Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
18262 hozzászólás a témában

#14761
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

A Hone-t is AM bringához ajánlja a Shimano, ezt Neked illene tudni, arról nem is beszélve h. abból ugye van acéltengelyes verzió...
Alapesetben kb 2-3-4 mm van nagytányér kónusz verzióban az elsõváltó-lánc között, nem tudom mi lenne itt a hiba, talán csak nem kéne úgy terhelni ;)
Abban igazad van hogy dirtben nem vagyok 100%-ig kompetens, de a Simanyo sem véletlen osztja szét kategóriákra az alkatrészcsaládokat, az LX pedig cc-túra kar.
Nehéz a többi cc karhoz képest. Az UFO felnit sem a DoubleWide-al hasonlítom össze O.o
De Ti tudjátok, csak én nem mernék vele nagyobb ugrást bevállalni....
Nem kell széttépni, ez az egyéni, szubjektív véleményem.

A Hone tekintetében nem hagynám ki a következõ meghatározást: "& enduro MTB components." Na most egy elöl-hátul "6-ot mozgó gépezet, mint például az enyém, az pontosan ez a kategória (long travel trail vagy enduro; kinek melyik tetszik jobban). És én ezzel déházom - természetesen figyelembe véve az alkatrészek és a váz határait - és Semmeringen kíválóan teljesített, ami egy egészen finom pálya. Az tény, hogy Willingen-ben vagy Champéry-ben visszafogottabban mennék, mert oda már kevés lenne. A Hone kapott már hideget-meleget, és zokszó nélkül bírja a kiképzést, maximálisan megérte az árát.
Az LX-et vehetjük mindenki hajtómûvének, vagyis öszvér megoldás, melynek szinte mindenhol jól kell teljesítenie. Ennek megfelelõen van benne anyag bõven, hogy bírja is a terhelést. Aki tudja, hol vannak a határai, az nem fog 4-5 méteres letöréseket ugrani vele. De meglepõdnél, hogy mit és mennyit kibír. Kérdezd csak Salát!

Az viszont tény, hogy csak DH-ra én is Saint-et vennék.


#14762
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
ismerõs megvette.

Mikor épp tányért cseréltem rajta, leesett az egyik fül.

Oppá.

Utána nem volt boldog az eladó mikor zacsiban visszakapta az összes alkatrészével együtt.

Ha értessz hozzá, nem fürdessz be.

de egy éves... meggondoltad?

#14763
323K13L

323K13L

    vendég

  • fórumtag
  • 174 hozzászólás
természetesen venni...miért ki az aki eladna egy saint hajtókart? (az akit ismerek de ez most nem lényeg) :)

miért mi a véleményed?
mennyire lehet befürdeni vele?
mely részét lehet elrontani? (csapágy oké..de azt megérezni)
bordástengelyen is látszik ha gubanc van...meg ha nem jo felpréselem kíméletesen az alfelébe az embernek :D

#14764
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
te most venni vagy eladni akarsz valamit?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#14765
323K13L

323K13L

    vendég

  • fórumtag
  • 174 hozzászólás
25 ért egy korrekt saint? :D

azt olvastam emitten ha kivülrõl nincs baja akkor hótziher, hogy belülrõlsincs :D
és már "megéri"...

#14766
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
az oke, hogy van velemenyed, de elobb olvasni kellene a temaban.

LX=Hone ez teny. Mas festessel, es mas lancanyer-kombinaciokkal jonnek.

LX karokat raknak trekking meg cc bringakra, a Hone meg egyertelmuen a szegeny ember saint-je. Mikozben a lakk alatt ugyanaz a ketto.

En cc-zek, es most LX karokat fogok feltenni, de ha osszerakok egy 15cm-t mozgo durvulosabb gepet arra valszeg hone fog menni.


Persze kemenyvonalas Dirt-re csak a Saint meg az uber cr-mo hajtokarok igazan jok, de ha tudod mit csinalsz, vagy ha nem ugrasz olyan iszonyat nagyokat, akkor meg egy deore is eleg lehet. Gond nelkul
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#14767
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
A Hone-t is AM bringához ajánlja a Shimano, ezt Neked illene tudni, arról nem is beszélve h. abból ugye van acéltengelyes verzió...
Alapesetben kb 2-3-4 mm van nagytányér kónusz verzióban az elsõváltó-lánc között, nem tudom mi lenne itt a hiba, talán csak nem kéne úgy terhelni ;)
Abban igazad van hogy dirtben nem vagyok 100%-ig kompetens, de a Simanyo sem véletlen osztja szét kategóriákra az alkatrészcsaládokat, az LX pedig cc-túra kar.
Nehéz a többi cc karhoz képest. Az UFO felnit sem a DoubleWide-al hasonlítom össze O.o
De Ti tudjátok, csak én nem mernék vele nagyobb ugrást bevállalni....
Nem kell széttépni, ez az egyéni, szubjektív véleményem.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#14768
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás

