Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#26921
Posted 2009. November 02. - 21:30

A segítségeteket szeretném kérni!
Meglévõ montim mellé már évek óta fontolgatom egy országúti gép vásárlását. Az uccsó bikemagban nagyon megtetszett a Cube Aerial gépezete.
http://www.cube-bike...mkod=679&kezd=0
Kissé utánna olvasva boldogan értesültem, hogy most épp akciósan rendelhetõ (210e). Mennyire jó gép ez szerintetek ? Mennyire érné meg az árát ? Az újságban lévõ cikk alapján szinte nekem találták ki:
"..nem az a versenyzõs fajta, hanem a kellemesen laza tekergõs fajtából való aszfaltgép."
Mivel nem vagyok az a pille darab (kissé 90 felett), így mindenképpen valami masszívabb darabot szeretnék beszerezni. Szerintetek ?
A közelünkben lévõ (Cube-okat is forgalmazó) boltban a Meridákat ajánlotta a figyelmembe a srác, miszerint azok szerinte jobb vételnek számítanak (azok is akciósak).
Szerintetek mi legyen ?
Évente 10e km felett teljesítek, ennek kb a felét tenném meg evvel a géppel. Hétvégi tekergések, buli tekerések, Pelso, Balcsi körök, munkába járás, stb...
Köszi elõre is a segítséget!
#26923
Posted 2009. October 29. - 17:58

a Shimano gyártott a 80as évek közepén sorokat amiket 3 csavar tartott össze..
gyártott ilyeneket késõbb is.
amiket késõbb gyártott, azon kisebb a csavarfurat átmérõ, és nem kompatibilis a régivel..
most fúrhatom fel a cserekereket..
#26924
Posted 2009. October 29. - 17:46

gyártott ilyeneket késõbb is.
amiket késõbb gyártott, azon kisebb a csavarfurat átmérõ, és nem kompatibilis a régivel..
most fúrhatom fel a cserekereket..

Flickr
#26925
Posted 2009. October 29. - 15:49

Fhuhhúú megnézegettem a képeket hát van aki bõven túlméretes vázzal megy. Hogy nem érzi, hogy nagy neki a váz, vagy kényelmetlen. Az egyik kedvencem volt a 120as stucni legalább és már hasalt a kerékpáron olyan messze volt a kormány.
Én egy olyan képet találtam, ahol fordítva vette fel a sisakját.. :S
#26926
Posted 2009. October 28. - 19:42

Le a kalappal (sisakkal?)! Kétszeresen!
Azt azért tegyük hozzá, hogy Jettison kolléga egy iszonyatosan elvetemült figura:D, amikor meglátom magam mögött csak menekülök. Ez vele szembe nem lehet hosszú életû szökés:D
Tényleg grat! a sok sok edzés meghozta az eredményét.
#26927
Posted 2009. October 25. - 23:09

http://www.videopelo...om/default.aspx
Az egyik kedvenc Liege-Bastogne-Liege-em volt pl. Bartoli 97-es gyozelme:
http://www.videopelo...x?CodFile=50767
De nem is sorolnam tovabb, olyanokat latni, akiket a legtobben sosem lattak tv-ben. Orakat lehet itt eltolteni.

#26928
Posted 2009. October 25. - 17:58


__________________________________________________
ma megint frankó bringás idõ volt..
http://forum.bikemag...&postcount=8773
Flickr
#26929
Posted 2009. October 25. - 11:30

Fhuhhúú megnézegettem a képeket hát van aki bõven túlméretes vázzal megy. Hogy nem érzi, hogy nagy neki a váz, vagy kényelmetlen. Az egyik kedvencem volt a 120as stucni legalább és már hasalt a kerékpáron olyan messze volt a kormány.
Azt szokta meg...
Jó kis sufnituning IF kormány. Emlékszem, meg is bámultam egykor azt a darabot. Inkább ilyen kormányt, mint valami karbon csodát és lassan menni.
Pumpa: nekem a kézi verzió van, azaz nem állópumpa mini kivitelben. Tökéletesen használható. Szelepfej letörése csak a Conti gumiknál volt nekem, azóta sem, mert conti belsõt mégegyszer nem veszek, az biztos. Válaszolva a kérdésedre, 8bar-ig simán megyek azzal is, tovább már nem igazán, mert ahhoz nagyobb zsírosdeszkák kellenének reggelire. De nem mondanám hogy nem bírná. Nyomásmérõ pedig nagyon hasznos dolog rajta. Egy baja van, brutál nagy darab, csak közlekedésre meg sétára való. Versenyre azért filigránabb megoldást keress. Mindenesetre ha van idõd, akkor tapogasd meg, nézegesd és szerintem vedd meg. Apropó, nekem Spyral van, de ha letakarod a matricát...
#26930
Posted 2009. October 25. - 08:29

