Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23421
Posted 2010. October 22. - 09:54
Ezzel a gondolattal ébredtem.
#23422
Posted 2010. October 21. - 19:33
OFF
használja itt más is a Bikemap.net-et?
nektek is eltûntek a szint-ek a régebbi útvonalakról?
egy ideje nem használtam(kb 1 hete)
most gyártottam egy útvonalat a mai edzésnek és újfajta szintrajz van hozzá..tök jó meg minden, csak valahogy eltûnt az edzésnaplómból 6000m szintkülönbség...
remélem csak arról van szó hogy lassan frissítik a régebbi útvonalakat...
szóval más is tapasztalt ilyet?
ON
nálam az útvonalaknál(vagyis csak 1et néztem) megvolt
#23423
Posted 2010. October 21. - 18:53
használja itt más is a Bikemap.net-et?
nektek is eltûntek a szint-ek a régebbi útvonalakról?
egy ideje nem használtam(kb 1 hete)
most gyártottam egy útvonalat a mai edzésnek és újfajta szintrajz van hozzá..tök jó meg minden, csak valahogy eltûnt az edzésnaplómból 6000m szintkülönbség...
remélem csak arról van szó hogy lassan frissítik a régebbi útvonalakat...
szóval más is tapasztalt ilyet?
ON
Flickr
#23424
Posted 2010. October 21. - 18:24
#23425
Posted 2010. October 21. - 18:21
#23426
Posted 2010. October 21. - 16:56
Már biztos elvitték vagy átverés. Tegnapelõtt rakta fel a hirdetést, egy napig nem volt hozzá elérhetõség és úgy is több, mint százan megnézték.
Lehet csak találták ott a határ másik oldalán...
Bezzeg Én nem találok ilyeneket eldobva a fûben....
#23427
Posted 2010. October 21. - 16:37
#23428
Posted 2010. October 21. - 14:48
LOOK 496 karbon vázas új országúti kerékpár eladó - eladó - Országúti kerékpár | Expressz.hu
Valakinek nem hiányzik, kicsit olcsón adják, valószínû, hogy nem lopott...
Már biztos elvitték vagy átverés. Tegnapelõtt rakta fel a hirdetést, egy napig nem volt hozzá elérhetõség és úgy is több, mint százan megnézték.
Lehet csak találták ott a határ másik oldalán...
A sebesség mindent megold.
#23429
Posted 2010. October 21. - 14:39
Valakinek nem hiányzik, kicsit olcsón adják, valószínû, hogy nem lopott...
#23430
Posted 2010. October 20. - 15:49
#23431
Posted 2010. October 20. - 15:24
#23432
Posted 2010. October 20. - 15:21
azért ez nem egészen van így. ha elhagyod a muffokat már leugrik a vázról jó néhány gramm. az új ötvözetû csövek sem feltétlenül vékonyabb faluak. inkább az van,hogy megoldották a hegesztést. nem ég át a csõ az újjaknál. az 1,5kg acélváz modern csövekbõl csak közepes súlynak tekinthetõ. van olyan csõszett amire a gyártó azt írja,hogy 1kg körülire hozható ki a váz. azért nem künnyû írni róla,mert az alapok nélkül nem lesz érthetõ. nem árt ismerni a vas-szén állapot ábrát,az acél ötvözõit,és azt,hogy hogyan befolyásolják az acél tulajdonságait (anyagismeret). persze azt sem árt hozzá tudni,hogy a vázban milyen dolgok mennek végbe hajtás közben (mechanika).
amikor télen megrendeltem a Biondo vázat, filóztam egy ideig az õ acélvázain, de letettem róla mert a belépõ szint is kiló felett van +25e a festés. élõben nem láttam de a képeken szinte ugyanúgy néz ki mint az alu, legalábbis a csõvastagság egyáltalán nem a muffos korszakra emlékeztet. de még beszélni / olvasni sem nagyon tudok róla mert nem ismerek senkit (még a fórumokon sem) aki nem-muffos acélvázzal közlekedik, szaklapok tesztjében nincs, talán egyszer volt Pegoretti a bikemagon.
