
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#22821
Posted 2010. November 16. - 23:31


#22822
Posted 2010. November 16. - 23:30

edzés??
télen egyre pudingabb leszek!!
Én csak a bringában...
A Cross futás tolja belém az állóképességet 8)
#22823
Posted 2010. November 16. - 23:18

#22824
Posted 2010. November 16. - 22:50

Ha nekifexel az edzésnek... lejebb fog menni (jó esetben)...szerintem megy ez majd még feljebb is...
#22825
Posted 2010. November 16. - 22:38


egyébként, igen a 220-életkor alapján sokalltam..viszont érzésre keveslem..
szerintem megy ez majd még feljebb is; csak nem 10°C-ban, este sötétedés után..

ráadásul másfél hete nem edzettem..:/
____________________________________________
az a váltó meg szerintem eltört, de meghegesztették, majd leköszörülték..vagy nem tom,de elég gyanús rajta az a "repedésnek" tûnõ valami..
Flickr
#22826
Posted 2010. November 16. - 22:13

Ez megérintett... Megboldogult nagyapám trabantepoxizós mekkmesterkedése jut róla eszembe.Lehet csak koszos.
![]()
Egyébként tudom ki árulja.
#22827
Posted 2010. November 16. - 22:12

Azt még valaki használja?...... 220-életkor képlet alapján sokallja.

#22828
Posted 2010. November 16. - 22:03

Sokkallod vagy keveselled?
Mivel mérdted?
nekem Timex szerint 218as (25év) Polar szerint 215 (bár valameik 220at mér... de szerintem az ratyi)
Garmint meg most kapom ... azzal majd csak késõbb tudok mondani..
Ha azt írja, hogy 25 éves és 201 a pulzusa és "vagy csak én vagyok fiatalos", akkor feltételezem, hogy a (teljesen értelmetlen) 220-életkor képlet alapján sokallja.
#22829
Posted 2010. November 16. - 21:58

Sokkallod vagy keveselled?25(és fél) évesen 201-es max. pulzus normális?
vagy csak túl fiatalos vagyok?
Mivel mérdted?
nekem Timex szerint 218as (25év) Polar szerint 215 (bár valameik 220at mér... de szerintem az ratyi)
Garmint meg most kapom ... azzal majd csak késõbb tudok mondani..
#22831
Posted 2010. November 16. - 19:22

Re: Lapierre
6,750 Kg szvsz kizart. Ez egy nehez kormany, nyereg, a Fulcrum Racing 3 peremes kerek az kifejezetten nehez (a kepen mas van, mint a szovegben), 7800 se eppen konnyu.
Mar nem annyira nehez...legalabbis az en 2011es Racing 3 settem 1,55 kgos..azert az nem olyan rossz
#22832
Posted 2010. November 16. - 18:40

#22833
Posted 2010. November 16. - 18:37

Kihagyhatatlan ajanlat!
)) Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: ULTEGRA hátsóváltó
Szerintetek ez vegulis micsoda???
pofátlanság...
#22834
Posted 2010. November 16. - 18:34

Kihagyhatatlan ajanlat!
)) Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: ULTEGRA hátsóváltó
Szerintetek ez vegulis micsoda???
Ezzel mi a bánat történt?
Vannak benne hátsó váltóra utaló jelek... de a szigetelõ szalag most tartozék? az tartja egyben? vagy csak ékeltek vele...?
#22835
Posted 2010. November 16. - 18:31


Szerintetek ez vegulis micsoda???
#22836
Posted 2010. November 16. - 18:26

Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)
Kicsit zavaró... megnéztem vagy 5 TT gépet... de 5bõl 5-nek más volt a képen mint a leírásban

#22837
Posted 2010. November 16. - 18:11

Most ez van benne:
http://img703.images...42829rrrrrr.jpg
Igazság szerint a 7végén próbáltam egy
70es BPositive kb.15%emelkedésût de
egyrészt dögnehéz volt, másrészt nem is illett egy ilyen szép acélvázhoz.
Szóval 60as - könnyû darab kéne... de nem sokat láttam eddig.
#22838
Posted 2010. November 16. - 18:01

Ez akkor van, ha nem tudja eladni: meghírdeti olcsóbban. Nem is ritka. Ám fordítva is lehet, ha sok az eszkimó, ilyet is láttam már, de ez tényleg nem e-bay (hanem jobb, bár persze szûkebb is).Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)
#22839
Posted 2010. November 16. - 17:49

#22840
Posted 2010. November 16. - 17:11

Ez vsz így van, bár van ilyesmi súlyú Lapierre (6.8 kp) , Dura Ace kerekekkel és 7800 készlettel; a DA kerekeknél a Fulcrum 3 max 15-20 dekával nehezebb (de az persze máris túlmegy a hírdetett súlyon), emellett ez 55-ös, és a súlyt gyakran pl. 51-esre szokták megadni (ki érti ezt...). Akármennyi is az igazi súlya (nem lesz túl sok, 7.5 alatt saccolom), könnyû és jó gép.Re: Lapierre
6,750 Kg szvsz kizart. Ez egy nehez kormany, nyereg, a Fulcrum Racing 3 peremes kerek az kifejezetten nehez (a kepen mas van, mint a szovegben), 7800 se eppen konnyu.
Ami az eladót illeti, igen, a troc-velo-n licitálni is lehet, de az eladó (aki itt megadja közvetlen tel. számát) el is adhatja az elsõ jelentkezõnek, kevesebbért is (pl. ha telefonon alkusznak), rugalmasabb, mint pl. az e-bay. Az eladók regisztrálva vannak, névvel, lakcímmel, ez valamelyes biztosíték. Általában a vevõk is regisztrálnak, ez a francia félprofi, amatõr s néha profi biciklisták fõ cserebere helye. E-mail és értékelés (elégedett-e a vevõ v. eladó) is tartozik a regisztrált felhasználókhoz. Gyakori, hogy más kerekekkel adják, mint amit a fénykép mutat, persze pontosan tisztázni kell mindent elõre. Fizetéskor FrO-ban gyakori a csekk vagy banki átutalás, utóbbi MO-ról is megy (BIC, IBAN azonosítókkal), de a magyar bankok észrevehetõ (20-30 euró) átváltási sarcot is rátesznek (közvetett tapasztalat, azaz nekem Mo-Fr küldött pénznél történt).