Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22001
Posted 2011. January 22. - 01:18
#22002
Posted 2011. January 22. - 00:42
hm... ennyi pénzért (fûzés ingyen van), igen szép kis kereket varázsolok gépemre:)
Akkor el dõlt, köszönöm még egyszer!
Honnan rendeled meg?
A sebesség mindent megold.
#22003
Posted 2011. January 22. - 00:40
Jól látod. Már én is néztem.
hm... ennyi pénzért (fûzés ingyen van), igen szép kis kereket varázsolok gépemre:)
Akkor el dõlt, köszönöm még egyszer!
#22004
Posted 2011. January 22. - 00:36
Akkor maradt a Mach1 Road Runner:confused: egy érdekes megfigyelés, jól látom vagy csak az álmosság beszél belõlem, hogy más az ezüst és a fekete road runner lyukasztása? Az ezüst, a képeken hagyományos, a fekete párosával van lyukasztva, ezzel gyári fûzött küllemet biztosítva....
Jól látod. Már én is néztem.
A sebesség mindent megold.
#22005
Posted 2011. January 22. - 00:23
#22006
Posted 2011. January 21. - 23:57
#22007
Posted 2011. January 21. - 23:56
hát nem tom nekem is assault sl 1 volt két csapattársamnak is. dt küllõvel. mindenki csak szívott vele, pedig mindenkinek más fûzte, nekem pl ugyanaz aki az összes többi kerekemet is, és semmi baja azoknak, szóval nem a fûzéssel volt a gond.
a 400gramm is kamu egyébként vmi 450 körül van. semmiképp nem ajánlom!
A 400 g tényleg kamu, de még így is biztos az egyik legkönnyebb a piacon. Biztos, hogy nem japán autógyár szintjén van a minõség kontroll, de ismétlem az enyém hibátlan. Ezek szerint kis szerencse is kell hozzá.
#22008
Posted 2011. January 21. - 23:51
Az én Sun-om nem szar, évek óta bírja a terhelést, minden gond nélkül.
Köszönöm a gyors reagálásokat, de várok más véleményére is:p.
MACH1 ROAD RUNNER versus Vuelta (Rodi) airline4 ??
#22009
Posted 2011. January 21. - 23:51
Az én Sun-om nem szar, évek óta bírja a terhelést, minden gond nélkül.
hát nem tom nekem is assault sl 1 volt két csapattársamnak is. dt küllõvel. mindenki csak szívott vele, pedig mindenkinek más fûzte, nekem pl ugyanaz aki az összes többi kerekemet is, és semmi baja azoknak, szóval nem a fûzéssel volt a gond.
a 400gramm is kamu egyébként vmi 450 körül van. semmiképp nem ajánlom!
#22010
Posted 2011. January 21. - 23:40
#22011
Posted 2011. January 21. - 23:35
#22012
Posted 2011. January 21. - 23:13
#22013
Posted 2011. January 21. - 23:11
#22014
Posted 2011. January 21. - 22:41
érdeklõdnék a nagyérdemûtõl,hogy 600-as shi. hátsó váltó,600-as pozicionált váltókarokkal,amik 7 sebességre lettek kitalálva,lehet e használni 8-as sorral?
lehet e úgy okoskodni valamit,hogy elvigye hátul a 8. fogaskereket is,vagy ez teljességgel lehetetlen?
még pozicionált állásban is viszi, ha túlhúzod. frikciósban meg ugye oda tolod ahova akarod
#22015
Posted 2011. January 21. - 19:50
érdeklõdnék a nagyérdemûtõl,hogy 600-as shi. hátsó váltó,600-as pozicionált váltókarokkal,amik 7 sebességre lettek kitalálva,lehet e használni 8-as sorral?
lehet e úgy okoskodni valamit,hogy elvigye hátul a 8. fogaskereket is,vagy ez teljességgel lehetetlen?
frikciósra állítod,és gyia.
#22016
Posted 2011. January 21. - 19:24
lehet e úgy okoskodni valamit,hogy elvigye hátul a 8. fogaskereket is,vagy ez teljességgel lehetetlen?
#22017
Posted 2011. January 21. - 15:57
#22018
Posted 2011. January 21. - 15:39
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg ehhez a fékhez szeretnék egyenes kormányhoz való fékkart, mennyiben más a 'bovdenhúzása' egy országúti fékkarnak egy v vagy tárcsafékhez való fékkarhoz képest?
#22019
Posted 2011. January 21. - 14:08
Es tudod is a 12-ot hasznalni? Tud valtani ekkora ugrast?
tudom használni,de nekem frikciós a váltókarom. szóval annak mind1. nekem nincs váltáskönnyítés a 12 15 16 17 19es fogaskerekeknél. a 21 23 26os az shimano barkácsolás. azokon van mélyedés a láncnak.
#22020
Posted 2011. January 21. - 12:33

Sign In
Create Account

Back to top





