Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25481
Posted 2010. May 09. - 08:16
#25482
Posted 2010. May 09. - 07:41
Van egy jó megoldás ez ellen. Páran összeálltok, aztán sprint, satufék, sprint, satufék. Hatalmas bukások + a gyengék lemaradnak. Nem fogja élvezni a mezõny, de ha b@sznak vezetni, megérdemlik.
kicsit "érdekes" a hozzáállás. mondom én,aki vagy 10 éve nem indult versenyen. ha már nagyon le akartok vlkit szakítani,és csak tempóból,akkor talán le kéne szélezni + lánctalpaba felállni. kevesen bírnak 50 fölött menni 10-15 percnél tovább. aki meg bírja,az hagy maradjon. így nem lesz talán baleset.
#25484
Posted 2010. May 09. - 00:29
Szerintem ez komplex dolog, mert maga a vaz is adhatja az elhajlast.
Nekem a regi negyszogesen sem volt ez problema, igaz se eros nem vagyok, se nehez.
#25485
Posted 2010. May 09. - 00:12
#25486
Posted 2010. May 09. - 00:00
Hajtómû: TruVativ Isoflow Road; 170 mm; 39/53 fog (792 g)
Középrész: TruVativ Square LE; 108 / 68 mm
A problémám az vele, hogy terhelésnél a lánc a nagytányéron hozzáér az átdobóhoz.
Vagy lehet elég lenne tányért cserélni?
#25487
Posted 2010. May 08. - 23:38
#25488
Posted 2010. May 08. - 23:06
>Hatalmas bukások + a gyengék lemaradnak. Nem fogja élvezni a mezõny, de ha b@sznak vezetni, megérdemlik.
Mar ne is haragudj, de ilyet meg gondolni se nagyon szabadna. Autopalyan is akad par ilyen "tanar".
Aki joval hatrebb (a leszakadas ellen kuzdok kozott) egy ilyen fekezo miatt tori el a kulcscsontjat, az mit tehet a frusztralt elol levok problemajarol???
KURVARA nem erdemli meg egy "lusta" mezony sem ezt!!!
Egyebkent olvasd mar el a forum szabalyzatot. Bikemag FAQ (2. pont)
Nincs ebben semmi illegális és törvénytelen. Ez a játék része. Kegyetlen az országúti versenyzés.
A sebesség mindent megold.
#25489
Posted 2010. May 08. - 23:04
azért ekkora blõdséget ne írjunk már le
#25490
Posted 2010. May 08. - 22:59
azért ekkora blõdséget ne írjunk már le
#25491
Posted 2010. May 08. - 22:53
nem 100% de szerintem nem lesz jó. többiek?
ha 4szöges a közép, akkor arra 4szöges crank kell. szerezz egy szép fc-6400-t. könnyû, merev és az egyik lexebb
#25492
Posted 2010. May 08. - 22:34
Zino,
A felsocso alapjan a nagyobbat kellene valasztanod, szerintem. 560-ashoz lehet 140-es stucni kellene, foleg egy kompakt kormannyal.
570 viszont biztos nem lesz tul hosszu. (Szerintem!)
#25493
Posted 2010. May 08. - 22:26
Mar ne is haragudj, de ilyet meg gondolni se nagyon szabadna. Autopalyan is akad par ilyen "tanar".
Aki joval hatrebb (a leszakadas ellen kuzdok kozott) egy ilyen fekezo miatt tori el a kulcscsontjat, az mit tehet a frusztralt elol levok problemajarol???
KURVARA nem erdemli meg egy "lusta" mezony sem ezt!!!
Egyebkent olvasd mar el a forum szabalyzatot. Bikemag FAQ (2. pont)
#25494
Posted 2010. May 08. - 22:20
Feher-fekete LOOK. (En #211 voltam, te?)
De ha az nagy kort meg a mezonnyel mented, akkor biztos nem mentunk egyutt. En szokas szerint beszoptam a "lassu" rajtot.
Én 199, kék merida, kék-zöld merida ruha. Azabaj hogy láttam több lookot is
mjani: majd legközelebb ,ha g3cizõs kedvemben leszek
repasi: volt valami...
#25495
Posted 2010. May 08. - 22:07
Az amator mezony abban kulonbozik a profiktol, hogy amatorben nem nagyon vannak egy emberert dolgozo csapatok. Igy aki nyerni akar, nagyon nem maradhat hatul, de ha elol huzza a sort akkor erosen csokkenek a nyeresi eselyei.
#25496
Posted 2010. May 08. - 22:02
De ha az nagy kort meg a mezonnyel mented, akkor biztos nem mentunk egyutt. En szokas szerint beszoptam a "lassu" rajtot.
#25497
Posted 2010. May 08. - 22:01
Az elsõk még megússzák, fõleg ha jelzed/szólsz hogy megállsz. Hátrébb viszont hatalmas esések lesznek.szerk.: mjani: jah, csak ha az én seggembe jönnek bele, és löknek fel, akkor az nempálya
A sebesség mindent megold.
#25498
Posted 2010. May 08. - 21:57
#25499
Posted 2010. May 08. - 21:56
az elõzõ tulaj lebarmolta a szemeket, majd félúton rájött, hogy mégse ez a váz kell neki fixisítésre, így én fejeztem be a fûrésszel gányolt mestermûvet.nem tudod megszakítva futtatni? Minek hátsófék?
racsnis egysebi, mert a térdem nem bírná el a fixet.
azért ennyire nem tragikus a helyzet, csak az elsõhöz képest nagy a difi.
#25500
Posted 2010. May 08. - 21:52
A felsocso alapjan a nagyobbat kellene valasztanod, szerintem. 560-ashoz lehet 140-es stucni kellene, foleg egy kompakt kormannyal.
570 viszont biztos nem lesz tul hosszu. (Szerintem!)

Sign In
Create Account

Back to top





