Jóemberek!
Shram S7 clickboxot keresek sürgõsen!Új és használt is szóba jöhet...csak legyen.Na meg persze mûködjön
Katt
Nem olcsó... Sachs S7-esé, de jó lesz!
regi/hibas agyvaltokat veszek.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
ez a mai egy kicsit meselosebb post lett.a lenyeg hogy hogyan tegyuk kompatibilisse a mai valtobovdeneket a regi dreigang szerelekevel.
aki hasznalt mar regi dreigangot biztos latta hogy a bovden vege nem a szokvanyos olom fej hanem egy rez huvely.
ha bovdent akarunk cserelni akkor vagy reszelgethetunk vagy relativ dragan sok utanajaras utan szerezhetunk utan gyartottat.vagy nem.
nekem nincs turelmem sem eszkozom reszelni.ha meg megis lenne es "elszabom" mehet az egesz a kukaba.
igy arra gondoltam hogy egy bovden veget fogok az itthon kajlodo epoxival megerositve rez huvellye alakitani.
talaltam egy specialis bovdenveget aminek nem a szaja hanem a vege peremes.igy az szepen beleakadhat a neki szant vajatba es teszi a dolgat.
recept:vettem a bovdent levagtam rolla az olom fejet es beragasztottam a bovdenvegbe amit utana racsiptem egy fogoval a bovdenre.
a kepeken jol latszik hogy menyire nem latszik:Dpont ez volt a cel.
fontos hogy epoxival is megerositsuk a kapcsolatot a bovden es a veg kozt.egy forumtars megprobalta nelkule de nem tartotta a bovdent.
You can never have "enough" bikes.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
mivel silent clutch es nem kalapacsok adjak at az agyhazba az erot igy talan jobban birja mint a sima nexus, de rengeteg agyat lattam trialosoknal aminek a haza egyszeruen korberepedt a gorgok felett.
gondolom 3 sebesseggel durva terep nem lesz de azert csak ovatosan.figyelj hogy terhelesnel ne valts meg ha engedi is a gyarto.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
egyik konusz sem fix.egyedul a napkerek.ezert is nehez ugy beloni a konuszokat hogy a napkerek pont a bolygomukerekek alatt legyen meg persze a kuplung mozgato blokja is jo helyen legyen.
bar van egy kis perem a tengelyen fek oldalon ami ellentart a bolygomu haznak (ilyenkor pont jo a pozicioja a napkereknek es a kuplunk blokknak) igy hajtas oldalrol ra lehet tekerni a konusz de raszornitani nem lehet mert a perem raszorul a napkerek hazra.
a szorulast elkerulendo lazara huzni a konusz hajtas oldalon az egesz be az agyhazba es a dobfeket elvalaszto fal fek feloli oldalarol kell betekerni a fek feloli konuszt.es lehet imatkozni hogy a napkerek es a kuplunk mozgato blokk nem maszott el nagyon a helyerol.
mindezt megoldhattak volna ha a hajtas oldali konusz fix es a napkerek egy stiftel rogzulne.
de a valtas mechanikaja meg igy is tetszik.az 1.sebesseg kicsit hasonlot az automatic 2. sebessegehez csak itt mi huzzuk vissza a kalapacsokat nem a ropsuly.
csak ne keljen szerelni.
Még egy pont a Sachs-nak !!!
kerdes:a sram s7.-es szereleket es tolorudjat hasznalhatom sachs s7.-en?
Simán !
You can never have "enough" bikes.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
a fekkel nincs baj.ugy fog mint a korban hozza illo patkofekek.szarul.
regebben olvastam hogy a shimano konuszt is lazara kell alitani es a gyz huzza ra feszesre.holnap megprobalom igy csinalni.
a szerkezet viszont lenyugozott.a 3. sebesseg kapcsolasa egeszen mas mint a sachsnal.vagy csak en latom masnak mindenesetre jo volt megismerni.
You can never have "enough" bikes.
regi/hibas agyvaltokat veszek.