Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#11241
Írta 2009. április 11. - 20:15

Szerintem mégiscsak a hajtásnál zörög valami,néha ugrik is egyet.Lehet,hogy a váltót kellene beállítani?Én nem nagyon értek hozzá,de a végállásokon kívül lehet még a mûködésén finomítani?
#11242
Írta 2009. április 11. - 17:32

Lehet hogy furcsának tûnik , de lehet hogy a nyeregcsõ az . Szed ki takarítsd meg a csövet és a helyét is kicsit zsírozd meg és lehet hogy szerencséd és csönd lesz.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#11243
Írta 2009. április 11. - 17:26

Sziasztok,van egy 2008-as Merida Crossway 20-as bicóm ami egy hónapos.A gond az,hogy valami zörög a hajtásnál ami idegesít,és nem tudok rájönni mi lehet az(lánc,fogaskoszorú,váltó).Nem egy komoly gép,de szerintem nem szabadna ilyennek lennie.Szerintetek mi lehet a baj?
#11244
Írta 2009. április 11. - 13:03

hatso agy belseje lehet hibas
vagy kopott a lancod/fogaskereksorod/lanctanyerod
kösz
ezektõl féltem mert a lánc még úgy ahogy lenne lóvé de a fogaskerekek hát azt húzós árban vannak
köszi
majd még elvszem egy szakihoz hogy mit lát õ
#11245
Írta 2009. április 10. - 23:30

hatso agy belseje lehet hibas
vagy kopott a lancod/fogaskereksorod/lanctanyerod
vagy kopott a lancod/fogaskereksorod/lanctanyerod
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11246
Írta 2009. április 10. - 22:42

hali
a bicon ha erõsebben meg tekerem akkor ugrik egy nagyot és recsenik is az ugrástól.
mivel oldható meg a hiba?
normál tekerésben semmi gond csak ha meg akarok indulni meg ha süllyedek és erõbõl kéne kijönni így kiállni se igen merek mert nemesebb részek veszélyben lennének egy ugrásnál.
a bicon ha erõsebben meg tekerem akkor ugrik egy nagyot és recsenik is az ugrástól.
mivel oldható meg a hiba?
normál tekerésben semmi gond csak ha meg akarok indulni meg ha süllyedek és erõbõl kéne kijönni így kiállni se igen merek mert nemesebb részek veszélyben lennének egy ugrásnál.
#11247
Írta 2009. április 08. - 21:06

Már megvan a hiba forrása. Túl hosszú a lánc haverok is megerõsítették amikor nyomultunk és mutattam nekik hogy mi a gond.
#11248
Írta 2009. április 08. - 16:13

Milyen hátsó váltód van?
Szerk.:
- Felesleges kérdés volt, utánaolvastam másik topikban. -
Szerk.:
- Felesleges kérdés volt, utánaolvastam másik topikban. -
Izomtéridõninja-geológus!
#11249
Írta 2009. április 08. - 16:09

Nem. Elöl legnagyobb hátul viszont legkisebb.3x9 az elöl nagytányér hátul is a legnagyobb fogaskerék?
#11250
Írta 2009. április 08. - 14:47

3x9 az elöl nagytányér hátul is a legnagyobb fogaskerék?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11251
Írta 2009. április 08. - 14:15

Igen erre gondoltam. Megfelelõ sram láncot vettem valami powerchainII sram 971 asszem. 3x9-be viszont olyan érzésem van mintha kicsit túlságosan is feszítennné.Azt mondja, hogy a váltó nem feszíti a láncot, amikor elõl-hátul a kis lánckerekeken van.
Hosszú a lánc.
#11252
Írta 2009. április 08. - 11:29

Azt mondja, hogy a váltó nem feszíti a láncot, amikor elõl-hátul a kis lánckerekeken van.
Hosszú a lánc.
Hosszú a lánc.
A sebesség mindent megold.
#11253
Írta 2009. április 08. - 11:07

kisebbségbe kicsit hajlik a lánc lefelé
Ez magyarul mit jelent?
Megfelelõ a lánchossz (pl. SRAM ajánlása)?
edit: tam, akkkor Neked sem jött át.

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#11254
Írta 2009. április 08. - 11:05

kisebbségbe kicsit hajlik a lánc lefelé?
hogy mi?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11255
Írta 2009. április 08. - 11:04

Most lett összerakva új váltórendszerem. Szerintetek az menyire gond hogy kisebbségbe kicsit hajlik a lánc lefelé? Attól félek ha pár szemet kivennék akkor meg 3x9-be túlfeszülne. 3x9-be most se jó teljesen még finomhangolni kell.
#11256
Írta 2009. április 07. - 23:10

zsir ugyanaz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11257
Írta 2009. április 07. - 21:47

A BB-UN26-nak és 54-nek a bal oldali mûanyag csészéje egyforma lehet?
Nyilván kívülrõl igen, de engem a belsejük érdekelne.
Nyilván kívülrõl igen, de engem a belsejük érdekelne.
#11258
Írta 2009. április 06. - 20:11

Hát engem különösebben nem érdekel a súly... 21 kiló feletti gépnél sztem 300 g ide vagy oda nem sok vizet zavar
viszont az én 90 kilóm alatt az erõssége nagyon számít
tulajdonképpen csak arra vagyok kíváncsi, melyik az erõsebb:)
viszont az én 90 kilóm alatt az erõssége nagyon számít
tulajdonképpen csak arra vagyok kíváncsi, melyik az erõsebb:)
hydro-elektro-mechanikus, hõérzékelõs félhomályszabályzó :lol1:
#11259
Írta 2009. április 06. - 16:28

A linkelt RF csak annyira kanadai, hogy a gyártó az. Meg nehéz, mint kõ - "csak" 300-gr-al nehezebb az FSA-nál.
Semmiféle pro vagy kontra érv nem hangzott el egyik modell tekintetében sem.

Semmiféle pro vagy kontra érv nem hangzott el egyik modell tekintetében sem.
#11260
Írta 2009. április 06. - 15:56

Tehát RaceFace??
és az FSA-ról mi a véleményetek? Érvek, ellenérvek?
esetleg tud valaki erõsségi adatokat (szokták mérni, pl hány newton terheléstõl csavarodik/törik)
Amúgy sztem tökmindegy, h egy kínai vagy esetleg egy tajvani ember ellenõrzi a gyártást és kis ázsiai emberkék rakják össze ill. rakják be a dobozba, vagy kanadaiak. Sztem attól nem lesz se erõsebb, se gyengébb, csak olcsóbb
és az FSA-ról mi a véleményetek? Érvek, ellenérvek?
esetleg tud valaki erõsségi adatokat (szokták mérni, pl hány newton terheléstõl csavarodik/törik)
Amúgy sztem tökmindegy, h egy kínai vagy esetleg egy tajvani ember ellenõrzi a gyártást és kis ázsiai emberkék rakják össze ill. rakják be a dobozba, vagy kanadaiak. Sztem attól nem lesz se erõsebb, se gyengébb, csak olcsóbb
hydro-elektro-mechanikus, hõérzékelõs félhomályszabályzó :lol1: