Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#2501
Posted 2017. March 04. - 21:10
Én is próbáltam, de halványan rajtamaradt. Fülpiszkálót használtam. Te hogyan csináltad?
Áztattad?
#2502
Posted 2017. March 04. - 21:05
ez egy ultrashift kar.. nem erről beszéltem.
#2503
Posted 2017. March 04. - 21:01
más: már írtam-beszéltük miriádszor, hogy, a powershift mukodest imádom, mivel finomabb, kisebb izomerőt igényel, lágyabb. ráadásul, a 15-től gyártott powershift karok kioldója eps-szeruen lefelé ívelt, nagy tappancs.
ugyebár a ps egyetlen hibája-gyengesége, hogy a ricnikerék muanyag. de ismerős említette, hogy orosz fórumon látta, hogy elkészítették a kis ricnikereket acélból, aztán.. hmm..
egy olyan ps kar lenne az ideális megoldás szerintem tartós-jól használható..
http://www.cyclecycl...es/IMG_7222.jpg
ez az? ezt kell benne acélra cserélni?
#2504
Posted 2017. March 04. - 17:11
C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van.
ennyiből vehettél volna hong fu fm-66-ost, ott tuti elfért volna a 25-ös gumi
#2505
Posted 2017. March 04. - 14:50
nem lesz vele gond, főleg hátul nem.
teljesen jó lesz Neked.
amúgy milyen váz? ha csúszópapucsos, próbáld meg hátratolni a kereket koppig..
egyébként, gyári bringán simán tesznek 23-ast a 19c széles felnire, szóval, 15c-re 21 teljesen oké, hátul meg azátn főleg (igen, mentem 20assal 15-ösön hónapokig..)
C12-t vettem végül, nem csúszópapucsos. (Nyerget cseréltem selle italia slr xp-re.)
Kényelmesebb mint a Focus Cayo, merevebbnek is érzem. A kereket szerettem volna cserélni fulcrum quattrora+25ös gumira. Most nem tudom merre induljak, újratervezés van.
#2506
Posted 2017. March 04. - 13:10
Sziasztok!
Kicsit bajban vagyok. Jelenleg 13c kerék van hátul 21-es gumival. Ezt cseréltem volna le fulcrum quattro-ra (17c) és 25-ös gumira. Egy probléma van csak, hogy nem fér el a vázban. Még szerencse, hogy nem rendeltem meg... 23-as gumit feldobtam az is nagy, szóval úgy néz ki 21-es a max. Táblázatokat nézegettem, de nem találtam választ: 21-es gumi 15c felnin mennyire vállalható?
nem lesz vele gond, főleg hátul nem.
teljesen jó lesz Neked.
amúgy milyen váz? ha csúszópapucsos, próbáld meg hátratolni a kereket koppig..
egyébként, gyári bringán simán tesznek 23-ast a 19c széles felnire, szóval, 15c-re 21 teljesen oké, hátul meg azátn főleg (igen, mentem 20assal 15-ösön hónapokig..)
Edited by Vejne, 2017. March 04. - 13:13.
#2507
Posted 2017. March 04. - 12:12
Sziasztok!
Kicsit bajban vagyok. Jelenleg 13c kerék van hátul 21-es gumival. Ezt cseréltem volna le fulcrum quattro-ra (17c) és 25-ös gumira. Egy probléma van csak, hogy nem fér el a vázban. Még szerencse, hogy nem rendeltem meg... 23-as gumit feldobtam az is nagy, szóval úgy néz ki 21-es a max. Táblázatokat nézegettem, de nem találtam választ: 21-es gumi 15c felnin mennyire vállalható?
Edited by jackbacsi87, 2017. March 04. - 12:16.
#2508
Posted 2017. March 04. - 07:43
más: már írtam-beszéltük miriádszor, hogy, a powershift mukodest imádom, mivel finomabb, kisebb izomerőt igényel, lágyabb. ráadásul, a 15-től gyártott powershift karok kioldója eps-szeruen lefelé ívelt, nagy tappancs.
ugyebár a ps egyetlen hibája-gyengesége, hogy a ricnikerék muanyag. de ismerős említette, hogy orosz fórumon látta, hogy elkészítették a kis ricnikereket acélból, aztán.. hmm..
egy olyan ps kar lenne az ideális megoldás szerintem tartós-jól használható..
