Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34367 hozzászólás a témában

#22121
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Ave azt számoltam hogy a hátsó agy 400 euro, elsõ 114, két felni 104, plusz 42 az 56 küllõ. Ezen kívül még kell hozzá egy gyorszár (Tune csinál 19g-osat is), plusz küllõanya. Olyan 210.000bõl ki kell hogy jöjjön, a DT honlapján nézegettem a keréképítõ kalkulátorral... :)
Ja és a francia starbike.com-ról pl ingyenes szállítással vámmentesen(Eu) itthon lenne. :)

Jó megoldásnak tûnik, sokan dícsérik az Abrosio felnit is fórumokon. Ennél jobb megoldás egy Reynolds felni lenne, amivel a Tune cég összehozott egy 886g összsúlyú kerékszettet is... :) Tune Reynolds címen megtaláljátok. (2.249 Euro újan... :):):) )

Nem rossz suly es nem rossz ar. 280e korul csinalna meg majdnem ugyanezt a kombot a wheelsmith
Ebben az arban az epites is benne van? Vagy magad csinalnad?
Nem tudom te milyen arakat tudsz, en ennyiert nem hiszem, hogy igazan profi Fulcrum vagy Campa kereket kapnal.

Az aero kerekek kozott is sok van, ami nem sokat er mar labor teszteken sem, nemhogy a szabadban.
En szamolgattam valamikor mennyivel lehetnek gyorsabb. Kozel sincs 1 km/h sem. Persze versenyben ez 40km-en meg igy is akar 1 percet is jelenthetne, szoval sok is, meg nem is, kinek mi a sok.

Ettol fuggetlenul erzesre biztos gyorsabbnak kell lennie. En minden upgrade utan erzem, hogy jobban szalad a bico. Csak az a piszok muszer nem erzi. :D



#22122
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

kiskubai
Nem lehet túl jó az a bandázs, ha külön kellett rá egy csúszásmentesítõ szalag.


Az a fekete maga a bandázs, nem? csak kék a széle. Gondolom.

#22123
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Tud valaki olyan outi vázat, amire csomagtartó rögzíthetõ?
Nem trekking, hanem outi túra vázat keresek, outi geometriával.
Van egy Ultegra szettem is, nem szeretnék emellett átállni egyenes kormányra és canti fékekre...


a konának a sutra modellje ilyesmi, acél váz, elõre-hátra csomagtartó, tárcsa fék lehetõség, gyárilag országuti kormánnyal

http://www.speed-way...D=117&katID=355

#22124
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
kiskubai
Nem lehet túl jó az a bandázs, ha külön kellett rá egy csúszásmentesítõ szalag.

#22125
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Nem rossz suly es nem rossz ar. 280e korul csinalna meg majdnem ugyanezt a kombot a wheelsmith
Ebben az arban az epites is benne van? Vagy magad csinalnad?
Nem tudom te milyen arakat tudsz, en ennyiert nem hiszem, hogy igazan profi Fulcrum vagy Campa kereket kapnal.

Az aero kerekek kozott is sok van, ami nem sokat er mar labor teszteken sem, nemhogy a szabadban.
En szamolgattam valamikor mennyivel lehetnek gyorsabb. Kozel sincs 1 km/h sem. Persze versenyben ez 40km-en meg igy is akar 1 percet is jelenthetne, szoval sok is, meg nem is, kinek mi a sok.

Ettol fuggetlenul erzesre biztos gyorsabbnak kell lennie. En minden upgrade utan erzem, hogy jobban szalad a bico. Csak az a piszok muszer nem erzi. :D

#22126
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Hol lehet ilyen anyagú bandázst kapni? Nekem olyan mûanyagosnak mégis vastagnak tûnik, engem érdekelne

Posted Image

Még néhány kép, hogy milyen háttérrel edzõtáboroznak:

Posted Image
Posted Image
Posted Image

ÖSSZES KÉP

#22127
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Szerintetek megérné 180ért egy kerékszettet összerakni, ami csak 1156grammot nyom,és 28 küllõs?
Ambrosio F20 Crono felni, DT Swiss Revolution küllõk és Tune Mag 160 hátsó, Tune Mig 70 elsõ agyakkal?
Ennyibõl már egész profi kerékszetteket is össze lehet dobni, fulcrum, vagy campagnoloból...

Mennyire számít a felni magassága? Érzékelhetõ a különbség ha az ember nagyobb tempót akar tartani?

