Hol szerelik?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Trek
Indította
burce
, 2002. március 04. 23:30
#1201
Írta 2005. március 01. - 16:34
#1202
Írta 2005. március 01. - 16:28
Hát ez bukta! :banned: Ma nem lesz még kész! :wallbange Reméljük majd holnap! Én meg addig idegösszeroppanást kapok! :cry:
Üdv!
KisÖcsike az idegösszeroppanás szélérõl :scared:
Üdv!
KisÖcsike az idegösszeroppanás szélérõl :scared:
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....
#1203
Írta 2005. március 01. - 14:46
huh!Milyen lesz a bringád? Mi lesz a 8500-as vázon?
Tömören a lényeg: Ugye 8500-as váz adott. Hozzá Manitou Axel Super villa, XT hátsó váltó, LX: váltókarok, elsõváltó, fokaskoszorú, és lánc. Deore hidraulikus fékrendszer, Truva monoblokk, és hajtómû. A többi csak körítés... :love1:
Ja meg persze majd én is rajta leszek!
Üdv!
KisÖcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....
#1204
Írta 2005. március 01. - 12:52
Sizó!
...
Egyébként úgy fest délután hozom el a bringát!! (kop-kop-kop) Este majd rakok fel képet! Ez lesz a világ legszebb Trekje!!
Üdv!
KisÖcsike
Milyen lesz a bringád? Mi lesz a 8500-as vázon?
WaNNaRiDE
#1205
Írta 2005. március 01. - 12:47
A város semmivel sem veszélytelenebb, sõt.... gondolj csak az elsõbbséget nem megadó autósokra! Elütnek 20-30 km/h-val és te bevered a fejed, hát... nem tudom.. rajtam MINDIG van bukó. Inkább veszek másik bukót a baleset után, minthogy kizárólag a vegetatív idegrendszeremre támaszkodjak a jövõben.KisOcsike!
Aszfalton és városban én sem használok bukót! Tudod miért? Mert nekem olyan kellemetlen érzés, de a hegyekben felveszem. Egyébként a Tour de France-on is nem olyan régen tették kötelezõvé a bukó használatát!
De persze mindenki saját felelõsségre bringázik.
WaNNaRiDE
#1206
Írta 2005. március 01. - 12:45
#1207
Írta 2005. március 01. - 12:36
Sizó!
Nézd, Te tudod! Mivel bringázol sokat, gonodlom tudod mérlegelni a dolgokat. Ha te erre jutottál, akkor én nem kezdelek el gyõzködni, hogy akár 5 km/h -ás fagyizgatásos gurulgatás közben is lehget olyan xarul esni, hogy 3 darabból pakolják össze a fejed. A városi forgalom veszélyeirõl meg ne is beszéljünk! Én teljes vállszélességgel kiállok a bukó mellett. Nélküle nem megyek sehova, és akkor érzem magam nagyon hülyén, ha nincs rajtam esetleg, hiába csak a sarokig gurultam el. Szóval mindenki vigyázzon magára!
A Touron is éppen ideje volt bevezetni. Halt meg nem is olyan rég egy srác, mert esett, én nem volt rajta bukó...
Egyébként úgy fest délután hozom el a bringát!! (kop-kop-kop) Este majd rakok fel képet! Ez lesz a világ legszebb Trekje!!
Üdv!
KisÖcsike
Nézd, Te tudod! Mivel bringázol sokat, gonodlom tudod mérlegelni a dolgokat. Ha te erre jutottál, akkor én nem kezdelek el gyõzködni, hogy akár 5 km/h -ás fagyizgatásos gurulgatás közben is lehget olyan xarul esni, hogy 3 darabból pakolják össze a fejed. A városi forgalom veszélyeirõl meg ne is beszéljünk! Én teljes vállszélességgel kiállok a bukó mellett. Nélküle nem megyek sehova, és akkor érzem magam nagyon hülyén, ha nincs rajtam esetleg, hiába csak a sarokig gurultam el. Szóval mindenki vigyázzon magára!
A Touron is éppen ideje volt bevezetni. Halt meg nem is olyan rég egy srác, mert esett, én nem volt rajta bukó...
Egyébként úgy fest délután hozom el a bringát!! (kop-kop-kop) Este majd rakok fel képet! Ez lesz a világ legszebb Trekje!!
