hogy kerül a nehéz, a szar és a shimano egy mondatba?
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2501
Posted 2017. March 04. - 00:05
#2502
Posted 2017. March 03. - 23:58
Ja, tenyleg, emlekszem mar.
Kar, akkor marad a 7800.
Shiftmate sincs a celra, ha jol latom, vagy legalabbis nem tudom melyik jo.
#2503
Posted 2017. March 03. - 20:35
Koszi,
Az tok jo, a 7800-as 420g, azt valtana ki. Alternativa egy 6700-as, az meg 450g, es meg sz*r is.
nem lesz jó..
a 47-es karok hosszabb bowdenhúzásúak, kelleni fog hozzá 6800-5800-4700 váltó hátra. Azért is JÓ az "új" tiagra (4700), mert hosszabb húzású, nem olyan érzékeny (ld. 11s rendszerek dizájnját)
mondjuk az shimanonál nem tétel, a 10s sor meg marad..
Edited by Vejne, 2017. March 03. - 20:38.
#2504
Posted 2017. March 03. - 19:35
Koszi,
Az tok jo, a 7800-as 420g, azt valtana ki. Alternativa egy 6700-as, az meg 450g, es meg sz*r is.
#2505
Posted 2017. March 03. - 18:32
http://road.cc/conte...a-v-shimano-105
aszondja, 493. legyen 500.
http://www.chainreac...t/rp-prod137777
qa-ban 486-ot ír.
Edited by Vejne, 2017. March 03. - 18:34.
#2506
Posted 2017. March 03. - 18:28
#2507
Posted 2017. March 03. - 18:18
hol laksz?
amúgy tekerj a b-csavaron, szerintem akkora tárcsánál hátul már nem jó a gyári alapállás.
Valóban! Tökig ki volt tekerve. Sokkal jobb lett. Viszont volt egy banális hiba. A hajtómű mellett lévő láncleesés gátló műanyag bizbasz is elérte a láncot.
Most már csend van. (Legalábbis terhelés nélkül, kézzel hajtva a pedált...)
Kössz!
#2508
Posted 2017. March 03. - 10:27
#2509
Posted 2017. March 02. - 21:53
De gyenge vagyok még, mint a harmat.
De már dolgozom rajta...
Edited by Amjad, 2017. March 02. - 21:58.
#2510
Posted 2017. March 02. - 21:37
Helo.
Van egy Merida Ride 200 kerékpárom.
Egy hetes, még csak ~150Km van benne.
Olyan gondom van vele, hogy hegymenetben, kistányér/30,32-ben elég darálós hangot ad a hátsó sor. Akárhogy tekergetem a finomállítót a bovdenen.
Ez a Sora ennyit tud?
hol laksz?
amúgy tekerj a b-csavaron, szerintem akkora tárcsánál hátul már nem jó a gyári alapállás.
Edited by Vejne, 2017. March 02. - 21:38.
- Amjad likes this
#2511
Posted 2017. March 02. - 21:22
Van egy Merida Ride 200 kerékpárom.
Egy hetes, még csak ~150Km van benne.
Olyan gondom van vele, hogy hegymenetben, kistányér/30,32-ben elég darálós hangot ad a hátsó sor. Akárhogy tekergetem a finomállítót a bovdenen.
Ez a Sora ennyit tud?
#2512
Posted 2017. March 02. - 17:25
Mégvalamit a gumikhoz.
A youtube-on láttam, hogy egy 15-ös felnin lévő gp4000 25c gumit mért tolómérővel az ember és 26.7mm-t mért. Az én kerekem is 15-ös és nálam ugyanez a gumi 27,7mm. Teóriám, hogy az is befolyásolhatja a gumi szélességét, hogy a felni 622 mérete, mennyire felső vagy alsó határos tűrésben. A gumi szintén. Ugyanis, ha nehezen megy fel a gumi a felnire, akkor a gumi pereme kifeszül a felnin, de a futófelület átmérője nem változik és így az oldala a guminak kigömbölyödik. Aki kézzel felteszi a gumit, az tuti kisebb szélességet mér, mint aki szenvedve kinlódja fel. De lehet, hogy tévedek.
ugyanezt tapasztaltam a michelin lithiionnal 26,7 lett belőle
#2513
Posted 2017. March 02. - 16:54
A youtube-on láttam, hogy egy 15-ös felnin lévő gp4000 25c gumit mért tolómérővel az ember és 26.7mm-t mért. Az én kerekem is 15-ös és nálam ugyanez a gumi 27,7mm. Teóriám, hogy az is befolyásolhatja a gumi szélességét, hogy a felni 622 mérete, mennyire felső vagy alsó határos tűrésben. A gumi szintén. Ugyanis, ha nehezen megy fel a gumi a felnire, akkor a gumi pereme kifeszül a felnin, de a futófelület átmérője nem változik és így az oldala a guminak kigömbölyödik. Aki kézzel felteszi a gumit, az tuti kisebb szélességet mér, mint aki szenvedve kinlódja fel. De lehet, hogy tévedek.
#2514
Posted 2017. March 01. - 13:56
#2516
Posted 2017. February 28. - 18:06
más apróság:
rájöttem az elmúlt napokban, hogy az 51-es tányér az én stílusomhoz való.
53-assal és 50-essel jobban esik erőből menni, kiadni a szuszt. 51-nél meg az a min. egy fog eltérés pont úgy adja ki, hogy a pörgetős-kis nyomatékú-izomkímélő-hajtáskímélő technikára sarkallja a csirke tagjaimat.
Szóval, nagyon olcsó az 51t tányéros megoldás, mert: olcsó beszerezni, lévén, a kutyának sem kell. És spórolod a láncot-sort is vele, mert pont olyan tartományba "kényszerít", ahol nem erőből mész.
na, ezért kapni fogok
#2517
Posted 2017. February 28. - 14:54
Legfeljebb akkor nembírod majd kivenni a kereket a fékpofáktól.
most se
15mm-s cxp33 és 25mm-s külső
#2518
Posted 2017. February 28. - 13:39
én csak leírtam, amit tapasztaltam.
7 baron 23-as 15-ös felnin tök jó.
25-ös meg 7 baron szétráz-szétüt, 6-on már zavaróan kóvályog, a kettő közé meg nehéz belőni
nem való széles gumi keskeny felnire. szerintem.
persze ma divat 18-as felnire is 23-ast tenni, de erre nem lesz lehetőségem egyelőre.
#2519
Posted 2017. February 28. - 13:15
lent a fekete táblázat szerint 32-es külsőt is feltehetsz a 15-ös felnire. a most legnépszerűbb 25-ös külsők pedig a 13-asokra is jók
http://engineerstalk...ight-rim-width/
Legfeljebb akkor nembírod majd kivenni a kereket a fékpofáktól.
#2520
Posted 2017. February 28. - 11:25
nekem nem volt vele gondom eddig. jó volt a 25-ös is. nem akart lefordulni a felniről,vagy ilyesmi. nem is imbolygott kanyarban, legalábbis nem éreztem,h ez gond lenne. most a télire kerültek föl a 25-ös gumik. oda viszont kifejezetten előnyösnek tartom a szélesebb külsőket.
lent a fekete táblázat szerint 32-es külsőt is feltehetsz a 15-ös felnire. a most legnépszerűbb 25-ös külsők pedig a 13-asokra is jók
http://engineerstalk...ight-rim-width/