Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#27061
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
A Touron, vagy a Pro Tour versenyeken induló versenyzõknek nem lehet valahol megnézni a terheléses teszt-eredményeit? (max. teljesítmény, VO2 max stb.)

#27062
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Erdekes eset ez a dan...

Ha doppingolt is, vaze, mi munka lehet benne, hogy ennyire vekony legyen...
En speciel nagyon sajnaltam, hogy kivagtak 2007-ben.
Bezzeg Riis, elvette a jatekomat 96-ban es mai napig o a gyoztes. /Igaz, legalabb az is eleg latvanyos volt/

2007, Peyresourde, Contador es Rasmussen. Vajh, mikor latunk megint ilyet?


#27063
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
A maximumot akarja kihozni. ;)
Gondolom edzéssel, meg tápkiegekkel elérte, amit lehet... bár biztos van benne "egy kis" feltûnési viszketegség is...
Én megbékéltem a Livestrong karkötõvel, meg a szõrrel a karomon... :D:D

Ja... egyébként engem A gépészre emlékeztet...

#27064
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

És a nyaklánc, meg a tinta a karján? :D


Azokat majd akkor veszi le, ha elkezdõdik a hegy!

#27065
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Azt hittem, hogy a grammánia az amatõrök "betegsége", de most találtam egy pár érdekességet Michael Rasmussen-el kapcsolatban: a testén minden létezõ szõrt leborotvál, nem viseli a Livestrong karkötõt (igen, a súlya miatt), nem használ kilóméterórát, csak egy kulacsot visz magával (nincs is két kulacstartója), a kerékpárja nincs lefestve (legalábbis a Rabobankos Colnago nem volt), ha valamelyik alkatrészt túl nehéznek találja, megveszi a sajátját, addig rá sem ül a bringára, amíg a saját szemével meg nem gyõzõdött róla, hogy nem nehezebb 6.81 kilónál.


És a lényeg, ha valaki nem tudná, kirõl van szó:

És a nyaklánc, meg a tinta a karján? :D


A sebesség mindent megold.

 


#27066
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Azt hittem, hogy a grammánia az amatõrök "betegsége", de most találtam egy pár érdekességet Michael Rasmussen-el kapcsolatban: a testén minden létezõ szõrt leborotvál, nem viseli a Livestrong karkötõt (igen, a súlya miatt), nem használ kilóméterórát, csak egy kulacsot visz magával (nincs is két kulacstartója), a kerékpárja nincs lefestve (legalábbis a Rabobankos Colnago nem volt), ha valamelyik alkatrészt túl nehéznek találja, megveszi a sajátját, addig rá sem ül a bringára, amíg a saját szemével meg nem gyõzõdött róla, hogy nem nehezebb 6.81 kilónál.


És a lényeg, ha valaki nem tudná, kirõl van szó:
Feltöltött kép

#27067
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
A 8ason végig tilos menni, megjegyzem épeszû bringás nem merészkedik fel rá. hatalmas kamionforgalom, nagy sebesség, nemhiába hívják halálútnak. Ks tulzással 50m-enként van egy fejfa. Hiába csinálták meg 2sávosnak Márkóig szerintem rosszabb lett, mert úgy mennek rajta az autósok mintha pályán mennének. Tudom mert én is arra járok, de én 110el megyek. :)

#27068
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Bocsi, Bloke-nak címeztem...


Szerintem "kivéve célforgalom" tábla van, de lehet, hogy még az sincs. Márkó elõtt az új elkerülõ elágazásnál már lehet, hogy kint van.

#27069
minerel

minerel

    vendég

  • fórumtag
  • 80 posts

Érdekes, de ezt az emelkedõt Tési emelkedõnek hívják pedig 450m vagy 400m magasan a tetõn Csõszpuszta van. onnét lehet tovább teperni Szápár -Bakonycsernye - Balinka- Fehérvárcsúrgó, mind gyönyörû helyek ideális országúti útvonal.


De Csõszpuszta után egyenesen Tés van. Nemhiába hívják tési-domboknak az a helyet...Amúgy tényleg jó környék csak lefelé a tank átjáróknál kell figyelni mert ott nem aszfalt van hanem beton ami eléggé lukacsos más.

#27070
imoka

imoka

    vendég

  • fórumtag
  • 41 posts

Miért a 8-ason lehet bringázni Veszprémbõl Márkó felé?? Nincsenek kitiltva a bringások egyszámjegyû fõutakról? Vagy nincs kinn tiltó tábla? (Várpalota irányába tilos bringázni a 8-ason, azt tudom)


Bocsi, Bloke-nak címeztem...

#27071
imoka

imoka

    vendég

  • fórumtag
  • 41 posts

Mi is hasonlót csináltunk vagy két hete. Igaz, Bánkútig nem mentünk fel, hanem lekanyarodtunk elõtte. A lejtõkön tényleg nem ártott óvatosnak lenni, így nem kaptunk defektet. Nem volt nagy forgalom, de a teherautók valahogy mindig a be nem látható kanyarokban jöttek szembe, így volt néhány meleg helyzet...96 km lett a vége, a szintet pedig csak saccolni tudom, talán 1500-1600. http://picasaweb.goo...ukkOrszagutiKor#


Miért a 8-ason lehet bringázni Veszprémbõl Márkó felé?? Nincsenek kitiltva a bringások egyszámjegyû fõutakról? Vagy nincs kinn tiltó tábla? (Várpalota irányába tilos bringázni a 8-ason, azt tudom)

