Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14961
Írta 2007. május 29. - 21:10
Koca, jók az integráltak (csak shimanot vegyél ebbõl), de alattad a isis-esek sem rugalmasak, truva monoblokkot ne vegyél, a régi truva stylo karok egész jók, de egy rf mono-val drágább, mint egy integrált hajtómû.
Nem tudom hogy néhányan mit csinálnak a ht2-es középcsapágyakkal, hogy állandóan beáznak, az enyémnek semmi baja pedig sarazok rendesen.
A sebesség mindent megold.
#14962
Írta 2007. május 29. - 21:09
ha meg éjjel nappal mindig tekersz, akkor szerintem meg fõleg vegyél integráltat. kikotyogósodni nem fog egyhamar, veszel hozzá 2500ért két darab célszerszámot, amikkel otthon fél óra alatt ki tudod pucolni az egészet alfától omegáig bármikor, ha telemegy sós lével vagy egyéb nyalánksággal.....xt kintrõl tényleg már 30ból megvan, 25ért meg itthon kapsz lx-et/hone-t...
#14963
Írta 2007. május 29. - 21:08
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#14964
Írta 2007. május 29. - 21:07
anno a coilerbe majdnem integrált evolve xc-m lett -de én spec, nem bántam meg hogy xt lett helyette- csak volt hozzá egy ilyen kis pi..a mûanyag alátét vagy távtartó vagy mittomén mi, ami törött volt, faktor meg azt mondta hogy majd egyszer lesz....na azt nem vártam ki....akkor lett xt-m...
aztán mikor mentünk az elöntött duna parti kerékpárúton vagy 200 métert a dunában, utána volt valami kis szar hangja ,,,,aztán elmúlt, azóta is jó......saras havas dzuvák után néha van neki hangja, de pont nem foglakoztat...mindig elmúlik egy idõ után...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14965
Írta 2007. május 29. - 21:04
#14966
Írta 2007. május 29. - 20:58
másfél éve van fent, tavaly mindenki emlékszik mit kaptak a kerók, a Szilvást elnézve idén sem lesz jobb, de még mindig úgy forog, mintha új lenne. A tányérok pedig hibátlanok, igaz kicsit nehéz az egész cucc (~940 gr), de kopásnak nem sok nyomát fedeztem fel eddig. Ha meg úgyis külföldrõl rendel az ember hajtómûvet érdemes elgondolkozni, mert az USA-ban 130 dollár körül már hozzádvágják...
#14967
Írta 2007. május 29. - 20:50
#14968
Írta 2007. május 29. - 20:48
Truvára olvass vissza , sztem Tamáska elmondta a lényeget, nekem az összes boltos/szervizes ismerõsõm azt mondta hogy inkább adnak kölcsön pénzt csak truvát ne.....azért az érdekelne h 3 év alatt hány km-t ment az az XT? ...
Prodogy-t zsir ujat aproba árul egy srác. ott láttam.
azt mondjátok még meg pls h miért jo egy integrált hajtomü? azt tudom h könnyebb; de mennyivel tartosabb mintha az ember összerak egy hajtást egy jo ISIS es monoval?
Travativ rol vki vmit? cc-re érdemes vmi truva hajtásra beruházni?
ja és LX és XT között mi a különbség pár grmammon kivül?
konkrétan az az xt olyan 6K-t ment vagy 3 vázban ...úgy 3éves hogy tavalyelõtt ilyentájt lett beszerelve a coilerba.....lánca úgy meg van nyúlva hogy már nem lehet megmérni azzal a spec "mûszerrel" ...de mûxik, pedig kapott már havat jeget sarat, térdig érõ dunát többször, mindig nagynyomásúval mosom, de egyébként soha nem takarítom
másikban is van pár ezer az se kért még enni - csak a pedáltengely menetét szakítottam ki a bal karból de az az én faszságom volt-
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14969
Írta 2007. május 29. - 20:42
elsõnek azt kell eldöntened, hogy integrált tengelyes kell-e, vagy sem.Az újak érezhetõen szélesebbek, ami zavarhat, én is szokom most a sajátomat, viszont a plusz merevséget igazából csak akkor érzed meg, ha vmi igazán merev merevfarút hajtasz bika kerekekkel láncszaggató erõvel, szóval csak emiatt ne válts, kivéve, ha nagyon jó vételrõl van szó. Az új karok amúgy (nekem legalábbis) gyorsabban és könnyebben szerelhetõek le és fel.
