Jelentkezz be Regisztrálj
Trek
#1081
Írta 2005. május 17. - 21:04
#1082
Írta 2005. május 17. - 14:14
Köszi, megpróbálom én is csak simán ajánlva. Bár egy kicsit aggaszt, hogy ezt a céget se cégjegyzékben, se telefonkönyvben, de még a megadott címen se találtam meg.En nem olyan regen pont ezt tettem, a fenymasolt garancialevelet elkuldtem ajanlva es 2 het mulva jott a kartya...
#1083
Írta 2005. május 17. - 14:08
Ugy 400km utan azt mondom en is hogy nem veszes gumi, sehova sem tokeletes de mindenhol elmegy. Aszfalton is gurul (persze nem ugy mint egy slick), meg maszik is azert annyira mint kell, meg dagnyan is atmentem vele. Janos hegyre felmegyek vele a Szepjuhasznetol a turistauton gond nelkul. Gond akkor van ha az osveny mar annyira meredek hogy ki kell allni, akkor persze keves lesz rajta a suly es konnyen elporog...Szerintem sem rossz a Bontrager AC Jones bár nekem nem ilyen gumim van, de az egyik barátom esküszik rá.
#1084
Írta 2005. május 17. - 13:58
En nem olyan regen pont ezt tettem, a fenymasolt garancialevelet elkuldtem ajanlva es 2 het mulva jott a kartya...Szia Mindenki,
érdekelne, hogy akinek sikerült a garancialevelet visszakapnia, az hogy csinálta.
Én tértivel küldtem el a megadott címre, de visszajött mert a címzett nem kereste. Azt gondoltam, hogy a megadott cég nem is létezik (GENOMED Kft.?).
Várom a tippeket.
#1085
Írta 2005. május 17. - 13:01
Sok sikert!
KisÖcsike
#1086
Írta 2005. május 17. - 12:54
érdekelne, hogy akinek sikerült a garancialevelet visszakapnia, az hogy csinálta.
Én tértivel küldtem el a megadott címre, de visszajött mert a címzett nem kereste. Azt gondoltam, hogy a megadott cég nem is létezik (GENOMED Kft.?).
Várom a tippeket.
#1087
Írta 2005. május 16. - 21:25
#1088
Írta 2005. május 15. - 21:57
#1089
Írta 2005. május 13. - 21:22
Azért építettem át mert a gyári Altus és C050 váltók az 15000Km és a téli használat következménye képpen megadta magát. Ezért kb. fél éve nem váltottam. Miután a hátsó agyban eltört egy golyó és szétmarta a golyópályát kénytelen voltam az új kerekeket berakni csak váltóval nem akartam szenvedni és ekkor jött az ötlet, hogy átépítem SS-re. Ideiglenes megoldásnak szántam de annyira megszerettem hogy megtartom városi bringának (mert kis költségvetésü a fenttartása) és építek egy túrázós/maratonozós bringát. A Conti el van látva defekt védelemmel még nem kaptam defektet (kopp kopp kopp). Arra figyelni kell hogy nem minden felnire akar felmászni rendesen de a szappan és a hintõpor csodákra képes + a 6 és a 8 bar. A futásteljesítménye szuper. Könnyebb a bringa futása jól gyorsul és nagy sebességnél is könnyen gyorsítható + csendes. Röviden ennyi.
Mivel utóbbi idõben országúti Teljesítménytúrákon nyomom, ezért cseréltem én is a GoodYear LuckyStone külsõket Schwalbe Silento II-re, ezeknek kisebb a gördülési ellenállásuk.
#1090
Írta 2005. május 13. - 21:20
Õ a No.2 az életemben! Egy élmény vele kettesben!
Nagyon jó ez a Trek 4100! Mekkora a vázméret?
#1091
Írta 2005. május 10. - 11:14
Tényleg, olyan naturális! Hölgyekre szokták mondani, hogy természetes szépség! Valahogy erre a bringára is ez illik!
Üdv!
KisÖcsike
Õ a No.2 az életemben! Egy élmény vele kettesben!
#1092
Írta 2005. május 10. - 10:35
Üdv!
KisÖcsike
#1093
Írta 2005. május 10. - 10:21
#1094
Írta 2005. május 10. - 10:03
Csak most figyelem a gyünyörû Treket! Komolyan! Nagyon szép! Olyak kis kecses! (fõleg, hogy nincs rajta annyi kiálló izé....) Gratula hozzá!
Üdv!
KisÖcsike
#1095
Írta 2005. május 10. - 09:57
#1096
Írta 2005. május 10. - 09:55
Tényleg. Ezt elnéztem. Akkor nincs meg az a szélessége amibe egy 8-as racsni befér igaz?
Akkor marad a sima :cry:
Szerintem az szabvány méret, a 8-as 9-es és a SS agyak nem különböznek szerintem méretben.
#1097
Írta 2005. május 10. - 09:51
#1098
Írta 2005. május 10. - 09:42
Akkor marad a sima :cry:
#1099
Írta 2005. május 10. - 09:39
Hy!
Tom, hogy nem pont ide tartozik de ha már itt olvastam az ss-rõl... A drágábbik Magellán Px váznál az ss ugye nem azt jelenti hogy single speedre tervezett a váz? Thanks!
De az! Olvasd el a mostani Bikemag-ot!
#1100
Írta 2005. május 10. - 09:37
Conti Sport Contact-et én is használok, méghozzá a defektgátlós fajtát és tényleg mûködik. Másfél év használat alatt, ami a városi közlekedéstõl kezdve tartalmazza a hhh-i köves zúzásokat nem sikerült defektet kapni! (Illetve egyszer én szakítottam ki a belsõt gumileszedõvel, egyszer meg nullanyomáson elöl felütöttem, de ezek az én f@zságaim)