Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#26241
Posted 2010. February 21. - 20:01
Orfû környékén tud valaki jó minõségû aszfaltozott edzõkört ajánlani? Sosem jártam még arra bringával, de tervezem hogy a duatlon ob-n elindulok, ezen felbuzdulva el akarok látogatni egy kis terepszemlére milyen a környék két keréken.
#26242
Posted 2010. February 21. - 19:43
a féktõl elfért volna.a villába nem fért be
Téényleg?
Andris Savaria:
"42-28al fel tudok menni a 12%os emelkedõn is.."
Én meg 39-16-al, naés?
Rémhöri, köszönöm a segítséget!
Race, no Rest!
#26243
Posted 2010. February 20. - 15:53
vagy inkabb elhihetned amit mondanak, hogy nem lesz az ugy jo.
nem veletlen hasznalnak a CX bringakon kantifeket.
a féktõl elfért volna.a villába nem fért be
#26244
Posted 2010. February 20. - 02:45
nem veletlen hasznalnak a CX bringakon kantifeket.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#26245
Posted 2010. February 20. - 01:43
holnap átpakolom a cx gépbõl az országútiba a kereket és meglátjuk
nem látjuk meg:icon_sad:
#26246
Posted 2010. February 19. - 20:38
Hi! Most regisztráltam ide, és lenne egy kérdésem: Gepida Bandon 810 típusú versenybringámra lehet-e csomagtartót szerelni és ha igen, milyet?
Mert üzletben azt mondták, hogy nem valószínû. Márpedig én már láttam versenybringán csomagtartó táskát.
Köszönöm elõre is a segítséget!
#26247
Posted 2010. February 19. - 20:04
Mert üzletben azt mondták, hogy nem valószínû. Márpedig én már láttam versenybringán csomagtartó táskát.
Köszönöm elõre is a segítséget!
#26249
Posted 2010. February 19. - 10:51
#26250
Posted 2010. February 19. - 10:47
Pont egy LX (32) tányért raktam az SS-re, 4600 ft...
Oké, de nekem M560-as LX van, amin 110 az osztókör, és 5 csavaros. Szóval kompakt outi méret, ahhoz nincs valami occsóé'?
Race, no Rest!
#26251
Posted 2010. February 18. - 17:35
#26252
Posted 2010. February 18. - 14:10
#26253
Posted 2010. February 18. - 13:17
#26254
Posted 2010. February 18. - 13:12
Nemtom hogy leszedhetõ-e. De neked a tányér kell? Vagy mi? ..
A 34-es kistányér, egy LX-re jó volna a kopott helyett.
Ave, egy alu lánctányér min. kilencezer, még a legolcsóbb is, ebbõl gondolom. Meg ilyen hajtókarom van otthon, s ha jól emlékszem, akkor acél.
Race, no Rest!
#26255
Posted 2010. February 18. - 11:09
A Double Tapban van 3as rendszer is elöl, a fitness országúti elsõváltójuk 3×9es, igaz ahhoz montis elsõváltót kell felszerelni. a 34-32es áttétel is messze elég egy hobby kerékpárosnak. Ahol ilyen áttétellel nembír felmenni, ott mással sem fog tudni, mert már egyhelyben pörget.
#26256
Posted 2010. February 18. - 10:54
Apex delivers trickle down technology from RED, Force, and Rival, including Reach Adjust, Exact Actuation™, ZeroLoss™, and, of course, DoubleTap®. And now we proudly introduce WiFLi technology, which is marked by two chainrings up front and the World’s first 11-32 cassette on the rear for the road, providing significant functional improvement over triples with a Wider gear range, Faster shifting performance, and Lighter weight.
hmm...
A turazoktol is elveszi a triplat a Sram. 34x32 azert tenyleg eleg minden aszfaltozott utra...
Ja-ja olvastam én is cikket, de azért azt hozzátenném, hogy a kompakt elõnyeként a kisebb Q faktort említik Sram-ék a triplával szemben de ez a szett és a 34/32 áttétel csak egy kényszermegoldás. A Sram balos fékváltókar konstrukciója csak 3 állást ismer, emiatt nem csinál a Sram tripla hajtómûvet és nem a Q faktor miatt!
Mellesleg elöl nem lehet Sram-mal kistányéron "trimmelni", csak egy poziciót ismer, emiatt alulról a 4. fokozat már cicereg és a lánc beleér az elsõ váltó keretébe.
Én kizárólag emiatt nem a Sram-mal vettem nemrég az új bringámat.
Ja nekem még a váltás kivitelezése sem jött be elsõre (double tap) de azt szerintem simán meg lehet szokni. A váltás amúgy erõteljesebb mint SH.
KP
#26257
Posted 2010. February 17. - 22:28

Apex delivers trickle down technology from RED, Force, and Rival, including Reach Adjust, Exact Actuation™, ZeroLoss™, and, of course, DoubleTap®. And now we proudly introduce WiFLi technology, which is marked by two chainrings up front and the World’s first 11-32 cassette on the rear for the road, providing significant functional improvement over triples with a Wider gear range, Faster shifting performance, and Lighter weight.
hmm...
A turazoktol is elveszi a triplat a Sram. 34x32 azert tenyleg eleg minden aszfaltozott utra...
#26258
Posted 2010. February 17. - 22:11
#26259
Posted 2010. February 17. - 21:29
#26260
Posted 2010. February 17. - 21:27
Ha még aktuális:
Új sorhoz tervezz be új láncot is! Nem biztos, hogy kell, de ha elég kopott a mostani lánc, akkor ugrani fog.
Rémhörcsög,
arról az Altrix karról le lehet mûteni a kistányért? Acél, és talán nem venném meg miatta az egész szettet.
Nemtom hogy leszedhetõ-e. De neked a tányér kell? Vagy mi? Neuzer nem hiszem hogy szétbontja neked a kart, ha leszedhetõ, ha nem...

Sign In
Create Account

Back to top