#22128
zaqrack

zaqrack

    vendég

  • fórumtag
  • 226 hozzászólás

Tud valaki olyan outi vázat, amire csomagtartó rögzíthetõ?
Nem trekking, hanem outi túra vázat keresek, outi geometriával.
Van egy Ultegra szettem is, nem szeretnék emellett átállni egyenes kormányra és canti fékekre...


ha acél szóbajöhet, akkor Planet X kaffenback, úgyis épp szanaszét akciózzák.

#22129
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Görgõn én mindig meg tudom csinálni, ami elõ van írva(edzõ által írt edzésprogram). Azt szoktam csinálni, hogyha az van elõírva, hogy mondjuk eggyel válts lejjebb a résztávnál, akkor görgõn kettõvel váltok lejjebb, mert azért nem ugyanaz kint eggyel nehezebbet hajtani, és bent... gondolom pl. a menetszél rendesen közrejátszik.
Mondjuk ez irreleváns a max pulzus problémában... :) szerintem, ha nagyon eltér a "görgõn" a testhelyzeted a kint megszokottól, az lehet a baj. Ja, és nem mellesleg a VO2 max teszteket is mindig görgõn csináltam. Bár van olyan ismerõsöm, aki egyszerûen képtelen volt felvinni a pulzusát rendesen. Nem volt elég motivált.

Próbáld meg görgõn, hogy nem lejjebb váltasz, hanem a görgõ ellenállásád állítod, ha állítható görgõd van. K3 résztávoknál pl egyszerûbb a görgõ karját áthúzni másik értékre, mint hátul 4-el lejjebb pakolgatni, meg elöl felrakni a nagytányérral. És kevesebbet fut a technika :D

Egyébként görgõn is simán fel tudom vinni a pulzusomat, teljesítménydiagnosztika is görgõn van, ott is megcsapta a 211-et a pulzusom.

#22130
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Tud valaki olyan outi vázat, amire csomagtartó rögzíthetõ?
Nem trekking, hanem outi túra vázat keresek, outi geometriával.
Van egy Ultegra szettem is, nem szeretnék emellett átállni egyenes kormányra és canti fékekre...

#22131
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A csipogo zonan kivul vagy nekem is szokott csipogni.
No nem mintha nem tudnam, nelkule hogy kivul vagyok, csak elfelejtem kikapcsolni. Vegulis igazi amator vagyok. ;)

Mezonyversenyben aki nem szakadt le, annak termeszetesen nem kell neznie, de az x. sorban vegulis csapatidofutamot megy az ember.

A power alapu edzes/versenyzes manapsag tenyleg nagyon nepszeru, es okkal, de pl. a Quick Step edzoje ma is pulzus alapjan dolgozik, es a versenyzok is az alapjan edzenek. Volt errol nemreg egy tobb oldalas cikk, reszletes grafikonokkal, magyarazatokkal. Nagyobb tudas kell hozza megfeleloen ertelmezni a latottakat, de vannak elonyei is a powerhez kepest. Az a 'par' szazezres arkulonbseg sem elhanyagolhato.

#22132
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Pulzushoz: én szeretem, ha versenyen is rajtam van a pulzusmérõ óra, szeretem figyelemmel követni, hogyan változik... de a pulzus alapján versenyzést én is csak idõfutamokon tartom elképzelhetõnek. Ha meg sok pénzed van, és komolyan veszed, akkor -ahogy Kiskubai is írta- wattmérõvel eddz!
Görgõn én mindig meg tudom csinálni, ami elõ van írva(edzõ által írt edzésprogram). Azt szoktam csinálni, hogyha az van elõírva, hogy mondjuk eggyel válts lejjebb a résztávnál, akkor görgõn kettõvel váltok lejjebb, mert azért nem ugyanaz kint eggyel nehezebbet hajtani, és bent... gondolom pl. a menetszél rendesen közrejátszik.
Mondjuk ez irreleváns a max pulzus problémában... :) szerintem, ha nagyon eltér a "görgõn" a testhelyzeted a kint megszokottól, az lehet a baj. Ja, és nem mellesleg a VO2 max teszteket is mindig görgõn csináltam. Bár van olyan ismerõsöm, aki egyszerûen képtelen volt felvinni a pulzusát rendesen. Nem volt elég motivált.