Üdv!
KisÖcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....
#1208
Írta 2005. március 01. - 08:32
KisOcsike!
Aszfalton és városban én sem használok bukót! Tudod miért? Mert nekem olyan kellemetlen érzés, de a hegyekben felveszem. Egyébként a Tour de France-on is nem olyan régen tették kötelezõvé a bukó használatát!
Aszfalton és városban én sem használok bukót! Tudod miért? Mert nekem olyan kellemetlen érzés, de a hegyekben felveszem. Egyébként a Tour de France-on is nem olyan régen tették kötelezõvé a bukó használatát!
#1209
Írta 2005. február 24. - 12:54
Egyébként az oldalon vannak nagyon fain videók! Van 1, ami az austini eddzõ/ismerkedõs táborról készült! Érdekes, ha valaki olvasta Lance könyvét (az elsõt) abba írja le, hogy milyen kietlen tályakon kerékpározott mindig! A videón is ilyeneken tekernek, nagyon hangulatos lehet. Egyébként érdekes, hogy egy csomón nem volt bukó! Én ezt nem teljesen értem... vagy csak fel nem foghatom! Egy sportoló miért játszik az életével?? (vagy bárki) Amtrong is írta, (2. könyv asszem) hogy egy hegyi eddzésen õ sem viselt bukót, ott fityegett a kormányon, lefemenet elszállt, és úgy kellett összepakolni a fejét! Akkor meg miért?? Persze tudom, van akit zavar, de ne mondja senki, hogy nem lehet megszokni! Fõleg ne egy kerékpárversenyzõnek, aki egész nap györnyett háttal teker mint hülye! Na mind1!
Üdv!
KisÖcsike
ui: úgy fest jövõhétre elkészül a bringa! (kopp-kopp-kopp)
Üdv!
KisÖcsike
ui: úgy fest jövõhétre elkészül a bringa! (kopp-kopp-kopp)
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....
#1210
Írta 2005. február 23. - 12:42
Aladdin: Egyetértek Veled abban, hogy a Trek-ben van még matéria! Aztán, hogy ez acél, alu, karbon...
Nekem egy acélvázas TRE trekkingbike-om van. A súlyát nem mértem :-), de a fiam CroMo Hauserével összevetve a Trek könnyebb, cirka 13-14 kg lehet, de persze az abroncsokkal együtt, ami igazán nehézzé teszi pl. az enyémet.
Nekem egy acélvázas TRE trekkingbike-om van. A súlyát nem mértem :-), de a fiam CroMo Hauserével összevetve a Trek könnyebb, cirka 13-14 kg lehet, de persze az abroncsokkal együtt, ami igazán nehézzé teszi pl. az enyémet.
akaido, nem aikido!
#1211
Írta 2005. február 22. - 20:25
off
Megnéztem a Discovery hivatalos oldalát és ott volt American Choppers adásmenet csak az a baj, hogy itthon nem sorrendben van leadva(vagy újrakezdték?).
Mert hivatalosan az 5. rész a firebike amit az utóbbi két hétben láthattunk Mo-n. Most következik majd a comanche bike jövõhéttõl. Utána következne nemmsokkal a pow/mia motor de azt már nemrég láttam.
Szóval én is csak reménykedni tudok, h leadják a Lance-es chopperrõl az adást.
Az is érdekes volt, hogy a www.orangecountychoppers.com oldalon rajta
sincs ez a motor.
on
Megnéztem a Discovery hivatalos oldalát és ott volt American Choppers adásmenet csak az a baj, hogy itthon nem sorrendben van leadva(vagy újrakezdték?).
Mert hivatalosan az 5. rész a firebike amit az utóbbi két hétben láthattunk Mo-n. Most következik majd a comanche bike jövõhéttõl. Utána következne nemmsokkal a pow/mia motor de azt már nemrég láttam.
Szóval én is csak reménykedni tudok, h leadják a Lance-es chopperrõl az adást.
Az is érdekes volt, hogy a www.orangecountychoppers.com oldalon rajta
sincs ez a motor.
on
#1212
Írta 2005. február 22. - 20:11
#1213
Írta 2005. február 22. - 17:39
Valakinek van infója arról, hogy BCI által belinkelt oldalról az amcsi motorok Lance Armstrongos része mikor kerül magyarországon adásba?