1. Mert nincs annyi eszük hogy vegyenek 1 Saint-et, ha már simanó :chin:
2. Pont annyira merev hogy 1 sprintnél simán beletaposom az elsõváltóba...
3. Az isis-nél nemtom hogy jobb-e, szerintem ezt nem lehet kijelenteni, fõleg ha octalinket is nézzük... (négyszög persze h. nem jöhet szóba)

Tartalék van benne, ok, mert kõnehéz, de ez nem jelenti azt hogy alkalmas extrém használatra, azért építették túl, mert sz@r anyagból van, ergó több kell belõle...


1., ezt a kijelentést erõsen átgondolnám, fõleg annak tekintetében, hogy cécósként akarod megmagyarázni a dolgot a lejtõzõs brigádnak
2., ott valami hiba van, mert én ezt 3 különbözõ hajtómû (LX és két Hone)esetében sem sikerült még produkálnom
3., véleményem szerint jobb, mivel lényegesen merevebb

Az, hogy kõnehéz, nézõpont kérdése. És mihez nehéz? Az a kijelentés pedig, hogy nem alkalmas extrém használatra, eléggé megmosolyogtató. Akkor a Hone mi a ráknak készült? Két különbözõ változatban is.


#14769
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
meert mindent elpusztítunk vazze...

#14770
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás

2. Pont annyira merev hogy 1 sprintnél simán beletaposom az elsõváltóba...


Abbahagyom a CC-t. Nekem ez még nem jött össze. Gyenge vagyok :(
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#14771
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás

akkor vajon miért használják elég sokan dhra meg ugrálni?
elég merev, hogy ne csoffadjon le az elsõ ugrásnál.
elég könnyû, hogy ne sz*rj be, mire kiemeled a gépet.
az integrált tengely miatt pedig a hajtókar-tengely kapcsolat a lehetõ legmerevebb-legstabilabb, de biztosan jobb, mint egy ISISes tengelyrögzítés. a 4szögesrõl ne is beszéljünk..

nem hiszem, hogy gond lenne vele. az lxben van tartalék bõven...


1. Mert nincs annyi eszük hogy vegyenek 1 Saint-et, ha már simanó :chin:
2. Pont annyira merev hogy 1 sprintnél simán beletaposom az elsõváltóba...
3. Az isis-nél nemtom hogy jobb-e, szerintem ezt nem lehet kijelenteni, fõleg ha octalinket is nézzük... (négyszög persze h. nem jöhet szóba)

Tartalék van benne, ok, mert kõnehéz, de ez nem jelenti azt hogy alkalmas extrém használatra, azért építették túl, mert sz@r anyagból van, ergó több kell belõle...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#14772
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
akkor vajon miért használják elég sokan dhra meg ugrálni? salának is mintha lxe lenne/lett volna az R9en, márpedig sala tudja, hogy mit csinál...van benne bõven anyagtöbblet...

elég merev, hogy ne csoffadjon le az elsõ ugrásnál.
elég könnyû, hogy ne sz*rj be, mire kiemeled a gépet.
az integrált tengely miatt pedig a hajtókar-tengely kapcsolat a lehetõ legmerevebb-legstabilabb, de biztosan jobb, mint egy ISISes tengelyrögzítés. a 4szögesrõl ne is beszéljünk..

nem hiszem, hogy gond lenne vele. az lxben van tartalék bõven...

#14773
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Az LX NEM dirt kar.

Akkor már sokkal inkább 1 használt valami, de 20-ért semmi normálisat nem kapsz, max acélt.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#14774
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
új lx 24...

#14775
323K13L

323K13L

    vendég

  • fórumtag
  • 174 hozzászólás
25 ért saint mindennel együtt? megéri? nincs egy éves...

mint vélekedtek?

#14776
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
24-25 körül van, de bõven megéri...

#14777
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
integrálthoz jár a középcsapágy....
jó bocs lehet hogy 24e

#14778
Gyufa3

Gyufa3

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
És hol találok lx-et középcsapággyal 23000-ért csak a hajtókar kerül 24000-be én legalábbis úgy láttam a neten

#14779
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
23-ért van lx, középcsapival, ha nem vagy nagyon nehéz akkor el fogja bírni (persze nem kell szét grind-olni), eladod fölösleges két tányér és belül is vagy a 20-on....

#14780
Gyufa3

Gyufa3

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás
Hello mindenki!Azt szeretném kérdezni hogy street dirt bringához milyen hajtókart és ahhoz milyen monoblokkot ajánlanátok?a 2 együtt max 20.000 körül lehet.Elõre is köszi mindenkinek a segítséget