Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#25961
Posted 2010. March 17. - 18:05

#25962
Posted 2010. March 17. - 18:00

#25963
Posted 2010. March 17. - 17:34

#25964
Posted 2010. March 17. - 17:22

RAUH-Welt
B E G R I F F
#25966
Posted 2010. March 17. - 16:56


ja es off, de kisemberekre tervezett nem japan motor: Ducati Monster

es a campanak is van kulon markaja, Fulcrum. de nem tudom hogy ez hogy befolyasolja a hasznalhatosagot. a sram-mal nekem az a problemam, hogy tokre nem logikus ez a double tap megoldas. es lattam olyan sokezer fontos par hetet hasznalt zsir uj allapotban levo, tehat nem serult Red-del szerelt bringat ami egesz egyszeruen nem akart megmaradni a fokozatokban. csorgott zorgott akarhogy allitottad. kiabrandito latvany volt
RAUH-Welt
B E G R I F F
#25967
Posted 2010. March 17. - 08:05

más.... javul az idõjárás! nemrég néztem az elõrejelzéseket,és a 7végére közel 20 fokot írnak. végre itt lehet a szép idõ. elõre is megköszönöm a Sándoroknak,Józsefeknek,Benedekeknek,ha így lesz. a békás kupa indulóinak jó szelet kívánok,és talán már a rövidnacit is be lehet majd vállalni.
#25968
Posted 2010. March 16. - 23:37

A Sram meg nekem sem túl szimpatikus, igazi kockázati tõke vállalkozás, ja és az agresszív felvásárlásai sem túl szimpatikusak.
A campagnolonak tudtommal nincs más márkája, bár a Shimano a PRO márkával nyomul vázalkatrészekben és ülésekben is...
Igen a SH régebbi (1921) mint a Campa (1948) és alapvetõen csak 1970 óta gyárt horgász cuccokat (1988 óta európában is), de az országúti szetteket csak 1973 óta gyárt (a Dura Ace volt az elsõ)...
Akit érdkel: Company History

#25969
Posted 2010. March 16. - 23:02

Campával kapcsolatban én az alsófogásban, hátsóváltóval végzett nehezebbre váltásra gondoltam. Ott az azért nagyon nem az igazi...
3T Ergosum/Ergonova -val elkepesztoen jol kezreesik...
#25970
Posted 2010. March 16. - 21:56

#25971
Posted 2010. March 16. - 21:43

Tehát most sem tettek kivételt.
Na menj Te píííííííííííííííííííííííí

Én pl a VFR400-ra, az összes robogójukra és még sorolhatnám mikre gondoltam.
Motorban csak európában tudnak normális méretûeket csinálni. (pl. az én Deauville-em spanyol országban készül, na az normális méretû)
Ja és eddig én is simán elértem a kissebre váltó kart... Kíváncsi leszek az új vason milyen lesz.
De szerintem minden megszokás kérdése, ha ráállsz akkor azt isteníted.

#25972
Posted 2010. March 16. - 21:02

#25973
Posted 2010. March 16. - 20:27

Én SH-t sose használtam még, de érdekes amit írtok, hogy a kiskezûeknek kényelmetlenebb, mert a japcsik híresek arról, hogy mindent magukra szabnak (lásd mocik) õk pedig nem a colosságukról híresek.
De nekem semmi gondom a Campa "idétlen" felfelé váltójával, mert emelkedõn pont kézre esik felsõ fogásban, csak egy pöci és már marad is a pedál fordulat.
Tehát most sem tettek kivételt.

#25975
Posted 2010. March 16. - 19:43

Campával kapcsolatban én az alsófogásban, hátsóváltóval végzett nehezebbre váltásra gondoltam. Ott az azért nagyon nem az igazi...
Nekem nincs vele semmi bajom, igaz Sh.-t még nem használtam.
#25976
Posted 2010. March 16. - 19:37

#25977
Posted 2010. March 16. - 19:34

De nekem semmi gondom a Campa "idétlen" felfelé váltójával, mert emelkedõn pont kézre esik felsõ fogásban, csak egy pöci és már marad is a pedál fordulat.


#25978
Posted 2010. March 16. - 16:04


Alternativ megoldas, hogy kilesed a kep URL-et (jobbklibb/tulajdonsagok) es azt megnyitod direktben.
#25979
Posted 2010. March 16. - 15:03

#25980
Posted 2010. March 16. - 14:25