#1214
Írta 2005. február 22. - 12:49
Lance új csapatának a honlapja www.teamdiscoverychannel.com
(Infó, videó stb.)
(Infó, videó stb.)
#1215
Írta 2005. február 20. - 17:31
Ha jól tudom 300 000 Ft körül/fölött van. Szóval ha új, aKkor megéri! (Persze ha kb ennyt akartál vázra szánni) Ha használt, akkor figyelj arra, hogy az örökgari csak az elsõ tulajnak jár!
Üdv!
KisÖcsike
Üdv!
KisÖcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....
#1216
Írta 2005. február 19. - 15:14
#1217
Írta 2005. február 16. - 11:17
Okés! Akkor ez az elmélet elvetve! Tényleg csak úgy felmerült bennem, mert a mai világban már nem lehet tudni..... Szóval Don't Panic! Éljenek a tartós Trek vázak!
Üdv!
KisÖcsike
Üdv!
KisÖcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....
#1218
Írta 2005. február 16. - 02:21
Egyértelmûen azért nehezebbek a Trek vázak, mert van bennük anyag.(persze ez értendõ a hasonló kategóriájú márkákkal történõ összevetéskor) Tehát ezáltal tartósabbak is, és pontosan ezért tehetik meg, az örök élet garit. Õk se találtak fel semmiféle forradalmian új módszert amitõl tartósabbak lennének a bicóik, és nem is a MADE IN USA a magyarázat. A legtöbb szvsz nem is ott készül.
Tavaly én is rengeteget borultam, sõt még profilból is elbasztak, és a váznak semmi baja.(a kerékre ez már nem elmondható) Ha akarna valóban gyárthatna könnyû vázakat, mint pl. amivel Armstrong baktatott fel a Touron az egyenkénti indításos hegyi szakaszokon. Ugye egy szakasz alatt nem fogja megadni magát semmilyen váz.
Másrészt biztos nem az említett módszert fogják választani, hogy a karbon vázakat eladják. Mert, ha annyira számít a súly, és aluban gondolkodik az ember, akkor nem egy karbont fog választani, hanem egy másik gyártó aluvázasát
Tavaly én is rengeteget borultam, sõt még profilból is elbasztak, és a váznak semmi baja.(a kerékre ez már nem elmondható) Ha akarna valóban gyárthatna könnyû vázakat, mint pl. amivel Armstrong baktatott fel a Touron az egyenkénti indításos hegyi szakaszokon. Ugye egy szakasz alatt nem fogja megadni magát semmilyen váz.
Másrészt biztos nem az említett módszert fogják választani, hogy a karbon vázakat eladják. Mert, ha annyira számít a súly, és aluban gondolkodik az ember, akkor nem egy karbont fog választani, hanem egy másik gyártó aluvázasát
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.
#1219
Írta 2005. február 15. - 23:50
Szerintem nem ez a súly témára válasz. A Trek ha akarna gyártana olyan könnyû vázat hogy a gramm mániások erre perverzkednének, lásd az országúti bringáit és az itt szerzett tapasztalatokat. Szerintem egyszerû a képlet, olyan vázat kell gyártani ami sosem hagy cserben és nyugodtan adhat rá örök élet garanciát én is ezért használok 4100-as vázat : ) 2 kg nem papír a fala ha elborul sem lesz semmi baja. : ) Komolyra fordítva a szót van olyan ismerõsöm aki már látot behorpadt szuper könnyû vázat ráadásul a nagyon könnyû vázakon meglátszik a felverõdött kavics is mert a falvastagsága a dobozos kóláéval vetekszik. Nem minden a súly és nem a vázon kell a könnyíteni a bringát elsõ célpont ebböl a szempontból a kerek.
#1220
Írta 2005. február 15. - 23:04
Felmerült bennem egy gondolat, de tényleg csak elméleti szinten!!!! ... Nem lehet, hogy azért se csinálták annyira könnyûre, hogy inkább vedd meg a karbont??? Ez tényleg csak olyan vad gondolat!! Mert ha annyira könnyû akkor ki fogja megvenni a sokkal drágább karbont, ha egyszer minimális lenne a súlykülönbség.... Na mind1...
KisOcsike
KisOcsike
Aláírásom nem lehet 3 sornál terjedelmesebb, ezért nem is írok ide semmit....