#27072
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

hercehurcába spyral sárvédõ
tavaly 3k volt
no1
egész télen azzal mentem. egyszer a felrakás elég nehézkes, nekem nincs tartószem, de csináltam aluból bilincset és az fogja a pálcákat. egyforgáspotos fék alatt is simán elfér. esetleg gumilappal lehet tuningolni az alját, elöl hátul. ennél jobb tuti nincs, pláne ennyiért



Én is Spyral-t használok, szerintem a legjobb!
Atomkemény a pálcája, rendesen tartja a sárvédõt és maga a sárvédõ sem túl széles. A felrakás kissé nehézkes de megéri kicsit szívni vele. Szerintem nincs idegesítõbb egy lifegõ sárvédõnél ami állandóan beleér valahova.
A pálcák anyaga elég kemény és méretre is kell vágnod. Ez nekem flexel ment.... egy sima, igaz otvar állapotban lévõ fûrész nem vitte el.
Ami még hasznos, sõt ha többen tekertek akkor egyszerûen nélkülözhetetlen az a leffentyû elõre és hátra is. Én polofoam lapból vágtam ki (ez elég masszív ahhoz, hogy a menetszél ne hajtsa be) egy kb. 8 centi széles és 20-25 centi hosszú csíkot és ezt ragasztottam a sárvédõk alsó végére, hogy a földtõl úgy 10-15 centire legyen az aljuk. Ha ezt nem teszed fel akkor a dzsuvát folyamatosan veri az elsõ kerék a lábadra és a csapágyházra vagy a hátsó kerék a mögötted jövõ arcába!
Bolyból télen kiutálnak, ha nincs ilyened!
Érdemes nézni a futárokat, hogy mit használnak. Õk tudják mi a frankó télen.

#27073
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
hercehurcába spyral sárvédõ
tavaly 3k volt
no1
egész télen azzal mentem. egyszer a felrakás elég nehézkes, nekem nincs tartószem, de csináltam aluból bilincset és az fogja a pálcákat. egyforgáspotos fék alatt is simán elfér. esetleg gumilappal lehet tuningolni az alját, elöl hátul. ennél jobb tuti nincs, pláne ennyiért


Sziasztok!
A téli bringámra keresek sárvédõt. Van valakinek valami jó ajánlata, amit használ?
Én az SKS Bluemels Racer-t néztem?!
Elõre is köszi!



#27074
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts

@kipage: Rajzold meg az utvonalat a bikemap.net -en, meglesz, hogy mennyi volt a szint. Saccnak jo.

Ehh nem találom a megrajzolt utamat :( Miért nem jeleníti meg, pedig elmentettem. Totál kiidegelt estére.

Én SKS Bluemels-t használok a slick gumis montimon már 3. tél óta gond nélkül. Nekem bevált. Kicsit körülményes volt az elsõ beállítás, kb 2órát szöszöltem vele és a gyári csavarmennyiség is kevés volt, de ezt leszámítva nekem bevált.

#27075
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,760 posts
Én Bluemels-et biztos nem vennék, az elsõ sárvédõ rögzítése ilyen biztonsági mûanyag szar, egy kátyú és el is törik, utána nem javítható (meg is kérdeztem, megerõsítettek több helyen is).

Ha drágább sárvédõt akarsz akkor SKS Chromoplastic vagy ahhoz hasonló pálcarögzítésû közt keresgélj. Én a virsligumis montira vettem egy olcsót és házilag csináltam belõle Chromoplasticot (csak a pálca rözítésében különbözik az olcsótól, a mûanyag ua, az árkülönbség 3x-os...)



#27076
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 posts
Sziasztok!
A téli bringámra keresek sárvédõt. Van valakinek valami jó ajánlata, amit használ?
Én az SKS Bluemels Racer-t néztem?!
Elõre is köszi!

#27077
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Érdekes, de ezt az emelkedõt Tési emelkedõnek hívják pedig 450m vagy 400m magasan a tetõn Csõszpuszta van.

Azért hívják úgy, mert a Tési-fennsíkra visz föl.


A sebesség mindent megold.

 


#27078
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Csak 10 kg!


Bakker a #7276 zavart ossze, ott nem sikerult jol hasznalni a quote-ot. :)

#27079
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Csak 10 kg!

#27080
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
@loituma69:
7 honap alatt -40kg? Biztos? Az brutal sok!

A kerdeses emelkedo viszont inkabb csak 3km, de atlag 7%.
http://www.bikemap.net/route/332405 (Vagy nem stimmel az utvonal?)
Ez mondjuk nem rossz! Amig Gyorben laktam mit nem adtam volna egy ilyen hegyert.


Egyebkent en meg pont most kezdek attetelt kemenyiteni. /Na jo, csak kiprobaltam./
Aldo Sassi mester egyik modszere a sullyal gugolas helyett. 53x13-15 6-8%-on felfele 5percen at, kb. 30-40 fordulat/perc.
Az a vicces, hogy egyaltalan nem olyan nehez, mint gondoltam.
Utana ledobni kis tanyerra es porgetni felelmetes erzes, nagyon konnyen megy.

Szerintem 52-42-nel nem eleg nagy ugras, erdemes legalabb 39-ig lemenni.
Ahhoz 25-os vegu racsni mar kenyelmes lehet idehaza szinte mindenhol.
170 mindenkeppen rovid, 175 lenne az en tippem is neked, igy vakon. Ez ugye nem testmagassag, hanem labhosssz fuggo.


@kipage: Rajzold meg az utvonalat a bikemap.net -en, meglesz, hogy mennyi volt a szint. Saccnak jo.