Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#25121
Írta 2010. június 28. - 09:21

Sziasztok! köszegröl vagy környékéröl van valaki? ugy néz ki augusztusban megyünk egy hétre párommal és kéne pár bejáratott karika.max 100-120kilis etapok amik böven érintik ausztriát is de lehet csak magyar terület is.milyen arra felé az aszfalt és van valami amit esetleg jo tudni ha az osztrákoknál tekerünk?pl buko kötelezö?
#25122
Írta 2010. június 27. - 23:32

Nekem az elso kulsom kb. 2-3 centivel elforgott a felnin par ezer km alatt. (fekezestol)
Ha nincs jo "viszony" (hintopor) a kulso es a belso kozott, akkor az is okozhat problemat, mert a belso az nem tud elforogni.
Ha nincs jo "viszony" (hintopor) a kulso es a belso kozott, akkor az is okozhat problemat, mert a belso az nem tud elforogni.
#25123
Írta 2010. június 27. - 22:13

SOk mulik a szerelesen szerintem.
És hogy lehet akkor elrontani egy belsõcserét hogy defektet kapjak? Max be tudom csípetni, de akkor nem a futófelület fog kilyukadni:)
#25124
Írta 2010. június 27. - 19:55

Megnezted a videot? Az nem 595, az biztos, es csak 30.-an derul ki, hogy mi.
Van ra persze esely, hogy a Cofidis nem az uj geppel indul, de ha valamit jun 30-an mutatnak be es francia gyartorol van szo... Izi bet.
Amikor a T/V print kijott, meg senki sem hallott a projectrol a beavatottakon kivul.
Van ra persze esely, hogy a Cofidis nem az uj geppel indul, de ha valamit jun 30-an mutatnak be es francia gyartorol van szo... Izi bet.
Amikor a T/V print kijott, meg senki sem hallott a projectrol a beavatottakon kivul.
#25125
Írta 2010. június 27. - 19:38

Look 595, THM karbon váz, Look HSC6 SL villa, FSA meghajtás ((?), Dura Ace-nak látszik a váltókar), FSA kormány, Fi'zi:k nyereg, FSA/Vision kerekek, Vittoria szingók. 7,13 kg.[...] Ha mar uj bicok, a Cofidis is valoszinuleg vadi uj bicokkal indul a Touron.
[...]
Forrás: Top Vélo 159. sz. (2010. június).
#25126
Írta 2010. június 27. - 18:57

2011-es Specialized Roubaix SL3. Szerintem elképesztõen ronda.
mi a gond vele ? az egyetlen virsligumis ami tetszik. persze valami normákis színben nem ebbe az ocsmány fehér/pirosban
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#25127
Írta 2010. június 27. - 17:51

Egyebkent valoban tul nagy a Speci felsocso ejtese. Van olyan meret, ahol ez kevesbe ronda.
Ha mar uj bicok, a Cofidis is valoszinuleg vadi uj bicokkal indul a Touron.
Look Cycle - Pdales automatiques et vlos carbone
Mint LOOK-os, nagyon kivancsian varom. A stucni pl. nagyon erdekesnek tunik, lehet allithato lesz a szoge?
Ha mar uj bicok, a Cofidis is valoszinuleg vadi uj bicokkal indul a Touron.
Look Cycle - Pdales automatiques et vlos carbone
Mint LOOK-os, nagyon kivancsian varom. A stucni pl. nagyon erdekesnek tunik, lehet allithato lesz a szoge?
#25128
Írta 2010. június 27. - 17:47

#25129
Írta 2010. június 27. - 17:14

2011-es Specialized Roubaix SL3. Szerintem elképesztõen ronda.
Én sunáznám. Viccet félretéve megnézném mondjuk egy nekemvaló S-es méretben, ahol nem ilyen mocsokhosszú a fejcsõ.
#25130
Írta 2010. június 27. - 17:03

2011-es Specialized Roubaix SL3. Szerintem elképesztõen ronda.

The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#25131
Írta 2010. június 27. - 07:46

Szerintem nehéz, de rendesen visszanyílik. Ma szétszedem a fékeket, de gyanús, hogy mindene oké, csak ennyire nehéz. Nem ismerem a két forgópontos országúti fékeket, de a monti hagyományos fékeken lehet a rugóerõt állítani 3 pozícióban.ha ki van kötve akkor kézzel a fékpofát könnyû összenyomkodni?
fékezés után nem marad a fékpofa összezárva, vagy rendesen visszanyílik a helyére?
#25132
Írta 2010. június 27. - 05:22

akkor én örülhetek 12.000 nél 2 most az uj gumival 5000-nél 1,mondjuk 20 perc alatt cserélek steril körülmények közt:)
#25133
Írta 2010. június 27. - 00:59

Hat en nem orulnek 500km-enkent defektnek, az biztos. Aztan lehet, hogy a kov defekt utan mar masnap lesz egy ujabb. SOk mulik a szerelesen szerintem.
#25134
Írta 2010. június 26. - 20:20

szerintem az nem annyira rossz. 10km-en is lehet 5 defektet kapni. szerencse kerdese, a defektvedelem nem jelenti azt hogy soha nem fog kilyukadni. csak ritkabban. elvileg.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#25135
Írta 2010. június 26. - 19:39

2500km alatt normális 5 defekt? (persze a gumikat normális nyomáson és útviszonyok közt használva) Conti Ultra race defektvédelmes(vagyis annak szánt...) gumikról van szó...
#25136
Írta 2010. június 26. - 10:32

ha ki van kötve akkor kézzel a fékpofát könnyû összenyomkodni?
fékezés után nem marad a fékpofa összezárva, vagy rendesen visszanyílik a helyére?
fékezés után nem marad a fékpofa összezárva, vagy rendesen visszanyílik a helyére?
#25138
Írta 2010. június 25. - 22:23

Köszi, felnit fékpofát már pucoltam. Ma széteszedtem az elsõ fék-, elsõ váltó-kart és igazából minden rendben levõnek tûni. Szerintem a bowden is jó, amikor kikötöttem õket marha finoman jár minden. Pucolgattam, zsírozgattam is, de mintha a fékben lenne valami brutál rugó. Rákötöm a bowdent, máris beaszrás, olyan nehéz húzni a féket. Mondom, az is lehet, hogy ez ilyen, országútim most van elõször, nincs nagyon összehasonlítási alapom, csak az utóbbi pár napban meghúzkodott fékek, többek közt ma a Decathlonban egy Shimano SORA nevezetû cucc, az nagyon finomnak tûnt ehhez képest, pedig az sem egy Dura Ace...
#25139
Írta 2010. június 25. - 22:04

Fegyorgy: esetleg egy bovdencserét szközölnék, vagy megtakarítanám a felnit és a fékpofát is mielõtt cserével próbálkoznék. Nekem RX100as fékváltókarom volt, ugyan nyúlósabb a fékhatás mint a top kategóriában de azért meg tudtam vele nyugodtan állni. (igaz nem vagyok ólomsúlyú)
#25140
Írta 2010. június 25. - 21:52
