Már az XT is elérhetõ 25000-ért (+ 2500 Ft a posta)hl2-es lx, újonnan 25, használtan tuti 20 alatt.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#15221
Írta 2007. május 07. - 15:10
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15222
Írta 2007. május 07. - 15:08
A pedálmenet vagy ahova a hajtómûleszedõt csavarod?
Ha az elõbbi, akkor lehet persely, csak nem éri meg és elég patent szerszám kell hozzá hogy rendesen 90° ban csavarják bele. sztem nem éri meg ha nem legalább deore lx rõl van szó.
Ha az elõbbi, akkor lehet persely, csak nem éri meg és elég patent szerszám kell hozzá hogy rendesen 90° ban csavarják bele. sztem nem éri meg ha nem legalább deore lx rõl van szó.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#15223
Írta 2007. május 07. - 15:04
Segítséget kérnék!A hajtómûvem mindkét karjában tönkrement a menet és nem tudom h hogyan lehetne megcsinálni.Gondoltam a perselyeztetésre de úgy halottem h az alu egy idõ után kinyúlik.más ötletem nincs.Kérlek segítsetek.
#15224
Írta 2007. május 07. - 14:35
#15225
Írta 2007. május 07. - 14:33
Négyszögtengelyes hollowtech-es hajtókar vagy normál aluminium hajtókar "passzol" egy 95 kilós bikernek? Behalt a régi , és új hk vásárlása elõtt állok. Sima hobby tekerés + maratonok, amikor csak lehet. Azt szeretném, hogy minél kevésbé csavarodjon szegénykém, miközben a mázsámat küzdöm felfelé vmi dombocskán. Egyszóval: érdemes-é a drágábbat venni? 20 ezer fölötti hk-k sajna nem jöhetnek szóba.
köszönettel: parej 95+
köszönettel: parej 95+
now I lay me down to sleep
pray the lord my soul to keep
pray the lord my soul to keep
#15226
Írta 2007. május 03. - 19:39
#15227
Írta 2007. május 03. - 19:32
#15228
Írta 2007. május 03. - 18:54
Sziasztok!A hajtómûvem mostanába szinte az összes ugrató után ledobja a láncott és nem tom hogy miért légyszi mondjatok már valami megoldast vagy ötletett.köszi (truativ fived)
#15229
Írta 2007. május 03. - 09:36
A váltófülben reménykedek,hogy jó hiszen egy 280e ft-os Giant váz.De megnézzük.A váltó nemtom,hogy lehet-e ferde,hisz a régebbi vázba jó volt.És a rugóerõnek is emiatt jónak kéne lenni.Egyébként lett alá rakva egy alátét is,hogy kijjebb kerüljön,így megnõjön a rugóerõ.A bowdden nem a legdrágább,de vadi új,szépen,finoman be lett kenve,mindig ezt használtam.Ráadásul rapszódikusan vált szarul.
Köszi a tippeket,utánajárok.Ez a váltófül dolog "jól" hangzik.
Köszi a tippeket,utánajárok.Ez a váltófül dolog "jól" hangzik.
Akár azt gondolod,hogy képes vagy valamire,akár azt,hogy nem,mindenképp igazad van!
#15230
Írta 2007. május 03. - 08:32
Esetleg maga a váltó ferde, vagy gyenge minõségû a bowden, vagy gyenge a váltóban lévõ rugó.
Vagy nem megfelelõ sebességû a lánc
Vagy nem megfelelõ sebességû a lánc
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#15231
Írta 2007. május 03. - 00:38
#15232
Írta 2007. május 03. - 00:10
Tudna nekem valaki ötletet adni egy X aktás ügyben?
A régi bringámon volt egy újszerû XT váltó Deore váltókarokkal,ami kitûnõen mûködött.Most vettem egy vadi új bringát,ezeket átraktuk,és vettem egy új LX hajtómûvet Sram 9.0 sort,hozzávaló láncot,új bowdenezés.A bringaboltos haverom rakta össze aki elég profi.És nem lehet rendesen beállítani a váltót,pedig már MINDENT kipróbált.A kettõ kicsire nemnagyon akar leváltani,a közepétõl felfelészintén nem vált,dobálja vissza.És mintha nem lenne pozicionálva a többin.Csak 1-2 fokozat normális.Hol lehet a gond?
A régi bringámon volt egy újszerû XT váltó Deore váltókarokkal,ami kitûnõen mûködött.Most vettem egy vadi új bringát,ezeket átraktuk,és vettem egy új LX hajtómûvet Sram 9.0 sort,hozzávaló láncot,új bowdenezés.A bringaboltos haverom rakta össze aki elég profi.És nem lehet rendesen beállítani a váltót,pedig már MINDENT kipróbált.A kettõ kicsire nemnagyon akar leváltani,a közepétõl felfelészintén nem vált,dobálja vissza.És mintha nem lenne pozicionálva a többin.Csak 1-2 fokozat normális.Hol lehet a gond?
