Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14801
Írta 2007. június 11. - 18:39
#14802
Írta 2007. június 11. - 18:29
#14803
Írta 2007. június 11. - 18:11
#14804
Írta 2007. június 11. - 18:06
#14805
Írta 2007. június 11. - 18:05
#14806
Írta 2007. június 11. - 17:58
Üdv! Egy kis segítségre lenne szükségem.
Épp 8 sebességes fogaskoszorút készülök rendelni, azomban a rendelni kívánt típusból 2 fajta is van. 11-28, ileetve 11-32. Kissé tájékozatlan vagyok a témában, ezért is kérdeznélek meg titeket, hogy e kettõ közt mi a külömbség, illetve mit is jelent valójában. Elõre is köszi a válaszokat...
a fogaskerekek mérete ill. fogszáma
#14807
Írta 2007. június 11. - 17:06
...
Asszem tudom, a Sram 3.0 PG-830, ebikon akciós, ugye?
#14808
Írta 2007. június 11. - 16:07
Épp 8 sebességes fogaskoszorút készülök rendelni, azomban a rendelni kívánt típusból 2 fajta is van. 11-28, ileetve 11-32. Kissé tájékozatlan vagyok a témában, ezért is kérdeznélek meg titeket, hogy e kettõ közt mi a külömbség, illetve mit is jelent valójában. Elõre is köszi a válaszokat...
#14809
Írta 2007. június 11. - 09:01
csak nem tudom eldönteni, hogy maradjak-e az eddigi 170mm-es karnál, vagy esetleg 175-re váltsak.
hogy döntsem el? elég sokat kerestem már a témában itt is, de vegyes a kép.
180 centi vagyok, és a 170-es kar sem különösebben ösztönöz a pörgetésre, bár az országútis haverom például picit mindig lassabb pedálfordulattal ment, mikor vele tekertem. a bringám, amire kéne, 95% aszfalt felhasznállású, 700c-s gép, 48-as tányér..
valamint okozhat-e tényleg gondot, ha a másik bringámon nem ugyanekkora hajtókar lesz, mert meghagyom a 170-est?
térdfájástól tartok, mert bár csak akkor volt gondom velük, ha túlerõltettem õket, azért nem szeretném, ha ilyen kihatása lenne a dolognak. (akár annak, hogy túl kicsivel, akár hogy túl naggyal megyek, bár õszintén szólva a legvalószínûbbnek azt tartom, hogy az én évi 3000 km-emen nem akkora dolog az a hajtókar-méret...)
úgy érzem, a 170-essel jól elvagyok egyébként, és tudtommal a túl nagy kar elõbb okoz problémát, mint a túl kicsi. meg hogy a magasságomhoz ez nagyjából megfelelõ kellene hogy legyen..
akkor dilemmázok egyébként legtöbbet, amikor nem tudok valamit kipróbálni. :S
mégis, valami hasznosat tudnátok ezzel kapcsolatban mondani?
köszi.
#14810
Írta 2007. június 11. - 00:01
A keresõ szerint nem hangzott még el hasonló kérdés.
A középsõ lánctányéromról letört a 4 Hollowtech II vezetõfog hegye, emiatt nem lehet a belsõrõl a középsõre átdobni. Szerintetek erõsebbek a vezetõfogak XT vagy XTR tányéron?
#14811
Írta 2007. június 09. - 16:08
sor meg még bõven használható volt mikor levettem
#14812
Írta 2007. június 09. - 16:04
szted ott a váltásteljesítmény a lényeg ahol elöl NINCS is váltó?
nem mindenki cc-s
#14813
Írta 2007. június 09. - 16:02
xt-re eddig 6900 volt a Gebhardt ami olcsó is meg jó is....
volt valami lx de az meg kell a halálnak....
#14814
Írta 2007. június 09. - 16:01
#14815
Írta 2007. június 09. - 16:00
#14816
Írta 2007. június 09. - 15:38
nyúlott láncot kopott fogskoszorút érdemes cserélni?
mondjuk elvileg nem fut már olyna szépen, de most eyenlõre nem akarok erre pénzt szánni kell a vázra, meg különben is, még sztem használható, az új szett annyiva tovább bírja, minél késõbb cserélek.
csak a kérdésem az lenne h ez tönkretesz vmilyen más alkatrészt? vagylehet használni addig amíg szét nem megy teljesen?
en addig hasznalnam amig lehet. ha mar nem birod beloni a sebessegeket, vagy ha ugral a lanc terheles alatt, akkor kuka. addig meg nyomjad neki
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14817
Írta 2007. június 09. - 14:29
azt a fószert kérdeztem akitõl te vetted
márpedig ö RF et tud intézni ugyhogy sztem 3500 öt megér
ez a 6900 as Gebhardt nem tudom mennyivel lehet másabb :chin:
#14818
Írta 2007. június 09. - 12:00
#14819
Írta 2007. június 09. - 11:50
norb: teljesen jó hajtókar, elérhetõ áron, minden szempontból kieegyensúlyozott teljesítmény (könnyû, erõs, merev), jobb vételt nem igen találsz