Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21961
Posted 2011. January 23. - 16:30
#21962
Posted 2011. January 23. - 16:04
#21963
Posted 2011. January 23. - 15:48
ja paszentos gumi nagyon nehezen megy rá fel
Ez minden SUN felnire igaz, legyen az monti, vagy országúti. Nekem a montin szenvedés rá felrakni egy kevláros külsõt, amit másmilyen felnire kézzel felrakok...
#21964
Posted 2011. January 23. - 02:48
A dt "csúcs küllõje" dt aerolite revo:240huf/db , aerolite 990huf /db /brutto kisker ár/
SUN - Assault felnit használtam anno, normál körülmények között, mint ahogy irtad is 5-7 e km-t simán lehet vele évente tekerni.
Az egyedüli bajom az volt vele, hogy a 20 as maxxis Xenith, a 23 as Michelin Megamium külsõ nagyon nehezen ment rá fel.
Mostanában DT RR1.1 használok, ez tökéletes számomra.
#21965
Posted 2011. January 23. - 01:07
Azert ne feledjuk, hogy elegge elter a regi CF Ultimate es az Aeroad geometriaja. A regi bicoja inkabb a 554-es felsocsovu volt.
Az uj bicon 150mm-es a fejcso, es nem keves alatetet hasznal.
Az ennel egyel kisebb vazon, +2cm-nyi alatet azert mar vicces lenne.
Raadasul a kisebb vaz hossza is 1.5cm-rel lenne rovidebb.
#21966
Posted 2011. January 22. - 21:54
a revo nem véletlen a csúcs küllõje a dtnek.
A dt "csúcs küllõje" dt aerolite revo:240huf/db , aerolite 990huf /db /brutto kisker ár/
SUN - Assault felnit használtam anno, normál körülmények között, mint ahogy irtad is 5-7 e km-t simán lehet vele évente tekerni.
Az egyedüli bajom az volt vele, hogy a 20 as maxxis Xenith, a 23 as Michelin Megamium külsõ nagyon nehezen ment rá fel.
Mostanában DT RR1.1 használok, ez tökéletes számomra.
#21967
Posted 2011. January 22. - 20:24
Viszont,hogy Jettison-t is megnyugtassam én is a Mavic-et favorizálom inkább,de most ezek a felnieim adottak,úgyhogy ahogy mondani szokták ezzel kell fõznöm.A következõ pár kerekem biztos,hogy Mavic lesz.
Remélem nem fogunk itt ezen összekapni.Kinek a pap,kinek a papné.![]()
#21968
Posted 2011. January 22. - 19:25
Igazából én inkább arra lennék kiváncsi a revo-val kapcsolatban,hogy mint írtam miképp viselné a 75+ - 80kg-omat.Pénzben meg áldoznák rá(persze alu anyával),meg magamnak meg is csinálom.Gumim már megvan Conti Ultra Sport(saját mérés szerint 240-245g),felnire meg visszatérve(Sun Assa) már egy szezont lefutottam velü és eddig semmi baj velük,már megfordult pár kerék a kezeim közt és én is tudom,hogy Mavic-nek nincs párja(mountimban 717disc-ek figyelnek-revo-val),viszont ezek a Sun-ok is teszik a dolgukat rendesen.Amúgy meg mindent haza lehet vágni,csak hozzáálás kérdése.
2-1,8-2es küllõ lehet,h jobb lenne ilyen súlyhoz.
#21969
Posted 2011. January 22. - 18:56
ettõl függetlenül tõlem aztán az használja aki akarja, de ha ingyen vágnák hozzám akkor is kétszer meggondolnám, hogy megéri a küllõk árát hozzátennem...
Mindig, minden alkatrészre lesznek pro és kontra vélemények. Keressetek rá a google-ben a "mavic open pro reviews"-ra, azok között is fogtok találni jó néhány pocskondiázót, hogy hogyan zörgött neki elsõ naptól fogva, meg hogy megrepedt a furatnál. Ahogy az Inception címû filmben is mondják, a legmakacsabb élösködõ, az a gondolat. Ha valaki már eldöntötte, hogy ez és ez szar, akkor hiába írják le százan, hogy szerintük nem az, akkor is azon a véleményen marad.
#21970
Posted 2011. January 22. - 18:52
Igazából én inkább arra lennék kiváncsi a revo-val kapcsolatban,hogy mint írtam miképp viselné a 75+ - 80kg-omat.Pénzben meg áldoznák rá(persze alu anyával),meg magamnak meg is csinálom.Gumim már megvan Conti Ultra Sport(saját mérés szerint 240-245g),felnire meg visszatérve(Sun Assa) már egy szezont lefutottam velü és eddig semmi baj velük,már megfordult pár kerék a kezeim közt és én is tudom,hogy Mavic-nek nincs párja(mountimban 717disc-ek figyelnek-revo-val),viszont ezek a Sun-ok is teszik a dolgukat rendesen.Amúgy meg mindent haza lehet vágni,csak hozzáálás kérdése.