Akár azt gondolod,hogy képes vagy valamire,akár azt,hogy nem,mindenképp igazad van!
#15233
Írta 2007. május 02. - 11:13
nesztek meghajtás :
Élõben nagyon durva....
Integrált Rohloff
Élõben nagyon durva....
Integrált Rohloff
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#15234
Írta 2007. május 01. - 23:25
Kösz Rabbit a tanácsot!
Utólag már könnyen tudok okos lenni, de erre rájöhettem volna magamtól is...
Már szépen kipucolva friss zsírral figyel a garázsban a középcsapágy
Utólag már könnyen tudok okos lenni, de erre rájöhettem volna magamtól is...
Már szépen kipucolva friss zsírral figyel a garázsban a középcsapágy
#15235
Írta 2007. május 01. - 19:49
Jelentem, megszûnt a recsegés, hála az égnek:)
úgyhogy jelenleg nekem sincs gondom vele, remélem egy ideig nem is lesz.
úgyhogy jelenleg nekem sincs gondom vele, remélem egy ideig nem is lesz.
#15236
Írta 2007. május 01. - 17:51
gondoltam hogy az,nekem is howitzeres hajtásom van,csak nekem az egész fekete,gondolom azért mert az én monoblokkom xr,nem pedig team...bár kitudja...elvileg a team monoblokknak fém vagy ezüst színe van katalógus szerint,amit én néztem...Jaja, porvédõ, meg mint ahogy Facs mondta, ez akadályozza meg, hogy túlhúzd a kart.. Nekem is ilyenem van (Howitzer/Ruktion :S elég ratyi..)
edit:már régóta nincsen vele gondom...remélem nem szólom/tam el....
#15237
Írta 2007. május 01. - 16:55
Jaja, porvédõ, meg mint ahogy Facs mondta, ez akadályozza meg, hogy túlhúzd a kart.. Nekem is ilyenem van (Howitzer/Ruktion :S elég ratyi..)áhoj!
..
viktorider:a bal oldali hajtókarod meg a monoblokkod között mi az a fényes cucc???a porvédõ lenne?http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#15238
Írta 2007. május 01. - 11:48
áhoj!
nekem egyszer lazult le a bal oldali hajtókar... méregbõl felhuztam,aztán jo lett-mai napig jo-:bananadan
de amikor megvettem kb 2 hónapig csak szívtam vele-kotyogott állandóan,néha recsegett-mint viktoridernek;a megoldás nállam annyi volt hogy hajtómûvet leszedtük,monoblokkot kihajtottuk a vázból,tiszta rongyal áttöröltem hajtókart,monoblokkot,meg mindent ami hozzá kellett,menetet bezsíroztam,láncterelõt meg alátéteket felraktuk,behajtottuk a monoblokkot,a bal oldali csapágyat fordítva raktuk bele-nekem a bal oldalon kotyogott;amugy meg ránézésre nemigen láttam különbséget a csapágy két oldala között...-hajtokarok vissza,jól meghúztam a csavarokat,és azóta hangtalan :clap:
viktorider:a bal oldali hajtókarod meg a monoblokkod között mi az a fényes cucc???a porvédõ lenne?http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
nekem egyszer lazult le a bal oldali hajtókar... méregbõl felhuztam,aztán jo lett-mai napig jo-:bananadan
de amikor megvettem kb 2 hónapig csak szívtam vele-kotyogott állandóan,néha recsegett-mint viktoridernek;a megoldás nállam annyi volt hogy hajtómûvet leszedtük,monoblokkot kihajtottuk a vázból,tiszta rongyal áttöröltem hajtókart,monoblokkot,meg mindent ami hozzá kellett,menetet bezsíroztam,láncterelõt meg alátéteket felraktuk,behajtottuk a monoblokkot,a bal oldali csapágyat fordítva raktuk bele-nekem a bal oldalon kotyogott;amugy meg ránézésre nemigen láttam különbséget a csapágy két oldala között...-hajtokarok vissza,jól meghúztam a csavarokat,és azóta hangtalan :clap:
viktorider:a bal oldali hajtókarod meg a monoblokkod között mi az a fényes cucc???a porvédõ lenne?http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#15239
Írta 2007. május 01. - 07:52
Ha már egyszer lelazul, utána nem lesz az igazi, épp ezért téptem meg...Nem is lazul le. Haver hussefeltje, Raceface monoblokkal egyszer lelazult(bal oldal), és azóta ismét megtörtént egyszer-kétszer.
#15240
Írta 2007. április 30. - 21:57
nekem a régivel soha semmi gondom nem volt, sõt igen sokaknak nincs vele a mai napig problémája!
Az új elsõ szériájáról ezt viszont nem tudtam elmondani.
Az új elsõ szériájáról ezt viszont nem tudtam elmondani.