Csak a Shimano elektromos rendszere trimmel, az eTap nem.
köszi. ezt nem tudtam
Csak a Shimano elektromos rendszere trimmel, az eTap nem.
köszi. ezt nem tudtam
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.bikerumo...able-race-bike/
az 54h geometriáját nagyon eltalálták! Egyébként szememben a C40-C50-eseknek is kiváló geója volt: rövidebb-magasabb, mint az "all-out race" vázszettek, következésképp nem kell annyira nyújtózkodni-mélyre fogni.
Érdemes egyébként megnézni, hogy a legelbaszott vázgeometriát úgy születtek: lekopizták a régi gyémántváz-geókat, de integrált fejcsapággyal. Így keletkezhettek a kellys-baddog és tsai. féle borzalmas hosszú-alacsony vázak. Mert pl. külső csészés fejcsapágynál 16cm-es fejcsőhöz rendszerint 56-57cm felsőcsőhossz társult, DE hozzáadódott a fejcsapágy csészéiinek magassága, azaz durván 25-30mm a homlokcsőhöz.
Néhány szolgalelku, de gondolkozni nem tudó meg fogta, és ezeket az adatokat társította integrált fejcsapágyhoz: az eredmény: Átlagos János Kerékpáros 40mm hézagolóval és felfelé fordított stucnival teker, szigorúan 100 alatti hosszban. (igen, hobbista vagyok, és inkább legyen csak vízszintig a felsőtest, mint méterrel magasabban a seggem a fejemtől.)
Vejne módosította - 2018. február 12. - 13:58
homogén szettek nem jelentenek kihívást, hm :-) ?
Biztos jó a homogén, de minek? ez tökéletesen hangtalan, kiválóan mukodik, töredékáron.
Régi pre-2001 geojú hátsó váltóm volt 9s sorral 9s 1997-es váltókarral
vettem egy 10s fékváltókart, a sort kihézagoltam 3.95-re, bontott sorból tettem 10s záró lánckereket meg egy extra lánckereket a sor tetejére a 10 fokozathoz. Hozzácsaptam jó állapotú 10s láncot (most XT, de van tarcsiba egy duraace).
Papíron-tankönyv szerint tökéletesnek kellett lennie.
És az lett. Bár 11s lánccal még jobban működne.
Vehettem volna a váltókar mellé 10s váltót 10s sorral, de az egyrészt sokkal drágábbra jött volna ki (így a sor-váltó árát megspóroltam..). Meg az hót unalmas, már bocsi, semmi szépség-kreativitás-költségtudatosság-költséghatékonyság-újrafelhasználás nincs benne.
Így meg olyan sorom van, amit 32 euróból pótolok (9s veloce), shimano 10s hézagolású (tehát működik sram-shim rendszerben is) és nekem személy szerint a prae-2001 campag hátsó váltók esztétikára jobban bejönnek (bár dögnehezek, de 40-50 gramm cipőtalpbetét! az meg forgatott-hajtott tömeg )
egyedül az átdobóval vannak kétségeim, bár, ott maradhatna a saját shimano-5501-es.
sorból úgyis a 9s veloce lenne (mint most..), 2.2-es spacerekkel pont 3.95-re jön ki (kivéve az első lánckerék, ami 4.1.)
Láncból meg most CN-HG95 van, de vettem egy CN-7901-est 4-500 km futással. A hajtókar meg UT campag stronlight ill. TA-specialites tányérokkal.
sram esetén mennyire kényes a rendszer a kábelezésre, kábelfeszességre? Campag-san beállítom, aztán 10ezer km- múlva kell felet tekerni a spannolón?
homogén szettek nem jelentenek kihívást, hm :-) ?
én úgy tudom,h a double tap kialakítása miatt az elő váltó a "gyenge" pontja a rendszernek. nagy tányéron nem tud trimmelni,ha nem tévesek az ismereteim. ezért nem biztos,h más gyártó első váltójával működne a rendszer. elektromos válónál ez nem gond. ott utánállít a motor. meg ezért nincs 3 tányéros hajtóművük sem a sramnak.
Csak a Shimano elektromos rendszere trimmel, az eTap nem.
egyedül az átdobóval vannak kétségeim, bár, ott maradhatna a saját shimano-5501-es.
sorból úgyis a 9s veloce lenne (mint most..), 2.2-es spacerekkel pont 3.95-re jön ki (kivéve az első lánckerék, ami 4.1.)
Láncból meg most CN-HG95 van, de vettem egy CN-7901-est 4-500 km futással. A hajtókar meg UT campag stronlight ill. TA-specialites tányérokkal.
sram esetén mennyire kényes a rendszer a kábelezésre, kábelfeszességre? Campag-san beállítom, aztán 10ezer km- múlva kell felet tekerni a spannolón?
