Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14761
Írta 2007. június 12. - 22:28
Mikor épp tányért cseréltem rajta, leesett az egyik fül.
Oppá.
Utána nem volt boldog az eladó mikor zacsiban visszakapta az összes alkatrészével együtt.
Ha értessz hozzá, nem fürdessz be.
de egy éves... meggondoltad?
#14762
Írta 2007. június 12. - 22:26
miért mi a véleményed?
mennyire lehet befürdeni vele?
mely részét lehet elrontani? (csapágy oké..de azt megérezni)
bordástengelyen is látszik ha gubanc van...meg ha nem jo felpréselem kíméletesen az alfelébe az embernek
#14763
Írta 2007. június 12. - 22:18
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14764
Írta 2007. június 12. - 22:15
azt olvastam emitten ha kivülrõl nincs baja akkor hótziher, hogy belülrõlsincs
és már "megéri"...
#14765
Írta 2007. június 12. - 22:03
LX=Hone ez teny. Mas festessel, es mas lancanyer-kombinaciokkal jonnek.
LX karokat raknak trekking meg cc bringakra, a Hone meg egyertelmuen a szegeny ember saint-je. Mikozben a lakk alatt ugyanaz a ketto.
En cc-zek, es most LX karokat fogok feltenni, de ha osszerakok egy 15cm-t mozgo durvulosabb gepet arra valszeg hone fog menni.
Persze kemenyvonalas Dirt-re csak a Saint meg az uber cr-mo hajtokarok igazan jok, de ha tudod mit csinalsz, vagy ha nem ugrasz olyan iszonyat nagyokat, akkor meg egy deore is eleg lehet. Gond nelkul
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14766
Írta 2007. június 12. - 21:54
Alapesetben kb 2-3-4 mm van nagytányér kónusz verzióban az elsõváltó-lánc között, nem tudom mi lenne itt a hiba, talán csak nem kéne úgy terhelni
Abban igazad van hogy dirtben nem vagyok 100%-ig kompetens, de a Simanyo sem véletlen osztja szét kategóriákra az alkatrészcsaládokat, az LX pedig cc-túra kar.
Nehéz a többi cc karhoz képest. Az UFO felnit sem a DoubleWide-al hasonlítom össze O.o
De Ti tudjátok, csak én nem mernék vele nagyobb ugrást bevállalni....
Nem kell széttépni, ez az egyéni, szubjektív véleményem.
#14767
Írta 2007. június 12. - 21:40
1. Mert nincs annyi eszük hogy vegyenek 1 Saint-et, ha már simanó :chin:
2. Pont annyira merev hogy 1 sprintnél simán beletaposom az elsõváltóba...
3. Az isis-nél nemtom hogy jobb-e, szerintem ezt nem lehet kijelenteni, fõleg ha octalinket is nézzük... (négyszög persze h. nem jöhet szóba)
Tartalék van benne, ok, mert kõnehéz, de ez nem jelenti azt hogy alkalmas extrém használatra, azért építették túl, mert sz@r anyagból van, ergó több kell belõle...
1., ezt a kijelentést erõsen átgondolnám, fõleg annak tekintetében, hogy cécósként akarod megmagyarázni a dolgot a lejtõzõs brigádnak
2., ott valami hiba van, mert én ezt 3 különbözõ hajtómû (LX és két Hone)esetében sem sikerült még produkálnom
3., véleményem szerint jobb, mivel lényegesen merevebb
Az, hogy kõnehéz, nézõpont kérdése. És mihez nehéz? Az a kijelentés pedig, hogy nem alkalmas extrém használatra, eléggé megmosolyogtató. Akkor a Hone mi a ráknak készült? Két különbözõ változatban is.
#14768
Írta 2007. június 12. - 21:40
#14769
Írta 2007. június 12. - 21:37
2. Pont annyira merev hogy 1 sprintnél simán beletaposom az elsõváltóba...
Abbahagyom a CC-t. Nekem ez még nem jött össze. Gyenge vagyok
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#14770
Írta 2007. június 12. - 21:30
akkor vajon miért használják elég sokan dhra meg ugrálni?
elég merev, hogy ne csoffadjon le az elsõ ugrásnál.
elég könnyû, hogy ne sz*rj be, mire kiemeled a gépet.
az integrált tengely miatt pedig a hajtókar-tengely kapcsolat a lehetõ legmerevebb-legstabilabb, de biztosan jobb, mint egy ISISes tengelyrögzítés. a 4szögesrõl ne is beszéljünk..
nem hiszem, hogy gond lenne vele. az lxben van tartalék bõven...
1. Mert nincs annyi eszük hogy vegyenek 1 Saint-et, ha már simanó :chin:
2. Pont annyira merev hogy 1 sprintnél simán beletaposom az elsõváltóba...
3. Az isis-nél nemtom hogy jobb-e, szerintem ezt nem lehet kijelenteni, fõleg ha octalinket is nézzük... (négyszög persze h. nem jöhet szóba)
Tartalék van benne, ok, mert kõnehéz, de ez nem jelenti azt hogy alkalmas extrém használatra, azért építették túl, mert sz@r anyagból van, ergó több kell belõle...
#14771
Írta 2007. június 12. - 21:17
elég merev, hogy ne csoffadjon le az elsõ ugrásnál.
elég könnyû, hogy ne sz*rj be, mire kiemeled a gépet.
az integrált tengely miatt pedig a hajtókar-tengely kapcsolat a lehetõ legmerevebb-legstabilabb, de biztosan jobb, mint egy ISISes tengelyrögzítés. a 4szögesrõl ne is beszéljünk..
nem hiszem, hogy gond lenne vele. az lxben van tartalék bõven...
#14772
Írta 2007. június 12. - 21:13
Akkor már sokkal inkább 1 használt valami, de 20-ért semmi normálisat nem kapsz, max acélt.
#14773
Írta 2007. június 12. - 21:11
#14774
Írta 2007. június 12. - 20:52
#14775
Írta 2007. június 12. - 20:40
#14776
Írta 2007. június 12. - 20:25
#14777
Írta 2007. június 12. - 20:23
#14778
Írta 2007. június 12. - 20:12
#14779
Írta 2007. június 12. - 19:54
#14780
Írta 2007. június 12. - 11:26
csak nem csináltál már ilyet?
sajnos nem lett tökéletes, ha erõsebben tekerek akkor érzem, ahogy ropog a középcsapágy, elõtte tuti nem ilyen volt. Sztem megkérdezem az SKF boltban van-e ilyen csapágyuk, és lehet kicserélem a baloldalit...
Grim: ha úgyis szét van szedve megnéznéd mi van ráírva a csapágy mûanyag kis gyûrûjére (típus, számok)? Ha nem muszáj nem szedném szét megint. Köszi!
Az az igazsag, hogy most dolgozom, es pentekig nem leszek bringa kozelben.
Meg celszerszam hianyaban szet se tudom szedni. De szerintem kicsereltetem ugy ahogy van, mivel van meg ra 1 honap gari. A hajtokar resze meg ugyse megy tonkre soha. Igy meg evente fainul kicsereltetem mindig a csapagyat ha valami gixer van vele.
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"