meg pont most kezdek attetelt kemenyiteni. /Na jo, csak kiprobaltam./
Aldo Sassi mester egyik modszere a sullyal gugolas helyett. 53x13-15 6-8%-on felfele 5percen at, kb. 30-40 fordulat/perc.
Az a vicces, hogy egyaltalan nem olyan nehez, mint gondoltam.
Utana ledobni kis tanyerra es porgetni felelmetes erzes, nagyon konnyen megy.
Szerintem 52-42-nel nem eleg nagy ugras, erdemes legalabb 39-ig lemenni.
Ahhoz 25-os vegu racsni mar kenyelmes lehet idehaza szinte mindenhol.
170 mindenkeppen rovid, 175 lenne az en tippem is neked, igy vakon. Ez ugye nem testmagassag, hanem labhosssz fuggo.
@kipage: Rajzold meg az utvonalat a bikemap.net -en, meglesz, hogy mennyi volt a szint. Saccnak jo.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






