Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Trek

- - - - -

  • Please log in to reply
1437 replies to this topic

#581
akaido

akaido

    vendég

  • fórumtag
  • 176 posts

Hümmm... van spéci tárcsafékkonzol a vázhoz mit külön lehet megrendelni. Olyanod van?



Üdv BCI, és Minden TREK Fan!

BCI emléxik még valamennyire arra, hogy tervbe lett véve egy TREK4100 vázra épülõ bringa összerakása. Nos nagy örömmel jelentem :D, hogy a jövõ héten meglesz! Természetesen lesznek :cheese: is.
akaido, nem aikido!

#582
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts

Kérdésem arra vonatkozott, hogy mi a ráció abban, hogy a technológiai fejlõdés és a kiélezett piaci verseny ellenére uaz. a széria nehezebb lett és nem könnyebb. Persze az új váz vagy 25 dekával könnyebb, meg biztos erõsebb is, mert SL, de az egész járgány nehezebb lett.

Errõl mi a véleményetek?


Szerinted az alkatrészeknek nincs súlya?


Nem feltétlen az a modellfejlõdés célja, hogy könyebb legyen.
Úgy érzem kicsit túlreagálod a témát.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#583
Janza

Janza

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 posts
Kérdésem arra vonatkozott, hogy mi a ráció abban, hogy a technológiai fejlõdés és a kiélezett piaci verseny ellenére uaz. a széria nehezebb lett és nem könnyebb. Persze az új váz vagy 25 dekával könnyebb, meg biztos erõsebb is, mert SL, de az egész járgány nehezebb lett.

Errõl mi a véleményetek?

#584
Hotmaat

Hotmaat

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,150 posts
Az volt a probléma, de már van mert betekertem a Nellaba és vettem potom 4000-ért.

#585
BCI

BCI

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 posts

Sziasztok az lenne a problémám,hogy vettem egy Avid Juicy 5-öst és akarom felrakni a hátsót a 2004-es 6700-omra és láss csodát az adapter lyukjai távolabb vannak, mint a vázon a helye. Van valami spéci adapter a 6700-hoz, mert egyébként is olyan fura helyen van a tárcsafék helye.


Hümmm... van spéci tárcsafékkonzol a vázhoz mit külön lehet megrendelni. Olyanod van?

#586
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
nem jól kérdezted. Azt kellett volna, hogy: Elérhetõ-e, rendelhetõ-e a 2006-os 8500-ös váz, féktüskével, v-fékes verzióban?

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#587
gm9

gm9

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts

A trek válasza valószínûleg a 8500-as bringára vonatkozik, mert az tényeg csak tárcsafékesként készül. Csak a váz van V-fékesben (még a 9.9-bõl is), csak úgy kell megrendelni, mert választható. Alapból a tárcsafékes most a menõ!

Remélem igazad van, habár a következõt kérdeztem pontosan
Is it possible to mount v brakes to the trek 8500 2006 frames?
és erre adták a fenti választ.

#588
Mester14

Mester14

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,353 posts
hella !
Azt szeretném kérdezni hogy nem tudtok valahol trek vrx-et aki eladna?
volt a apróban de hiába írtam már neki már eladta...ezért keresek tovább hátha tud valaki ilyet...
THX elõre is

#589
Hotmaat

Hotmaat

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,150 posts
Sziasztok az lenne a problémám,hogy vettem egy Avid Juicy 5-öst és akarom felrakni a hátsót a 2004-es 6700-omra és láss csodát az adapter lyukjai távolabb vannak, mint a vázon a helye. Van valami spéci adapter a 6700-hoz, mert egyébként is olyan fura helyen van a tárcsafék helye.

#590
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts

Sziasztok,

Szeretnék venni egy 8500 vázat hamarosan, de attól féltem hogy V féket nem lehet rá felszerelni így megkérdeztem a Treket akik azt mondták:
"The 8500's are a disc only offering."
Voltam bent a megnéztem a Nellában a vázat, ahol meg egy olyat adtak a kezemben amire fellehet tenni a V féket.
Természetesen mindkét alkalommal a 2006-os vázról volt szó.

Hogy lehet ez?

Köszi
GyS


A trek válasza valószínûleg a 8500-as bringára vonatkozik, mert az tényeg csak tárcsafékesként készül. Csak a váz van V-fékesben (még a 9.9-bõl is), csak úgy kell megrendelni, mert választható. Alapból a tárcsafékes most a menõ!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#591
BCI

BCI

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 posts

Kedves Szakértõk!

