Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34361 replies to this topic

#24241
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
hát az nem épp mondható korrekt tesztenk, hogy az acél vázra óvatosan ráállok, a korbonra meg ráugrok....

#24242
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

YouTube - Bicycle Frame Test Carbon vs Aluminium vs Steel

Értékes, és sokat mondó teszt. :)))


Szerintem teljesen jó teszt. :) Megmutatja, hogy melyik váz hogyan bírja a rátaposást, flexet és azt ha ráesik valami nehéz tárgy. :) Simán leszûrhetõ belõle, hogy melyik váz hogyan viszonyul ahhoz ha nem rendeltetésszerû behatás éri pl. bukás. Az úgyis mindenkinek egyértelmû hogy normál használat mellett melyik és miben jobb mint a többi.


A sebesség mindent megold.

 


#24243
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
igazad van, tényleg inkább fél centis kéne fölé. alá nem kell semmi, ha úgy kényelmes

#24244
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

félcentiset nem, de azért egy 0,25öst illik ott hagyni, már csak azért is, mert ha esetleg stucnit cserélsz, és annak más a villaszárral párhuzamos hengerének magassága, mondjuk túllóg, az baj



akkor a lényeg hogy a stucni alá nem szükséges.

felette 0,25-öst nem tudom megcsinálni. ha jól tudom az a javaslat, hogy maga a stucni vagy a hézagoló 2-4 mm-el legyen magasabb a vágott villaszárnál. tehát a 0,25-ös ezt nem tudja produkálni, félcentissel oké a dolog

#24245
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
félcentiset nem, de azért egy 0,25öst illik ott hagyni, már csak azért is, mert ha esetleg stucnit cserélsz, és annak más a villaszárral párhuzamos hengerének magassága, mondjuk túllóg, az baj

szeretnék levágni felesleget a karbon villaszárból. úgy kényelmes a kormány (fõleg így nyár végén), hogy nem kell távtartó a stucni alá.

kérdés, kell-e minimum 1 db (pl. félcentis) távtartó a stucni alá, illetve fölé, vagy rendben van ezek nélkül is?



#24246
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
Kelle vagy nem:
Basso
Evans és az ütõs OVAL stucni (TT)

#24247
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

szeretnék levágni felesleget a karbon villaszárból. úgy kényelmes a kormány (fõleg így nyár végén), hogy nem kell távtartó a stucni alá.

kérdés, kell-e minimum 1 db (pl. félcentis) távtartó a stucni alá, illetve fölé, vagy rendben van ezek nélkül is?


Karbon villanyaknál szokás egy vékonyka hézagolót felé tenni, hogy a stucni egyenletesen fogja.

#24248
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,272 posts

Ezt a tesztet kb 2 hete láttam... nagy szemekkel néztem az idiótát...


nem nevezném tesztnek
max egy kopasz idióta hülye játszadozásának
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#24249
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

Ezt a tesztet kb 2 hete láttam... nagy szemekkel néztem az idiótát...


ha viccnek szánta akkor vicces a videó, de ha komolyan gondolta, akkor elég hülyeség :)

#24250
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
szeretnék levágni felesleget a karbon villaszárból. úgy kényelmes a kormány (fõleg így nyár végén), hogy nem kell távtartó a stucni alá.

kérdés, kell-e minimum 1 db (pl. félcentis) távtartó a stucni alá, illetve fölé, vagy rendben van ezek nélkül is?

#24251
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,932 posts

Stoplin befolyással még nem volt gondom, inkább ugye azzal, hogy szellõzõ háló van a cipõ elején. De olyankor celofánnal le szoktam tekerni a cipõ elejét. :D Ha itthonról indulok bringázni és látom, hogy lóg az esõ lába. Ha nem akkor a cipõ és zokni közé egy nylon zacsi, az mindig van vagy 2 nálam, mert egyikbe kaja van másikba pia. :D Mondjuk ez akkor van, ha suliba megyek vagy melózni.

Télre nekem is kellene kamásli, csak nem tudom milyen a jó. :S

Esõállónak meg am egy régi Nike szél és esõkabátot használok, tökéletes.