#2509
Posted 2017. March 04. - 07:23
Ja, tenyleg, emlekszem mar.
Kar, akkor marad a 7800.
Shiftmate sincs a celra, ha jol latom, vagy legalabbis nem tudom melyik jo.
ha van olyan, amivel campagnolo régi váltókart shimano váltóval-soron tudsz használni, az jó lehet.
mert, ha jól látom, egyforma "actuation ratio"-ja van a régi campagnolo-új shimano váltóknak (coincidence at its best!)
shiftmate 4 jó lehet.. próba-szerencse
Edited by Vejne, 2017. March 04. - 07:25.
#2510
Posted 2017. March 04. - 00:05
#2511
Posted 2017. March 03. - 23:58
Ja, tenyleg, emlekszem mar.
Kar, akkor marad a 7800.
Shiftmate sincs a celra, ha jol latom, vagy legalabbis nem tudom melyik jo.
#2512
Posted 2017. March 03. - 20:35
Koszi,
Az tok jo, a 7800-as 420g, azt valtana ki. Alternativa egy 6700-as, az meg 450g, es meg sz*r is.
nem lesz jó..
a 47-es karok hosszabb bowdenhúzásúak, kelleni fog hozzá 6800-5800-4700 váltó hátra. Azért is JÓ az "új" tiagra (4700), mert hosszabb húzású, nem olyan érzékeny (ld. 11s rendszerek dizájnját)
mondjuk az shimanonál nem tétel, a 10s sor meg marad..
Edited by Vejne, 2017. March 03. - 20:38.
#2513
Posted 2017. March 03. - 19:35
Koszi,
Az tok jo, a 7800-as 420g, azt valtana ki. Alternativa egy 6700-as, az meg 450g, es meg sz*r is.
#2514
Posted 2017. March 03. - 18:32
http://road.cc/conte...a-v-shimano-105
aszondja, 493. legyen 500.
http://www.chainreac...t/rp-prod137777
qa-ban 486-ot ír.
Edited by Vejne, 2017. March 03. - 18:34.
#2515
Posted 2017. March 03. - 18:28
#2516
Posted 2017. March 03. - 18:18
hol laksz?
amúgy tekerj a b-csavaron, szerintem akkora tárcsánál hátul már nem jó a gyári alapállás.
Valóban! Tökig ki volt tekerve. Sokkal jobb lett. Viszont volt egy banális hiba. A hajtómű mellett lévő láncleesés gátló műanyag bizbasz is elérte a láncot.
Most már csend van. (Legalábbis terhelés nélkül, kézzel hajtva a pedált...)
Kössz!
#2517
Posted 2017. March 03. - 10:27
#2518
Posted 2017. March 02. - 21:53
De gyenge vagyok még, mint a harmat.
De már dolgozom rajta...
Edited by Amjad, 2017. March 02. - 21:58.
#2519
Posted 2017. March 02. - 21:37
Helo.
Van egy Merida Ride 200 kerékpárom.
Egy hetes, még csak ~150Km van benne.
Olyan gondom van vele, hogy hegymenetben, kistányér/30,32-ben elég darálós hangot ad a hátsó sor. Akárhogy tekergetem a finomállítót a bovdenen.
Ez a Sora ennyit tud?
hol laksz?
amúgy tekerj a b-csavaron, szerintem akkora tárcsánál hátul már nem jó a gyári alapállás.
Edited by Vejne, 2017. March 02. - 21:38.
- Amjad likes this
#2520
Posted 2017. March 02. - 21:22
Van egy Merida Ride 200 kerékpárom.
Egy hetes, még csak ~150Km van benne.
Olyan gondom van vele, hogy hegymenetben, kistányér/30,32-ben elég darálós hangot ad a hátsó sor. Akárhogy tekergetem a finomállítót a bovdenen.
Ez a Sora ennyit tud?