Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#22942
Posted 2010. November 10. - 12:30

Rajottem/eldontottem, hogy az ujonnan epult orszagutim ( amirol majd rakok fel kepet ha lesz ra lehetosegem ) nem fogom hasznalni dzsuvas idoben, es eldontottem, hogy lesz egy nyuznivalo szar ido/teli bringam...milyen alternativakkal erdemes szamolni mondjuk ugy 200.000-220.000 magyar dollarig? Erdemes hasznalt cuccokbol osszedobni, mert erre gondoltam?
a jobbik bringára szánsz ennyi dodót? téli bringa tipp: neuzer sirocco váz(elég nagy a méretválaszték,és baromi olcsó. max 15 papír.) használt 8as,alsócsõre szerelhetõ váltóval. itt mind1,hogy shimano,v campa. mind2 sokat bír ezek közül. olcsó hozzá a lánc,mert ez az 1ik legjobban kopó alkatrész. ha olyan az idõ akkor akár 500km alatt is rommá kophat. a másik a fékpofa. mind használt cucc lenne a javaslatom. az 1szerüség,és az atombiztos müködés legyen a mérvadó a téli bringánál. ne -10 fokban keljen az út mellett szervizelni bármit is.
a másikra is használtat javasolnék,mert ennyibõl új max belépõ szintre elég. új alkatrészeknek csak a láncot,sort,bovdeneket ajánlanám. a használt bringához,vázhoz sok türelem kell,mert sokáig tarthat a felkutatása.
#22943
Posted 2010. November 10. - 11:54

#22944
Posted 2010. November 10. - 11:47

Annyira csak nem lehet rossz:))
[quote name='Andris_savaria']nem érted:
nem mindegy hogy forog a kereked, és haladsz az aszfalton, vagy forog a kereked, és nem haladsz az aszfalton..
a meredekebb helyeken olyan érzés volt, mintha "nyúlna alattam az út"...
ráadásul lefelé a kanyarokban túl könnyen billen....soha többet 20-as külsõt![/QUOTE]
Sehogy. 22-es szingóval mennek.
#22945
Posted 2010. November 10. - 11:46

Annyira csak nem lehet rossz:))
[quote name='Andris_savaria']nem érted:
nem mindegy hogy forog a kereked, és haladsz az aszfalton, vagy forog a kereked, és nem haladsz az aszfalton..
a meredekebb helyeken olyan érzés volt, mintha "nyúlna alattam az út"...
ráadásul lefelé a kanyarokban túl könnyen billen....soha többet 20-as külsõt!
#22946
Posted 2010. November 10. - 11:37

felfele pont nem érdekel a tapadás
5-10km/h nagyot esni nem lehet
Lefele a kérdés... amikor 50-60 körül röppensz be egy kanyarba...
a tufo(21) 10/12 baron van .. amíg nem haladok addog nagyon érezni minden kis göcsörtöt... 30km óránál már ugyan olyan simán fut mint a 8-9Barra felfujt Conti(23)....
nem érted:
nem mindegy hogy forog a kereked, és haladsz az aszfalton, vagy forog a kereked, és nem haladsz az aszfalton..
a meredekebb helyeken olyan érzés volt, mintha "nyúlna alattam az út"...
ráadásul lefelé a kanyarokban túl könnyen billen....soha többet 20-as külsõt!
nem arra gondoltam hogy felfelé esel el..

285.000?Sziasztok!
Errõl kérnék véleményt:http://www.csekert.h...S=1&B=7&TA=3384
na ne már!!
ennyibõl már inkább meridát vegyél, azoknak jobb a felszereltségük.....
299.000-ér full 105-ös
http://www.bikefun.h...ad-race-904-com
vagy sokkal jobb használtat lehet összerakni!
Flickr
#22947
Posted 2010. November 10. - 10:45

Nekem azért nem tetszik, mert sloping, és csak 3 méret van belõle... Ennyi pénzért adjanak már rendes outi geometriát. A 9 sebis Tiagra szettet is furcsállom. A színe viszont szép.
Nekem csak a kompakt kormány tetszik.