én úgy tudom,h a double tap kialakítása miatt az elő váltó a "gyenge" pontja a rendszernek. nagy tányéron nem tud trimmelni,ha nem tévesek az ismereteim. ezért nem biztos,h más gyártó első váltójával működne a rendszer. elektromos válónál ez nem gond. ott utánállít a motor. meg ezért nincs 3 tányéros hajtóművük sem a sramnak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egyedül az átdobóval vannak kétségeim, bár, ott maradhatna a saját shimano-5501-es.
sorból úgyis a 9s veloce lenne (mint most..), 2.2-es spacerekkel pont 3.95-re jön ki (kivéve az első lánckerék, ami 4.1.)
Láncból meg most CN-HG95 van, de vettem egy CN-7901-est 4-500 km futással. A hajtókar meg UT campag stronlight ill. TA-specialites tányérokkal.
sram esetén mennyire kényes a rendszer a kábelezésre, kábelfeszességre? Campag-san beállítom, aztán 10ezer km- múlva kell felet tekerni a spannolón?
Vejne módosította - 2018. február 11. - 21:43
Az a DoubleTap először nekem szintén fura volt, mikor próbáltam a Shimano után.
Ellenben a SRAM Red eTap szettem egy álom, 1.5 éve "tesztelem", tip-top és a működése!
http://forum.tour-ma...rce-2x10-Gruppe
szemezgetek vele, ha már úgyis sram-shimano hézagolású sor van most a bringámon (és az is lesz még jó ideig).
Működhet az átdobó 48-39 vagy 46-39 tányérokkal? (ezek vannak itthon)
A doubletap rendszer mennyire könnyen (kis erővel, laza mozdulattal) működtethető? Bowdenezésből mit szeret legjobban?
Nem tagadom, a szín miatt tetszik nagyon, a fékek különösen!
nekem csak szerelő állványon van tapasztalatom a sram cuccaival,de engem már ott is az őrületbe kergetett a működése. úgy vagyok vele,mint a parasztbácsi a zsiráffal. "szép,szép,de otthonra nem kéne"
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://forum.tour-ma...rce-2x10-Gruppe
szemezgetek vele, ha már úgyis sram-shimano hézagolású sor van most a bringámon (és az is lesz még jó ideig).
Működhet az átdobó 48-39 vagy 46-39 tányérokkal? (ezek vannak itthon)
A doubletap rendszer mennyire könnyen (kis erővel, laza mozdulattal) működtethető? Bowdenezésből mit szeret legjobban?
Nem tagadom, a szín miatt tetszik nagyon, a fékek különösen!
Ha alu lett volna, eleve meg sem veszem
mentségemre szóljon hogy nehéz követni kinek milyen bringája és upgrade-ja van :-)
Ha alu lett volna, eleve meg sem veszem
mentségemre szóljon hogy nehéz követni kinek milyen bringája és upgrade-ja van :-)
Vejne módosította - 2018. február 09. - 12:50
Áruljatok el valamit.
Egy olyan bringa, aminek még a neve is superSIX és rajta van a SIX felirat, hogy a búbánatba lenne alumínium? Ha alu lett volna, eleve meg sem veszem
http://apro.bikemag....sa-l422466.html
az alumínium rendszáma 13. A szén rendszáma hat. Volt is 6:13 nevu modelljük, karbon főháromszög, alu hátsó és fejcső..
Amúgy van elég kép a galériában, hogy böngészhessenek a tagok szerintem. Nyeregcsővel és nyereggel.
háthogy?! a fene se gondol arra, hogy ilyen mély értelmet kell keresni egy modellnévben.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Áruljatok el valamit. Egy olyan bringa, aminek még a neve is superSIX és rajta van a SIX felirat, hogy a búbánatba lenne alumínium? Ha alu lett volna, eleve meg sem veszem :)
az alumínium rendszáma 13. A szén rendszáma hat. Volt is 6:13 nevu modelljük, karbon főháromszög, alu hátsó és fejcső.. :)
Amúgy van elég kép a galériában, hogy böngészhessenek a tagok szerintem. Nyeregcsővel és nyereggel. :)
Szép bringa, csak az érdekelne, hogy hányváltós!!?
Áruljatok el valamit.
Egy olyan bringa, aminek még a neve is superSIX és rajta van a SIX felirat, hogy a búbánatba lenne alumínium? Ha alu lett volna, eleve meg sem veszem
http://apro.bikemag....sa-l422466.html
az alumínium rendszáma 13. A szén rendszáma hat. Volt is 6:13 nevu modelljük, karbon főháromszög, alu hátsó és fejcső..
Amúgy van elég kép a galériában, hogy böngészhessenek a tagok szerintem. Nyeregcsővel és nyereggel.
Vejne módosította - 2018. február 09. - 12:06
nekem pár napja itt nem sikerült hirdetést feladni
képfeltöltés nem ment anélkül is 404 hiba
cdale valószínűleg azért nem megy el könnyen mert alu vázas és azok épp most nem olyan menők
pedig az alu az új titán! vejne, muti azt a hirdetést, pls, kíváncsi vagyok a bringára.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nekem pár napja itt nem sikerült hirdetést feladni
képfeltöltés nem ment anélkül is 404 hiba
cdale valószínűleg azért nem megy el könnyen mert alu vázas és azok épp most nem olyan menők