Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#25121
Írta 2010. június 28. - 15:10
fél éve volt egy rosszul sikerült lépés/ugrás kosarazás közben (...labda, nem kosárfonás :-))
azóta bringa közben kb 3-4. órától, fõleg ha szint is van benne, fáj a bal térd. röntgen és térdcsavargatás/-nyomkodás negatív, sehol semmi fájdalom. kaptam rá 10 alkalmas UH kezelést, de tartok tõle hogy ez csak jolly joker kezelés volt. tudtuk térdgurut? volt vkinek ilyen? mi lett a megoldás?
tnx,
#25122
Írta 2010. június 28. - 14:45
#25123
Írta 2010. június 28. - 13:49
Sziasztok! köszegröl vagy környékéröl van valaki? ugy néz ki augusztusban megyünk egy hétre párommal és kéne pár bejáratott karika.max 100-120kilis etapok amik böven érintik ausztriát is de lehet csak magyar terület is.milyen arra felé az aszfalt és van valami amit esetleg jo tudni ha az osztrákoknál tekerünk?pl buko kötelezö?
Benézhetsz a Szombathelyi topikba is.
De én mindenképp Ausztriát javaslom. Bukó nem kötelezõ, de kevés embert láttam arra bukó nélkül tekerni. fõutak asztal simaságúak, és még rendõr sohasem zavart le, autós se dudált le hogy mit keresek én itt. Amire számíts hogy arra vannak dombok és 15%-os emelkedõ sem ritka két falu közt (áttétel legyen biztonsági tartalék). Köztéri kutak nincsenek de a fogadókban Grüss got haben see wasser? felkiáltásra általában adnak.
Amit érdemes megnéni azok a várak, Léka, Bernstein, Frankó, Landsee, Huthwitsch, Rosalienkappe. Ezek beleférnek a 100-120 km-be Kõszegrõl.
Ja és Szombat délután és vasárnap minden bolt zárva így ha megéheztél akkor éhes maradsz:)
#25124
Írta 2010. június 28. - 13:40
#25125
Írta 2010. június 28. - 12:15
#25126
Írta 2010. június 28. - 09:21
#25127
Írta 2010. június 27. - 23:32
Ha nincs jo "viszony" (hintopor) a kulso es a belso kozott, akkor az is okozhat problemat, mert a belso az nem tud elforogni.
#25128
Írta 2010. június 27. - 22:13
SOk mulik a szerelesen szerintem.
És hogy lehet akkor elrontani egy belsõcserét hogy defektet kapjak? Max be tudom csípetni, de akkor nem a futófelület fog kilyukadni:)
#25129
Írta 2010. június 27. - 19:55
Van ra persze esely, hogy a Cofidis nem az uj geppel indul, de ha valamit jun 30-an mutatnak be es francia gyartorol van szo... Izi bet.
Amikor a T/V print kijott, meg senki sem hallott a projectrol a beavatottakon kivul.
#25130
Írta 2010. június 27. - 19:38
Look 595, THM karbon váz, Look HSC6 SL villa, FSA meghajtás ((?), Dura Ace-nak látszik a váltókar), FSA kormány, Fi'zi:k nyereg, FSA/Vision kerekek, Vittoria szingók. 7,13 kg.[...] Ha mar uj bicok, a Cofidis is valoszinuleg vadi uj bicokkal indul a Touron.
[...]
Forrás: Top Vélo 159. sz. (2010. június).
#25131
Írta 2010. június 27. - 18:57
2011-es Specialized Roubaix SL3. Szerintem elképesztõen ronda.
mi a gond vele ? az egyetlen virsligumis ami tetszik. persze valami normákis színben nem ebbe az ocsmány fehér/pirosban
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#25132
Írta 2010. június 27. - 17:51
Ha mar uj bicok, a Cofidis is valoszinuleg vadi uj bicokkal indul a Touron.
Look Cycle - Pdales automatiques et vlos carbone
Mint LOOK-os, nagyon kivancsian varom. A stucni pl. nagyon erdekesnek tunik, lehet allithato lesz a szoge?
#25133
Írta 2010. június 27. - 17:47
#25134
Írta 2010. június 27. - 17:14
2011-es Specialized Roubaix SL3. Szerintem elképesztõen ronda.
Én sunáznám. Viccet félretéve megnézném mondjuk egy nekemvaló S-es méretben, ahol nem ilyen mocsokhosszú a fejcsõ.
#25135
Írta 2010. június 27. - 17:03
#25136
Írta 2010. június 27. - 07:46
Szerintem nehéz, de rendesen visszanyílik. Ma szétszedem a fékeket, de gyanús, hogy mindene oké, csak ennyire nehéz. Nem ismerem a két forgópontos országúti fékeket, de a monti hagyományos fékeken lehet a rugóerõt állítani 3 pozícióban.ha ki van kötve akkor kézzel a fékpofát könnyû összenyomkodni?
fékezés után nem marad a fékpofa összezárva, vagy rendesen visszanyílik a helyére?
#25137
Írta 2010. június 27. - 05:22
#25138
Írta 2010. június 27. - 00:59
#25139
Írta 2010. június 26. - 20:20
RAUH-Welt
B E G R I F F
#25140
Írta 2010. június 26. - 19:39

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