#26931
Posted 2009. October 25. - 00:19

#26932
Posted 2009. October 24. - 23:49

#26933
Posted 2009. October 24. - 23:41

http://indafoto.hu/j...8344/details/xl
sajna csak ilyen távoli képem van. itt a csak elsõfékes, elsõ, hátsóváltós (a sachs) verzió (1.0)
[...] legutóbb ezzel nyertem meg a fõiskolás-egyetemista ob-t. [...] szóval nem csak karbon csodákkal lehet nyerni:) [...]
Le a kalappal (sisakkal?)! Kétszeresen!
#26934
Posted 2009. October 24. - 23:21

,,Hol van hát'' (Vörösmarty)?
http://indafoto.hu/j...8344/details/xl
sajna csak ilyen távoli képem van. itt a csak elsõfékes, elsõ, hátsóváltós (a sachs) verzió (1.0)
utána fúrtam ki mindkét oldalt a fékbowdennek, így lett rajta elsõ hátsó fék.
a jelenlegi verzióban csak simán rá van rakva a két fékváltókar. sachsot leszedtem. túl sok elõnyét nem láttam, viszont sok volt vele a macera. nem volt 100%os megoldás. legutóbb ezzel nyertem meg a fõiskolás-egyetemista ob-t. békás kupa (greenzone) távja volt. ezen 24:22õt tudott a csomag. (hogy egy kicsit pofátlan mód dicsekedhessek:P) szóval nem csak karbon csodákkal lehet nyerni:) bár jobb lenne olyanon virítani
#26935
Posted 2009. October 24. - 23:00

Helló!
Nem vagyok túlságosan otthon a témában, de érdekelne egy hozzáértõ vélemény. Nemrég vettem egy bringát patai szabó váz oria special tt0.9, shimano 105-ös szett,vetta nyereg. asszem ennyi jut eszembe. 70 volt az ára és 11 éves. Igaz alig használt az állapota,de nem tudom jó vásár volt-e. Lehet, hogy jobban körbe kellett volna néznem? Mit gondoltok?
képet kérünk a patai szabó topikba!
#26936
Posted 2009. October 24. - 22:32

huhúú, akkor látnád az idõfutamkormány+plusz könyöklõ kombót. az elég durva. [...]
,,Hol van hát'' (Vörösmarty)?
#26937
Posted 2009. October 24. - 22:17

kipage, Jettison kösz a képeket. Ma mindenképp be akartam fejezni, ezért egyelõre marad a kötegelõ. A szétszedésre meg rájöttem: elõször magát a sárvédõt kell kippattintani, úgy hogy egy kicsit el kell csavarni a pálcát, és utána már könnyû szétszedni a rögzítõt.
#26938
Posted 2009. October 24. - 22:13

itm könyöklõ+egy vágott kormány+egy õs sachs huret váltókar+fékek
persze bowdenezés kormányon belül;) szépen kifúrva, megcsinálva minden. a váltókar se pite, mert ugye bilincses (alsócsõre), azt kellett kihézegolni. meg a bowdenháznak is kellett tákolni egy bütyköt amiben megakad. elég fura 10 sebességet frikciósan váltani. ja elsõ váltó nem kell.
hát no, ezt teszi ha valaki csóringer... rá van utalva
az ilyen DIY alkatrészeket tudom díjazni!!
szép munka!:clap:
#26939
Posted 2009. October 24. - 20:11

http://img4.indafoto...3398ff8a4_l.jpg
http://img3.indafoto...5d53ea2d0_l.jpg
bocs a képek minõségéért, amúgy egész korrektül néz ki. az elv ugyanaz mint a cateyeos. csak ez alu. (am hol szerváltál ilyet külön) nekem is vannak ittohn hasonló bilincsek. de az méretben csak jobb hátsó támvillánál volt jó. ugyh maradt a sufnituning
az ilyen DIY alkatrészeket tudom díjazni!!

szép munka!:clap:
Flickr
#26940
Posted 2009. October 24. - 20:01
