
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#25361
Posted 2010. May 19. - 11:59


#25362
Posted 2010. May 19. - 11:48

#25363
Posted 2010. May 19. - 11:10

Kínok kínja upgrade. 3500m szint. nem mellesleg egy nagyon jó film.
Az utóbbival tisztában voltam, az elõbbi érdekelne, de semmit nem találtam róla. Láttam, hogy ave a velo-n írt róla, azért kérdeztem tõle. Mikor lesz?
#25364
Posted 2010. May 19. - 11:02

#25365
Posted 2010. May 19. - 09:55

#25366
Posted 2010. May 19. - 09:12

#25367
Posted 2010. May 19. - 03:56

kiskubai,
Hatso valtoert es STI karokert mit kernek mostansag, nem tudod?
sti kar éppen nem volt nálam, hátsóváltó ha szép állapotban van akkor 5 körül, amúgy 3,5-4.
#25368
Posted 2010. May 18. - 23:10

épülget a ciöcc (: holnapra lesz kép is meg hirdetés is róla. mert gazdát keres. ha valakit érdekel szóljon.
éés aki tud 600as tricolor hátsó váltót írjon egy privit mert sürgõsen kellene csótánybringára((:
#25369
Posted 2010. May 18. - 14:05

Ti használtok lánc leesés ellen Deda Dogfang-et, vagy más hasonló dolgot? Nekem van, de nem igazán teszi a dolgát.
Nekem nem tudom hogy Deda e, de van fent és nálam tökéletesen mûködik! Nekem sokszor leesett a lánc, de ez mindig megfogja...
#25370
Posted 2010. May 18. - 13:01

#25371
Posted 2010. May 18. - 12:17

#25372
Posted 2010. May 18. - 12:10

#25373
Posted 2010. May 18. - 11:37

Köszi a megerõsítést. Nem szándékozom bûnözni 30 feletti fogszámmal, nem készülök a Himalaya-ra :-)
A 10-es fogaskoszorúhoz már kötelezõ a 10-es váltókar is ugye? Elöl már Ultegra váltó van, de egy kicsit régebbi széria nem a 10-es. A 10-es elsõnél a váltóvilla a keskenyebb 10-es lánchoz van már optimalizálva, vagyis szûkebb egy kicsit?
Bocs a sok hülye kérdésért, de halálra idegesít, ha nem zajtalan a hajtás és a nem igazán összeférõ komponensek néha köszörülnek.
Így van, beállítás kicsit nehézkesebb lesz.
#25374
Posted 2010. May 18. - 11:34

Mûködni fog. Hosszúkanalas váltó akkor kéne, ha hátul 30-asnál nagyobb fogszámot akarsz (ami tilos, mint azt a Rules of the Euro Cyclist is kimondja
)
Köszi a megerõsítést. Nem szándékozom bûnözni 30 feletti fogszámmal, nem készülök a Himalaya-ra :-)
A 10-es fogaskoszorúhoz már kötelezõ a 10-es váltókar is ugye? Elöl már Ultegra váltó van, de egy kicsit régebbi széria nem a 10-es. A 10-es elsõnél a váltóvilla a keskenyebb 10-es lánchoz van már optimalizálva, vagyis szûkebb egy kicsit?
Bocs a sok hülye kérdésért, de halálra idegesít, ha nem zajtalan a hajtás és a nem igazán összeférõ komponensek néha köszörülnek.
#25375
Posted 2010. May 18. - 11:03

Váltókérdés
Sziasztok, apránkénti bringafejlesztés alatt állok (vagyis a cangám). Most újítottam egy '08-as Ultegra hajtómûvet és ehhez méltó hátsó váltó lenne terítéken. Egy új Ultegra váltón gondolkodom, de vannak félelmeim. A távlati terv egy komplett 10-es Ultegra rendszer, de anyagi okokból csak csipegetek. Ez azt jelenti, hogy átmenetileg a régi 8-as Sora fékváltókarral és fogsorral kellene együttmûködnie. Nekem azt mondták, hogy lefelé kompatibilis.
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek se okozna gondot a váltás? Úgy gondolom, hogy a váltókar határozza meg azt, hogy egy kattintásra mennyit mozduljon a kanál, így elvileg a 8-as váltókar / 8-as fogsor / Ultegra 10-es váltó gond nélkül együttmûködne. Ebben kérnék szakvéleményt.
A másik kérdés, hogy hosszú,- vagy rövidkanalas váltót vegyek, mûködésben mi a különbség?
Mûködni fog. Hosszúkanalas váltó akkor kéne, ha hátul 30-asnál nagyobb fogszámot akarsz (ami tilos, mint azt a Rules of the Euro Cyclist is kimondja

#25376
Posted 2010. May 18. - 10:20

Sziasztok, apránkénti bringafejlesztés alatt állok (vagyis a cangám). Most újítottam egy '08-as Ultegra hajtómûvet és ehhez méltó hátsó váltó lenne terítéken. Egy új Ultegra váltón gondolkodom, de vannak félelmeim. A távlati terv egy komplett 10-es Ultegra rendszer, de anyagi okokból csak csipegetek. Ez azt jelenti, hogy átmenetileg a régi 8-as Sora fékváltókarral és fogsorral kellene együttmûködnie. Nekem azt mondták, hogy lefelé kompatibilis.
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek se okozna gondot a váltás? Úgy gondolom, hogy a váltókar határozza meg azt, hogy egy kattintásra mennyit mozduljon a kanál, így elvileg a 8-as váltókar / 8-as fogsor / Ultegra 10-es váltó gond nélkül együttmûködne. Ebben kérnék szakvéleményt.
A másik kérdés, hogy hosszú,- vagy rövidkanalas váltót vegyek, mûködésben mi a különbség?
#25377
Posted 2010. May 18. - 08:35

Most hogy ilyen tartós a rossz idõ, tervezgetem, hogy összerakok valami "csótány" bringát, amivel rosszabb körülmények között is nekiindulnék a jövõben. Milyen szettet javasolnátok egy ilyen gépre? Inkább egy 6400as ultegra vagy egy 9es rendszer, esetleg Campa?
sztem vlmi 8as cuccot vegyél. azok a legtartósabbak. a neuzernek van olcsó cromo váza,sok méretben. úgy 120-ból ki lehet hozni 1 aránylag jól használ6ó téli bringát. ebbe az összegbe beleférhet 1 régi ultegra is.
#25378
Posted 2010. May 18. - 08:02

#25379
Posted 2010. May 18. - 01:28

#25380
Posted 2010. May 18. - 01:16

Hm, hat a K-Edge ebben a szempontbol biztos jobb, de szerintem a Deda eseten is csak beallitas kerdese lesz ez. Talan kicsit magasabbra, kicsit kozelebb, vagy pont tavolabb kell tenni a lanckerektol.
Hát szinte a komplett profi mezõny használja, biztos nem rossz. Van még egy Ngear nevû, most kísérletezek egy darab L-alakban hajlított fémlappal, hogy a Dogfang-bõl valami hasonlót csináljak.