#23433
Posted 2010. October 20. - 14:47
1,5kg acélváz az már a gyártási határ feszegetése, nem? 1,5 kg-s aluváz meg bõven nem az elvi minimum
nem is láttam még ilyen könnyû acélvázat, de meglepne ha nem repedne meg hamarabb mint a "normál" inkább 2 kg körüli váz (várható élettartam kb 100e km)
azért ez nem egészen van így. ha elhagyod a muffokat már leugrik a vázról jó néhány gramm. az új ötvözetû csövek sem feltétlenül vékonyabb faluak. inkább az van,hogy megoldották a hegesztést. nem ég át a csõ az újjaknál. az 1,5kg acélváz modern csövekbõl csak közepes súlynak tekinthetõ. van olyan csõszett amire a gyártó azt írja,hogy 1kg körülire hozható ki a váz. azért nem künnyû írni róla,mert az alapok nélkül nem lesz érthetõ. nem árt ismerni a vas-szén állapot ábrát,az acél ötvözõit,és azt,hogy hogyan befolyásolják az acél tulajdonságait (anyagismeret). persze azt sem árt hozzá tudni,hogy a vázban milyen dolgok mennek végbe hajtás közben (mechanika).
#23434
Posted 2010. October 20. - 13:53
Az árakat én sem értem, olyan szinten el vannak szálva, pl rozsdás 25éves egyszerû csöves Moser váz 30ért. Voltam a veszprémi piacon is, ott is alig van különbség a jó és alsó kategóriás bringák között, minden drága, kivéve a tényleg nagyon jó bringákat, csak ki az aki 200ért vesz piacról (lopott) bringát...
Szerintem szépek a régi vázak, valahogy nem vagyok kibékülve a mai vastag csöves vázakkal (a merevfarú montim is szép, kerek csöves váz).
Nagyon sokat szenvedek ezen az egészen. Sokszor úgy vagyok hogy veszek egy teljesen egyszerû acél vázas bringát mint ez, aztán néha fellelkesedek hogy építek egy 7-8kg-s szuper gépet amikor látok az apróban jó cuccokat. Még az is megfordul a fejemben hogy építek egy 6402es vagy 6500 ultegrával egy bringát. Mondjuk pontosan tudom hogy mennyit számít a kerékpár
A sebesség mindent megold.
#23435
Posted 2010. October 20. - 13:24
van még gyártó aki csinál még. pl.:colnago baromi drágák. 3-400 ezer között van az áruk. azért lehet 100 körül is kapni más márkát. nem olcsó 1ik sem,de tovább bírják,mint az alu,v karbon vázak. a titán még többet bír,de az már külön kategória. mondjuk az új ötvözetek,már tök másképp viselkednek,mint a régiek. már kellõen merevek is az alacsony tömeg ellenére.
1,5kg acélváz az már a gyártási határ feszegetése, nem? 1,5 kg-s aluváz meg bõven nem az elvi minimum
nem is láttam még ilyen könnyû acélvázat, de meglepne ha nem repedne meg hamarabb mint a "normál" inkább 2 kg körüli váz (várható élettartam kb 100e km)
#23436
Posted 2010. October 20. - 13:11
#23437
Posted 2010. October 20. - 13:04
Tényleg, ha már súly... pár hete mintha szóba kerültek volna modern, ultrakönnyû (1,5 kiló körüli) acélvázak. Ilyet még gyártanak nagyüzemileg is, vagy csak manufaktúra jelleggel? Illetve ár-érték arányban hogy viszonyulnak egy alu vagy karbon vázhoz?
van még gyártó aki csinál még. pl.:colnago baromi drágák. 3-400 ezer között van az áruk. azért lehet 100 körül is kapni más márkát. nem olcsó 1ik sem,de tovább bírják,mint az alu,v karbon vázak. a titán még többet bír,de az már külön kategória. mondjuk az új ötvözetek,már tök másképp viselkednek,mint a régiek. már kellõen merevek is az alacsony tömeg ellenére.
#23438
Posted 2010. October 20. - 12:46
#23439
Posted 2010. October 20. - 12:28
#23440
Posted 2010. October 20. - 12:27

Sign In
Create Account

Back to top