Nekem bbb winter akármi a neve, de lehet azóta már más néven fut. A lényege, hogy neoprém, de az orra, meg a széle elég rendesen fel van gumizva és a talpán is van gumi elöl. Nagyon bevált, csak alul az orr részén elrepedt a gumi, azzal még kell valamit kezdenem, Lehet valami cipésszel megtuningoltatom és akkor fasza lesz.

#24252
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts
Ezt a tesztet kb 2 hete láttam... nagy szemekkel néztem az idiótát...

#24253
minerel

minerel

    vendég

  • fórumtag
  • 80 posts

Életemben elõszõr nem fekete bandázst tettem fel, hanem a váz színéhez leginkább passzolót. Igazán feldobja az összképet (már amennyire egy szar, szemét Meridát fel lehet dobni).
A múltkor valaki írta itt, hogy fémházas fékpofával sokat javul a fékhatás, azt is vettem, még tesztelésre vár.
A kompakt kormány továbbra is a kedvenc alkatrészem.



Hehe...szintén merida szintén most bandázsoltam a kedvenc alkatrészemet a kompakt kormányt. Én kétszínûre tekertem be :-D

#24254
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts
Olyan sarkazott szempontok ezek...ennyi erõvel lehetne annyi is a teszt, hogy ráakasztja a mérlegre, és ENNYI, a carbon a legjobb! De szerintem Õ sem gondolta komolyan :)

Cipõszáradás: a papírral kibélelés tökéletesen bevált, köszönöm a tippeket!

#24255
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts

YouTube - Bicycle Frame Test Carbon vs Aluminium vs Steel

Értékes, és sokat mondó teszt. :)))

semmi értelme ennek a tesztnek. az acél vázat állítja be királynak, a karbont meg valami förccsöntött gagyinak....

#24256
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts
a két bringa közül egyik sem ér ennyit, amennyit kérnek érte. sajnos az utóbbi 1-2 évben kb duplájára emelkedtek a retrobájk árak. ennyibõl 3-4 éve még fékváltókaros bringát is lehetett kapni, ha szerencséje volt az embernek. de a rejtett fékbowden alap volt. a fékkarok mindkettõn mai szemmel használhatatlan, nem beszélve a féktestekrõl és a hajtómûrõl. persze közlekedni lehet vele, de komolyabb célok, mondjuk évi 8k km nem érdemes.

#24257
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts

YouTube - Bicycle Frame Test Carbon vs Aluminium vs Steel

Értékes, és sokat mondó teszt. :)))


az, bár szerintem ezzel mindenki tisztában volt/van....
a fémek rugalmasak, hajlanak, horpadnak.
a karbon meg olyan merev, hogy inkább törik, de nem hajlik....
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#24258
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 posts
YouTube - Bicycle Frame Test Carbon vs Aluminium vs Steel

Értékes, és sokat mondó teszt. :)))

#24259
Dormi

Dormi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,125 posts
Stoplin befolyással még nem volt gondom, inkább ugye azzal, hogy szellõzõ háló van a cipõ elején. De olyankor celofánnal le szoktam tekerni a cipõ elejét. :D Ha itthonról indulok bringázni és látom, hogy lóg az esõ lába. Ha nem akkor a cipõ és zokni közé egy nylon zacsi, az mindig van vagy 2 nálam, mert egyikbe kaja van másikba pia. :D Mondjuk ez akkor van, ha suliba megyek vagy melózni.

Télre nekem is kellene kamásli, csak nem tudom milyen a jó. :S

Esõállónak meg am egy régi Nike szél és esõkabátot használok, tökéletes.

#24260
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 posts

Kínok kínja azért más tészta volt :D
nekem van 1500FTos kamáslim.. lefújva impregnálóval.. egy ideig megoldás...
de amikor a kereked által szétcsapott tócsából a pedálon keresztül a stopli résein csurog be a talpadba a víz....


Pattex ragasztópisztollyal nyomtam ki a réseket a stoplinál. Mûködik.