#21971
Posted 2011. January 22. - 17:56
#21972
Posted 2011. January 22. - 17:45
#21973
Posted 2011. January 22. - 17:43
Pedig az olcsóbb.
jah de nekem ez alkalmi vétel volt 10k a pár. annál olcsóbban nem nagyon van itthon se s se sima
#21974
Posted 2011. January 22. - 15:15
ez szép volt. szeretem amikor más mondja meg hogy mit miért csináltam. ha ettõl érzed okosabbnak magad, ám legyen.
Ha nincs igazam akkor elnézést. Ha meg igen akkor nem. Nem akartam ilyen nagy traumát okozni.
Egyébként nem ettõl érzem magam okosabbnak.
A sebesség mindent megold.
#21975
Posted 2011. January 22. - 14:19
Meg akarod nyugtatni magad (azzal hogy keresel másokat akik szintén akkora vázat használnak mint te), hogy a te vázméreted a magasságodhoz pont jó. De tudjuk, hogy nagy vázat használsz. Neked ez a kényelmes, ezen nem kell vitatkozni, de akkor sem ez az átlagos. Sokkal-sokkal többen vannak az ennél kisebb vázméretet használók és nekik az a kényelmes. Egyébként az 56 még pont belefér.
Annyit mondok, hogy nekem alacsony intenzitású edzésen simán centikkel közelebb kéne hozni a kormányt, hogy kényelmes legyen a bringa.
ez szép volt. szeretem amikor más mondja meg hogy mit miért csináltam. ha ettõl érzed okosabbnak magad, ám legyen.
#21976
Posted 2011. January 22. - 14:12
Igen most olvastam, hogy bírja a "terepezést", igazából a legtöbbet arra használnám, hogy suliba járnék vele heti 2-3x (oda-vissza 80km), ezért is kell egy megbízható, a szingótól félek, azt már nem is írom, hogy egy pár szingó gumi, annyi mint nekem ez az egész felni csere:D
Bocsi elírtam, nem 80 hanem 40km, fel sem tûnt, hogy kétszer szoroztam be:)
#21977
Posted 2011. January 22. - 13:24
Ezt én is nézegettem. Paris-Roubaix-n a legnépszerûbb felni az Ambrosio, tehát a minõséggel biztos nincs gond.
Igen most olvastam, hogy bírja a "terepezést", igazából a legtöbbet arra használnám, hogy suliba járnék vele heti 2-3x (oda-vissza 80km), ezért is kell egy megbízható, a szingótól félek, azt már nem is írom, hogy egy pár szingó gumi, annyi mint nekem ez az egész felni csere:D
#21978
Posted 2011. January 22. - 13:20
nekem sajnos a sima van. S-t még nem próbáltam, de állítólag az még jobb.
Pedig az olcsóbb.
A sebesség mindent megold.
#21979
Posted 2011. January 22. - 13:20
Meg akarod nyugtatni magad (azzal hogy keresel másokat akik szintén akkora vázat használnak mint te), hogy a te vázméreted a magasságodhoz pont jó. De tudjuk, hogy nagy vázat használsz. Neked ez a kényelmes, ezen nem kell vitatkozni, de akkor sem ez az átlagos. Sokkal-sokkal többen vannak az ennél kisebb vázméretet használók és nekik az a kényelmes. Egyébként az 56 még pont belefér.Pro Bike: Philippe Gilbert's Omega-Pharma Lotto Canyon Aeroad CF | Cyclingnews.com
ezt csak azért linkelem, mert érdekes hogy a pro riderek közt sem mindenki erõlködik kis vázakon, illetve vki kérdezte is korábban hogy 178-179 magassághoz milyen vázat vegyen. PG 56-ossal (top tube) tolja :-)
Annyit mondok, hogy nekem alacsony intenzitású edzésen simán centikkel közelebb kéne hozni a kormányt, hogy kényelmes legyen a bringa.
A sebesség mindent megold.
#21980
Posted 2011. January 22. - 13:15
Azt szeretném, de nem szeretnék várni. Neuzerben sok mach1 van (pl.: cfx-bõl van bõven), mivel a kereket is ott fûzik a gépek, nem kizárt hogy lesz a raktárban, de ha nem akkor assault lesz. Még néztem a RIGIDA FLYER-t, de az nem szegecselt.
Nem vagyok könnyû eset tudom, de ezt találtam még.... Jelenleg is ambrosio van a gépen, csak szingós, más bajom nincs vele.
Ezt én is nézegettem. Paris-Roubaix-n a legnépszerûbb felni az Ambrosio, tehát a minõséggel biztos nincs gond.

Sign In
Create Account

Back to top