#22133
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Vannak viszont olyanok is akik hasznáknak versenyen is. Az milyen idegesítõ amikor mész felfelé a hegyre, valaki meghúzza a sort majd 20 másodpercen belül elkezdenek csipogni a pulzusmérõk körülötted ZÓNÁN KÍVÜL VAGY! ÁLLJÁL MÁR LE!


Szerintem csinálják csak, legalább tudom, hogy zónán kívül vannak. :)


A sebesség mindent megold.

 


#22134
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás
WOW!

Kösz!

Ha értesz angolul, itt pontosan errõl írnak

Alex's Cycle Blog: Turbocharged Training



#22135
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Ha értesz angolul, itt pontosan errõl írnak

Alex's Cycle Blog: Turbocharged Training

#22136
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás
Vannak viszont olyanok is akik hasznáknak versenyen is. Az milyen idegesítõ amikor mész felfelé a hegyre, valaki meghúzza a sort majd 20 másodpercen belül elkezdenek csipogni a pulzusmérõk körülötted ZÓNÁN KÍVÜL VAGY! ÁLLJÁL MÁR LE!
Legyenek kedvesek és kapcsolják ki ezt a funkciót! Ja és egy amatõr versenyen ne dobáljuk már el a gélestasakot meg a csokipapírt mint a protour-ban!

Árpopó pulzus, nekem is lenne egy kérdésem: bringán simán megyek 185 körüli max pulzust síkon is de otthon a "görgõn" valahogy nem megy 170 fölé, mi lehet ennek az oka?
Arra gondolok, hogy a "görgõ" amit használok egy tuningolt szobabringa de sajnos csak 150-es hajtókarja van (aminek spéci a csatlakozása, nem tudom lecserélni) egyébként meg 172,5-öt használok. Lehet, hogy emiatt kevesebb az izommunka és ez kevésbé emeli a pulzust? Ja és kiállni sem tudok igazán rajta.
Nektek otthon görgõn kijön ugyanaz a max pulzus mint bringán?

Van itt köztünk nálam nagyobb versenyzõ is, de szerintem versenyen csak egy visszajelzés a pulzus. Nem fogok nekiállni a vége elõtt 20km-el szökni, ha 198-as pulzusal alig maradok fent a mezõnyön, mert 200m után meghalnék :)
Sokan nem is használnak versenyen pulzusmérõt.

Aki kicsit is komolyan veszi a sportot, az pulzus alapján edz (idõtartam és pulzus, nem táv alapján), aki még komolyabban, az watt alapján.



#22137
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

A Schwinn forgalmazza a Miche cuccokat, arrafelé kopogtass.


a matuzékat is kérdezd meg. náluk sztem hamarabb lesz.

#22138
iMaty

iMaty

    vendég

  • fórumtag
  • 154 hozzászólás

@Jettison: Koszi a tippet, irtam is nekik.
@donciccio: Ez jo tablazat, koszi, en ugyan probaltam a miche honlapjan ezt megtalalni, de csak egy ures oldal jott be nekem.
Ezek alapjan ez tuti mukodo megoldas, mar csak beszerzesi forrast kell talalnom


A Schwinn forgalmazza a Miche cuccokat, arrafelé kopogtass.
- egy bolygó, két kerék -

#22139
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

verseny közben a pulzus inkább visszajelzés értékû, fõleg mezõnyversenyen. idõfutamon azért lehet vele számolgatni, hogy mikor mennyinek kéne lenni. a versenyen gyûjtött adatok a késõbbi kiértékelés szempontjából nagyon fontosak.


Bõvebben?

#22140
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Egy picit más témában szeretnék infót gyüjteni , szívesen venném a véleményeket.
A pulzusmérés alapú edzés ill. ha van ilyen , versenyzés érdekelne.
Találtam egy kerékpáros edzéstervet ami a különbözõ szintû pulzusszámon alapszik.
Conconi teszt alapján megállapított anaerob küszöb szint adja a bázist.
Az edzésterv különbözõ intenzitású -idejû -terhelésû szakaszokból áll, amit a pulzusmérés alapján kell betartani.
Ez idáig egyszerû szerintem, de hogy lehet alkalmazni ezt a technikát pl. versenyen ahol a versenytársak iramához is kell alkalmazkodni.
Vagy ez inkább csak edzésre használható?


nekem fogyasztanom kellene :-) a baleset óta tök jól bírnám a futást tüdõvel meg keringéssel, de nem bírja a lábam a pluszsúlyt :-) bringára sajnálok felülni