#22948
Posted 2010. November 10. - 10:20

Ebben egészen biztos vagy? Nekem az rémlik hogy a webshopok kínálatában külön szokott lenni 5600-as és 5603-as fvkar szett...
Akkor ez csak ilyen shimanós vásárlószopatás lenne?
Én ilyet használtam triplára is.. duplára is... 5600-at... az hogy miért lett kiadva ST5603 azt nem tudom.. de a TechDoch szerint 5600 használható triplára is meg duplára is (bal oldalt a felhasználható konfig)
Series 105
ST-5600 / ST-R700
20 Speed
FH-5600
CS-5600
CN-5600
FD-5600
FC-5600 / FC-R700
RD-5600SS
ST-5600 / ST-R700
30 Speed
FH-5600
CS-5600
CN-5600
FD-5603
FC-5603
RD-5600GS
#22949
Posted 2010. November 10. - 10:10

Nekem azért nem tetszik, mert sloping, és csak 3 méret van belõle... Ennyi pénzért adjanak már rendes outi geometriát. A 9 sebis Tiagra szettet is furcsállom. A színe viszont szép.Sziasztok!
Errõl kérnék véleményt:http://www.csekert.h...S=1&B=7&TA=3384
#22950
Posted 2010. November 10. - 10:05

#22951
Posted 2010. November 10. - 09:59

5600 az double/triple...(egy évig használtam) nincs belõle külön 3-as, 105nél csak a 2011-es (5700) verzióban lett külön szedve..
Ebben egészen biztos vagy? Nekem az rémlik hogy a webshopok kínálatában külön szokott lenni 5600-as és 5603-as fvkar szett...
Akkor ez csak ilyen shimanós vásárlószopatás lenne?
#22952
Posted 2010. November 10. - 09:58

#22953
Posted 2010. November 10. - 09:21

ez lesz az elsõ outim, de magam szeretném majd összerakni mint a montit, szóval kell még majd help.
és azt hol/miken kell beállítsam hogy 2 vagy 3?
csak a váltó végállás?
#22954
Posted 2010. November 10. - 09:08

#22955
Posted 2010. November 10. - 08:48

vagy van kétféle verzió?
vagy lehet ezt állítani?
help!
#22956
Posted 2010. November 10. - 08:27



Lefele a kérdés... amikor 50-60 körül röppensz be egy kanyarba...
a tufo(21) 10/12 baron van .. amíg nem haladok addog nagyon érezni minden kis göcsörtöt... 30km óránál már ugyan olyan simán fut mint a 8-9Barra felfujt Conti(23)....
#22958
Posted 2010. November 10. - 01:35

nekem nem jött be. az elõre betölthetõ trutymó nem fogta meg a kb 2 mm "hosszú" defektet. ha egyedül vagyok, nagy rábaszás.
tavaly le is cseréltem, jövõre pedig kipróbálom a 20-as külsõ élményt, aluvázzal, de karbon villával - vagyok/leszek olyan dagadt hogy ne rázzon :-))
Én használtam 19 mm-es gumit is, de én vettem észre különbséget a 21 mm-eshez képest. A 19, 21 és 23 mm gumikból nekem egyértelmûen a 23 mm-es gurult a legjobban és legkényelmesebben is.
#22959
Posted 2010. November 10. - 00:01

Tudok egy nagyon jó térdspecialistát, sok élsportolón is segített már. Az egyetlen szépséghiba, hogy csak a magánrendelésére van esély bejutni. Ha érdekel írj privit, itt csak nem reklámoznám
köszi, egyelõre problémamentes. a fájdalom a kezelés elõtt akkor jelentkezett ha a trip több volt mint kb 80 km
#22960
Posted 2010. November 09. - 23:28