Miért van az, hogy a 2002. évjáratú 4500-as 13,26 kg, a 2005. pedig ha tárcsfékes, akkor 14,52 körül van, ha pedig V-fékes, 14 kg körül lehet.
Ezt a nehezedést a technológiai fejlõdéssel lehet magyarázni, vagy az örök garancia így még biztosabb?

Hátha életre kel a Trek topic...


Szerinted az alkatrészeknek nincs súlya?

#592
gm9

gm9

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
Sziasztok,

Szeretnék venni egy 8500 vázat hamarosan, de attól féltem hogy V féket nem lehet rá felszerelni így megkérdeztem a Treket akik azt mondták:
"The 8500's are a disc only offering."
Voltam bent a megnéztem a Nellában a vázat, ahol meg egy olyat adtak a kezemben amire fellehet tenni a V féket.
Természetesen mindkét alkalommal a 2006-os vázról volt szó.

Hogy lehet ez?

Köszi
GyS

#593
Janza

Janza

    új vendég

  • fórumtag
  • 9 posts
Kedves Szakértõk!

Miért van az, hogy a 2002. évjáratú 4500-as 13,26 kg, a 2005. pedig ha tárcsfékes, akkor 14,52 körül van, ha pedig V-fékes, 14 kg körül lehet.
Ezt a nehezedést a technológiai fejlõdéssel lehet magyarázni, vagy az örök garancia így még biztosabb?

Hátha életre kel a Trek topic...

#594
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
amennyiben ebbe mélyebben bele szeretnétek merülni, akkor a megmozdulásban vagy a szabadonfutóban vagy a lokálpatriótákban nyiss neki egy topikot (lásd Kelly's Klub topik). köszönöm

#595
fftszabi

fftszabi

    vendég

  • fórumtag
  • 21 posts
Sziasztok srácok,

néhány bringás sporttársal úgy gondoljuk, hogy idén kicsit szervezettebb formában próbálunk tekerni. Az elképzelés szerint tavasztól hétfõn és csütörtökön délután/este rendszeresen bringáznánk, hétvégéken esetleg túra vagy verseny. A hétköznapi indulások a római parton lennének. Mivel társaságban mindig jobb, akit érdekel jöhet. Azért ide írtam mert bringám: TREK 6500, de azért a többi bicót is szeretjük.

#596
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Az túlzás hogy nagyvonalúak, még így is k..va drága lesz, hogy kb bekerülési áron kapjuk! A bolti ár az megfizethetetlen lenne... Kint angliában 1100 font csak a váz. Lehet számolgatni!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#597
Aladdin

Aladdin

    vendég

  • fórumtag
  • 91 posts
Ha tényleg ílyen nagyvonalúak, akkor lehet, hogy meg fogom bánni, hogy nem Trek karbon oúti bringát vettem.
Fõleg, hogy nem is drágább a szintén márkás olasz vázaknál. Sõt...
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.

#598
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,218 posts
Nem leszek egyedüli vele, hiszen rajtam kívül még vagy 5db 9.9 lesz a hazai mezõnyben amirõl tudok. Csak a többi cuccal válik majd egyedivé :) Egyébként a Trek nem foglalkozik vele, mitõl reccsent meg a vázad. Ha a forgalmazó azt mondja rá hogy garis csere akkor a gyár cseréli. Akár a DH rombolót is. Nem véletlenül olyan drágák a Trek-ek. Tulajdonképp egyszerre 2 vázat veszel meg (durva hasonlattal).
Csak már itt lenne!!!!!!!!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#599
Aladdin

Aladdin

    vendég

  • fórumtag
  • 91 posts
Gratula XC, azt hiszem egy 9.9-es vázzal valódi individuum leszel a mezõnyben! :D Bár pont mostanában beszéltünk az országúti tech topikban a karbon brinyokról(látom a grammánia…-ban is szóba került). Montizásra karbon vázat venni… nincs szvsz ezzel semmi probléma, mert ugyebár még a Trek se engedhetné meg magának a naponta történõ cserét, de azért arra kíváncsi lennék, hogy mennyire fogsz vele lefelé rongyolni. :) A bukásból történõ vázkárosodás értelemszerûen nem foglaltatik benne az élettartam gariban. De a te életed a te kurvád. ;) Bár végülis indiferrens, hogy egy 8.5-ös vagy egy 9.9 vázat zúzol meg(mert az se bírna többet). Szóval használd egészséggel.
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.

#600
regent

regent

    vendég

  • fórumtag
  • 233 posts

ha ennyire zavar, miért nem veszel egy keskenyebb kormányt ?...


Mert elöötte szokni akartam egy picit ezt, hátha mégis jó, és csak az elsöö benyomás volt rossz. Nem is annyira zavaró, bár nem tökéletes.
Aztán meg hirtelen nem is akartam költeni rá.