A régi rögzítések közül az ISIShez van nagyobb választék, fõleg, hogy az Octalink gyorsan csúszik lefelé a Shimano palettáján, és lehet, gyorsan ki fog kopni, minõségben pedig nincs köztük különbség. Van octás XT karom, amit egy évig használtam a Szerzõn, meg egy RF Prodigym és SRX monom, amik 5 éve vannak meg, és kb minden gépben megfordultak, és nincs köztük lényeges különbség súlyban vagy merevségben, de a Shimano tányérok tényleg gyorsabban kopnak, ha használják õket
Summázva; azt gondolom, ha haladni akarsz a korral, keress egy LX/XT kart, amúgy viszont semmi hátránnyal nem jár, ha az ISISes/Octás karok között között válogatsz, itt meg döntsön az ár/ szépség
Ja, még vmi; lehet, véletlen, de a Truva/low end FSA cuccokkal idáig csak sz*ptam
#14970
Írta 2007. május 29. - 20:39
Prodogy-t zsir ujat aproba árul egy srác. ott láttam.
azt mondjátok még meg pls h miért jo egy integrált hajtomü? azt tudom h könnyebb; de mennyivel tartosabb mintha az ember összerak egy hajtást egy jo ISIS es monoval?
Travativ rol vki vmit? cc-re érdemes vmi truva hajtásra beruházni?
ja és LX és XT között mi a különbség pár grmammon kivül?
#14971
Írta 2007. május 29. - 20:38
Csak helyeselni tudok. Nekem is "S" hajtómûveim vannak. Van egy CC-re, melyen még gyári a tányér, és vannak, amiken alapból lecseréltem. Ezek a cseredarabok mennek majd a legtöbbet használt CC hajtómûre, és ha õk is elkoptak, kap egy csini RF tányérszettet. Amiken alapból cseréltem, azokon FSA-t, illetve RF-t használok.tehát akkor összegezzük. nem akarsz nagyjából hibátlan hajtókart venni, mert gyorsabban kopnak a tányérai.
ruházz be, majd lecseréled más tányérokra, ha elkopott, és ezzel még mindig áron belül vagy...
#14972
Írta 2007. május 29. - 20:32
amelyik jó rf-bõl (deus /atlas) az annyiba kerül hogy 5 évig tudsz venni a xt-re a kopott tányérok helyére újat .......az evolvr xc semmivel sem job , tajvani oem cucc, prodigy meg már évek óta nem gyártott cucc.
bár nekem a 3 éves xt-m még gond nélkül mûxik a gyári tányérokkal
túl kicsi, vékonyka gyerek vagy.. csakis amiatt
#14973
Írta 2007. május 29. - 20:28
amelyik jó rf-bõl (deus /atlas) az annyiba kerül hogy 5 évig tudsz venni a xt-re a kopott tányérok helyére újat .......az evolvr xc semmivel sem job , tajvani oem cucc, prodigy meg már évek óta nem gyártott cucc.nem egyáltalán nem. csak mert eddig ugy hallottam h a Race Face lánctányérok sokkal jobban / tovább birják mint egy shimano lánckerék.
(saját tapasztalat h egy shimano 44es lánctányért kinyirtam 2 honap alatt...)
semmiféle klub tag nem vagyok:D váltásban shimano párti vagyok
bár nekem a 3 éves xt-m még gond nélkül mûxik a gyári tányérokkal
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14974
Írta 2007. május 29. - 20:26
ruházz be, majd lecseréled más tányérokra, ha elkopott, és ezzel még mindig áron belül vagy...
#14975
Írta 2007. május 29. - 20:23
(saját tapasztalat h egy shimano 44es lánctányért kinyirtam 2 honap alatt...)
semmiféle klub tag nem vagyok:D váltásban shimano párti vagyok
#14976
Írta 2007. május 29. - 20:22
Májerfaktor miatt?
Vagy az "utáljuk a nagy S-et" klub tagja vagy?
#14977
Írta 2007. május 29. - 20:20
mit ajánlotok? shimanot nem szivesen vennék..ha mégis akkor LX vagy netán XT
Race Face Prodigy-böl van integrált? Race Face felé hajlok inkább mint simánjó... egyéb alternativa? Truvativ Firexröl mi az általános válemény? érdemes integráltat vennem? 66 kg vagyok csak.
#14978
Írta 2007. május 29. - 19:35
addig örülj amig szorul!
az önlehúzó gyürü: a müanyag porvédõ helyére kell csavarni, ahol ha kifelé csavarod a 8as imbuszt, akkor az nem tud kijönni a karból - lehúzza a hajtókart.
Cimar: monoblokkokban nem igazán cserélhetõek, úgy emlékszem az FSA is bonthatatlan.
#14979
Írta 2007. május 29. - 19:31
és amúgy milyen az az önlehúzó hajtókarcsavar?
thez: közi. de rá fog csúszni magáról, ha majd belerakom azt a csavart? nekem olyan csavarom van, aminek imbuszos a vége, van egy mûanyag tányérszerûség rajta a csavar feje alatt, és 8as imbusz kell bele...csak olyanom nincs itthon, az összes többi meg vagy kicsi, vagy nagy bele...ez ilyen önlehúzós?
és ez az önlehúzós cucc tényleg egy mûködöképes dolog?