

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Sziasztok!
Óriási nagy gondal küszködök és szeretném a segítségeteket kérni!Van egy UMF Hardy 1-es vázam ebbe raktam egy 42-es Hussefeltet Howitzer monoblokkal.Felkerült egy Boxguide is.Namost a láncvonalam kegyetlen szar, 9 es rancsnim van és a következõképpen néz ki: 9-8 as fokozatba a lánc egyenes, 7-6 ban már ferdül,5 ös fölé pedig már nemmerek kapcsolni mert nagyon gáz nemakarom se a láncot se a váltót se semmit szétkurni (próbáltam természetesen a lánctányért belülre tenni mert ugyen pakolgatható de sajnos alapba belül volt szal ennek az ötletnek lõttek).Jelenleg nemtudok bringázni és úgy döntötem megoldom a dolgot és veszek bele egy kissebb monoblokkot de ekkor bejelnetette a haverom hogy megvenné tõlem az egész hajtómûvet én meg vennék egy SAINT-ot.Ebbe szeretném kérni a segítségeteket.Ahogy néztem a Saintokat elméletileg a vétel elött lekell mérni a villasaru távolságot az adja ki hogy melyik kell majd nekem ugye 135 mm tehát Az FC-M800 ast kell majd megvennem, de persze ez sem ilyen egyszerû.Nézgelõdtem neten és arra jutottam hogy elméletileg ez a típus kétféle méretben van (a Shimano honlapján írják hogy az FC-M800 középcsapágy-ház mérete 68/50mm).Kérem szépen hogy akinek ez a típus van , természetesen egytányéros 42 es kivitelben, vagy tudja mi lesz a megoldás, az kérem írjon nekem emilt (ritkán tudom nézni a fórumot de majd igyekszem) hogy melyiket vegyem hogy a láncvonal normális legyen végre mert megdöglök hogy nemtom használni a felsõbb fokozatokat.Tehát 9 es rancsnim van és szeretném feltenni a Sainthez a Truva. láncfeszítõt is.Elõre is köszönöm a segítséget nagyon jó lenne ha valaki tudna mondani valami okosat! (emil: inferniala@gmail.com , MSN: emperor_lord@hotmail.com + igyekszek minnél sûrübben figyelni a fórumot)
NE ÍGY! NE ÍGY!
NE ÍGY! NE ÍGY!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Sziasztok!
Óriási nagy gondal küszködök és szeretném a segítségeteket kérni!Van egy UMF Hardy 1-es vázam ebbe raktam egy 42-es Hussefeltet Howitzer monoblokkal.Felkerült egy Boxguide is.Namost a láncvonalam kegyetlen szar, 9 es rancsnim van és a következõképpen néz ki: 9-8 as fokozatba a lánc egyenes, 7-6 ban már ferdül,5 ös fölé pedig már nemmerek kapcsolni mert nagyon gáz nemakarom se a láncot se a váltót se semmit szétkurni (próbáltam természetesen a lánctányért belülre tenni mert ugyen pakolgatható de sajnos alapba belül volt szal ennek az ötletnek lõttek).Jelenleg nemtudok bringázni és úgy döntötem megoldom a dolgot és veszek bele egy kissebb monoblokkot de ekkor bejelnetette a haverom hogy megvenné tõlem az egész hajtómûvet én meg vennék egy SAINT-ot.Ebbe szeretném kérni a segítségeteket.Ahogy néztem a Saintokat elméletileg a vétel elött lekell mérni a villasaru távolságot az adja ki hogy melyik kell majd nekem ugye 135 mm tehát Az FC-M800 ast kell majd megvennem, de persze ez sem ilyen egyszerû.Nézgelõdtem neten és arra jutottam hogy elméletileg ez a típus kétféle méretben van (a Shimano honlapján írják hogy az FC-M800 középcsapágy-ház mérete 68/50mm).Kérem szépen hogy akinek ez a típus van , természetesen egytányéros 42 es kivitelben, vagy tudja mi lesz a megoldás, az kérem írjon nekem emilt (ritkán tudom nézni a fórumot de majd igyekszem) hogy melyiket vegyem hogy a láncvonal normális legyen végre mert megdöglök hogy nemtom használni a felsõbb fokozatokat.Tehát 9 es rancsnim van és szeretném feltenni a Sainthez a Truva. láncfeszítõt is.Elõre is köszönöm a segítséget nagyon jó lenne ha valaki tudna mondani valami okosat! (emil: inferniala@gmail.com , MSN: emperor_lord@hotmail.com + igyekszek minnél sûrübben figyelni a fórumot)
Ez most hogyan?
Mivel kinnvan nagyon, ezért a belsõ tányérokon fut viszonylag egyenesen a lánc.
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
Jó reggelt BikeMag fórum!
A láncvonal tényleg nagyon kint van ezért az elsõ váltót állítani kellett, ez már egy kicsit problémás mert elõl csak a két nagyobb lánckereket tudom használni
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
az elsõváltós dolgot meg nem értem, ha "behúzni" nem tud (feltételezem a nyeregvázcsõ felé) akkor minek a hosszabb monoblokk? azzal csak még jobban bele fog érni...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"