Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22921
Írta 2010. november 11. - 19:01
akkor így mükszik, tehát vehetek egy duplás hajtómûvet?
#22922
Írta 2010. november 11. - 18:09
(én használtam Tripla váltót,dupla tányérral is..)
#22923
Írta 2010. november 11. - 17:54
minden oké velük, máris szerelmes vagyok:)
olvastam lentebb hogy 2 illetve 3 sebesség van elõl
váltogattam vele "szárazon" és 3-at tudok vele fel-le váltani
hogy tudom én azt beállítani hogy ez csak kettõ legyen? (az elsõ váltó függõ lesz gondolom)
vagy alapban 3-as a cucc?
#22924
Írta 2010. november 11. - 14:45
#22925
Írta 2010. november 10. - 21:06
Szinte semmi nincs róla a neten, még a súlya sincs sehol megadva.
A sebesség mindent megold.
#22926
Írta 2010. november 10. - 18:02
A 28-as hogy kerult a kepbe?
Es miert lehet (lehet?) egy 19-es szingot 2-3 barral kemenyebbre fujni, mint egy 22-est?
#22927
Írta 2010. november 10. - 18:01
A wide tire is flattened over its width whereas a narrow tire has a slimmer but longer contact area.
miért?
#22928
Írta 2010. november 10. - 17:58
Ez igaz. A gordulesi ellenallas a lenyeg, nem a surlodas.
#22929
Írta 2010. november 10. - 17:52
Ott van a schwalbe honlapján is világosan leírva minden.
A sebesség mindent megold.
#22930
Írta 2010. november 10. - 17:32
The answer to this question lies in tire deflection. Each tire is flattened a little under load. This creates a flat contact area. At the same tire pressure, a wide and a narrow tire have the same contact area. A wide tire is flattened over its width whereas a narrow tire has a slimmer but longer contact area. The flattened area can be considered as a counterweight to tire rotation. Because of the longer flattened area of the narrow tire, the wheel loses more of its "roundness" and produces more deformation during rotation. However, in the wide tire, the radial length of the flattened area is shorter, making the tire "rounder" and so it rolls better.
#22931
Írta 2010. november 10. - 17:30
mert olvastam en mar olyat, hogy konkretan a szelesbb guminak kisebb a gordulesi ellenallasa.
azonos nyomás mellett. ami persze hülyeség, mert hiába gördül könnyebben a 28as, ha a 23ast meg 2-3barral nagyobb nyomásra is lehet fújni.
Az aszfalthoz tapado felulet nagysaga nem vezetheto le egyenesen a gumikopeny legnagyobb szelessegbol.
nem függ a súrlódás a felületek nagyságától.
gumiméretek közt a deformációban van különbség.
#22932
Írta 2010. november 10. - 17:20
pl. a kenyelem miatt. Ami tobbet szamit egy GT-n, mint az a 0.1 W, amit sporolni tudnak..
Ha egyaltalan tudnak, mert olvastam en mar olyat, hogy konkretan a szelesbb guminak kisebb a gordulesi ellenallasa.
Az aszfalthoz tapado felulet nagysaga nem vezetheto le egyenesen a gumikopeny legnagyobb szelessegbol.
>kanyarokban is sokkal késõbb tudtam vagy mertem fékezni
Ez csak teged dicser igazabol. Ha kepes vagy annyira a hataron fekezni, hogy mas fekekkel elestel/kicsusztal volna, akkor nagyon tudsz hataron menni es mersz is. Ez jo.
#22933
Írta 2010. november 10. - 16:58
Troy: milyen a "nagy" bringád, ha 220at gondoltál a télire? Kiváncsi leszek a képekre.
Jo azota merlegeltem es max 150 lenne a limit, es arra se kell kulon penzt kiadnom, ezert a nagyvonalusag..
Hat igyekszem majd digi geppel kepet csinalni, bar meg egy ket dolog hianyzik a bringarol amit szeretnek ra
#22934
Írta 2010. november 10. - 16:34
Ja kozben en is merlegeltem, es max 150 lenne realis inkabb...szivesen epitenek egy acel bringat ilyen felhasznalasra
XC bringam arabol lenne fedezve, szoval nem kerulne plusz penzbe! Koszi az alternativakat donciccio, vhol probalok loni egy vazat
neuzer sirocco. ez olcsó,és télire megteszi. 49-tõl 63-ig vannak a méretei 2 cm-ként. elfogadható geometriája van. nekem ilyen van,51-es. krómozott elsõvillát adnak hozzá. kicsinek látszik a hely a keréknél,de hõlégfúvóval besimitottam az elsõ sárvédõt. hátul nincs ilyen gond.
#22935
Írta 2010. november 10. - 16:29
Nekem is 19es szingó van a versenykerekemen, maga az álom. Esõs pályán mentem vele a triatlon vb-n semmi gond nem volt. A kanyarokba is teljes gázzal romboltam be, nem óvatoskodtam és a gumik tökéletesen tartottak a víz és az olajfoltok ellenére. Ugyan szélesebb szingót még nem próbáltam, de nekem a 19es szingó stabilabban futott mint a 23as tömlõs rendszer. Sõt a lassíthatósága is nagyon jó az említett modellnek, kanyarokban is sokkal késõbb tudtam vagy mertem fékezni, mint a versenytársak. Bár ez már inkább a Red fékeit dícséri.
#22936
Írta 2010. november 10. - 16:08
Valóban sokféle méretet látni (egyébként a legtöbb amit én láttam, az 27 volt Paris-Roubaix-n), de 22-esnél keskenyebbett még idõfutam bringán sem nagyon láttam.
A macskakõ az más téma... de asszem talán Grabsch bringáján láttam igen karcsú gumit... nem tudom hanyas volt .. de hogy nem 23 az biztos
#22937
Írta 2010. november 10. - 15:47
Egy sima országúti aluvázba beleférhet egy 32es (cx ) külsõ? Túrtam én is egy téli edzõbringát magamnak de gumicserét kell rajta eszközölnöm és minél ballonosabbat szeretnék rá aztán csapatni egyet a töltésen Algyõ felé.
#22938
Írta 2010. november 10. - 15:26
inkább 100-140,ha építeni akar. kell néhány új dolog is. gumi,felni,lánc,sor,stb.
Ja kozben en is merlegeltem, es max 150 lenne realis inkabb...szivesen epitenek egy acel bringat ilyen felhasznalasra
#22939
Írta 2010. november 10. - 15:24
Mennek azok mindennel... 25-19ig....
Valóban sokféle méretet látni (egyébként a legtöbb amit én láttam, az 27 volt Paris-Roubaix-n), de 22-esnél keskenyebbett még idõfutam bringán sem nagyon láttam.
#22940
Írta 2010. november 10. - 15:02
200k elég durva lenne téli bringára. szerintem 50-ig célszerû, de eltérõ igények vannak
inkább 100-140,ha építeni akar. kell néhány új dolog is. gumi,felni,lánc,sor,stb.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






