Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#15181
Írta 2007. május 10. - 11:29
#15182
Írta 2007. május 10. - 11:23
Még egy utolsó kérdésem van! Most juttott eszembe...
Ha másik agyat veszek, elõfordulhat, hogy hosszabb és nem fér be a hátsó villák közé? Vagy ez szabvány méretû? Kb 15 éves a bringa, csak ezért kérdezem...
Ha másik agyat veszek, elõfordulhat, hogy hosszabb és nem fér be a hátsó villák közé? Vagy ez szabvány méretû? Kb 15 éves a bringa, csak ezért kérdezem...
#15183
Írta 2007. május 10. - 11:15
Köszönöm a segítséget!
Pont kapóra jön a szülinapom :-) Délután megyek bringaboltba és bevásárolok.
Pont kapóra jön a szülinapom :-) Délután megyek bringaboltba és bevásárolok.
#15184
Írta 2007. május 10. - 11:03
Olcsóbb semmiképp nem lenne, de viszont érdemesebb biztosan....
ár/érték arányban jókat lehet összepakolni, csak a pénztárca szabhat határt..
felnit át lehet építeni természetesen....küllõket meg sztem nem árt venni mert nem valószínû hogy új agyba jó lesz (hosszúság)
ár/érték arányban jókat lehet összepakolni, csak a pénztárca szabhat határt..
felnit át lehet építeni természetesen....küllõket meg sztem nem árt venni mert nem valószínû hogy új agyba jó lesz (hosszúság)
#15185
Írta 2007. május 10. - 11:01
Erre gondoltam már én is, de nem lenne olcsóbb egy új kerék? Vagy a régit át lehet építeni? Küllõket,felni?
#15186
Írta 2007. május 10. - 10:55
#15187
Írta 2007. május 10. - 10:26
Igen, menetes az agy, ez a gondom.
Láncot is most cseréltem - SRAM PC10 5/6/7 fokozathoz
De szeretnék venni új váltókart is, mert a tekergetõsbõl elegem van:*( SRAM SX-5 váltókar, SRAM SX-4 hátsó váltó - erre gondoltam
Láncot is most cseréltem - SRAM PC10 5/6/7 fokozathoz
De szeretnék venni új váltókart is, mert a tekergetõsbõl elegem van:*( SRAM SX-5 váltókar, SRAM SX-4 hátsó váltó - erre gondoltam
#15188
Írta 2007. május 10. - 10:06
jujjj ez így szép lesz, mért nem veszel egy 8-as sort, egy sram 5.0-ás kb 3-4 ezer ami nem egy tétel
vagy menetes az agy?
elvileg használható egy 6-os láncal
vagy menetes az agy?
elvileg használható egy 6-os láncal
#15189
Írta 2007. május 10. - 09:57
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni tõletek, hogy egy 8 sebességes váltókar 7, esetleg 8 sebességes váltóval használható-e 6 fokozatú fogaskoszorúval?
Elõre is köszi!
Üdv: Zsoltee
Azt szeretném kérdezni tõletek, hogy egy 8 sebességes váltókar 7, esetleg 8 sebességes váltóval használható-e 6 fokozatú fogaskoszorúval?
Elõre is köszi!
Üdv: Zsoltee
#15190
Írta 2007. május 10. - 09:50
Sziasztok !
Õsrégi Shimano 200GS hajtókaros bringában meghalt a középrész. Kérdésem, hogy milyen monoblokkal lehetne kicserélni ? a sheldonbrown.com - on azt olvastam, hogy a tengelyhossza a 200GS-nek 121 mm volt. Ilyet négyszögtengelyes monoblokkban viszont nem nagyon találok. Tud valaki valamit javasolni ?
Õsrégi Shimano 200GS hajtókaros bringában meghalt a középrész. Kérdésem, hogy milyen monoblokkal lehetne kicserélni ? a sheldonbrown.com - on azt olvastam, hogy a tengelyhossza a 200GS-nek 121 mm volt. Ilyet négyszögtengelyes monoblokkban viszont nem nagyon találok. Tud valaki valamit javasolni ?
#15191
Írta 2007. május 09. - 23:41
A shimano láncokon lévõ gyári kenõanyaghoz hasonlót lehet valahol kapni?
nemtom, nem használtam még, de azt írják gyári
http://bikediscount....md=38879.013681
zsírok, olajok és ott a legalsó
#15192
Írta 2007. május 09. - 22:12
Sziasztok, olvason pl. ezt a cikket, meg látom a piacteret, ahol magukban árulják az emberkék a használt fogaskoszorúkat és nem értem: láncot nem csak koszorúval együtt lehet cserélni az összekopás miatt?
Guni
Guni
#15193
Írta 2007. május 08. - 14:26
Azt hogy?Hihetetlen, de én már 15.000-et tettem egy 1500 Ft-os Bike Positive középcsapágyba.
#15194
Írta 2007. május 08. - 14:21
#15195
Írta 2007. május 08. - 13:10
Hihetetlen, de én már 15.000-et tettem egy 1500 Ft-os Bike Positive középcsapágyba.Hali!
Mondjatok nekem tartós (XC felhasználás mellett 5-6e km) 4szögtengelyes monoblokkot (amit meg lehet venni itthon).
Én a BB-UN53-ra gonodltam, de errõl elég vegyes véleményeket hallottam.
Tapasztalat?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15196
Írta 2007. május 08. - 12:26
Jobb! Elvileg olcsóbb is lett idén mint volt csak nem tudom milyen a lánckerék rajta (márminthogy elég vékonyak-e a fogak egy váltós lánchoz).
#15197
Írta 2007. május 08. - 11:49
Üdv!
Érdekelne nengem az a Truva Luftalarm cuccos!Jobb-e mint a Husseflet ?Tudom-e használni egyletalán mántenbájkon(hátsó váltóval)?
Érdekelne nengem az a Truva Luftalarm cuccos!Jobb-e mint a Husseflet ?Tudom-e használni egyletalán mántenbájkon(hátsó váltóval)?
*Revelations ch. XIII v.18*
#15198
Írta 2007. május 08. - 11:49
A shimano láncokon lévõ gyári kenõanyaghoz hasonlót lehet valahol kapni?
A sebesség mindent megold.
#15199
Írta 2007. május 08. - 11:42
itt:------> O====>és hol fûrészeljem/flexeljem el?
az o betût vágd át és akkor lepottyan a kar
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#15200
Írta 2007. május 08. - 10:34
Kb. 2 évig használtam, összesen kb 6-7000 kilométert, fõként városi csapongás+erdei túrák, maratonok. Eléggé nehéz ugyan, de nálam jól teljesített, nem ázott be, nem kezdett recsegni, nem kotyogott, pedig a 90 kilóm alatt kapott pár nagyobb pofont is.
X.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!