Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#11221
Írta 2009. április 12. - 21:38

hali!
van egy kis gondom, a cuccaim így néznek ki
deore hajtókar, kb 1000 km
sram pc 970, vagy 971es lánc, kb 500 km
sram koszorú, az is 970es kb 500 km
ha göröngyös utakon járok, néha megugrik a lánc, és nem tudom, hogy mitõl, mert a lánc és a sor együtt lett feltéve tavaly. nem olyan, mint a régi nagyapám-féle 28as bicajon, de elég, hogy bekongassam a térdem a kormányba
van tippetek, hogy mi lehet a baj?
van egy kis gondom, a cuccaim így néznek ki
deore hajtókar, kb 1000 km
sram pc 970, vagy 971es lánc, kb 500 km
sram koszorú, az is 970es kb 500 km
ha göröngyös utakon járok, néha megugrik a lánc, és nem tudom, hogy mitõl, mert a lánc és a sor együtt lett feltéve tavaly. nem olyan, mint a régi nagyapám-féle 28as bicajon, de elég, hogy bekongassam a térdem a kormányba
van tippetek, hogy mi lehet a baj?
#11222
Írta 2009. április 12. - 20:52

Így csináld:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11223
Írta 2009. április 12. - 20:50

jaja tenyleg ahoz vannak ilyen kis karikak amik a tengelyre mennek valahova. mar nem emlekszem pontosan, csak egyszer raktam fel olyat
szedd szet es rakd ossze papir alapjan ujra
manual valszeg letoltheto raceface.com-rol
szedd szet es rakd ossze papir alapjan ujra
manual valszeg letoltheto raceface.com-rol
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11224
Írta 2009. április 12. - 20:43

A tisztán látás kedvéért a Howitzer nem integrált. Az integrált hajtómûnél a hajtókar tengelye van integrálva a hajtókarba, míg a Howitzer egy erõsített, külsõ csapágyas ISIS rendszer.
RF X-Type meg vicces történet. Érdemes utánanézni, hogy is mûködik az érintett modell pontos felszerelése, mert van olyan barátom, akinél hasonló gondok voltak, és ott a hajtómû (nem a középrész) hézagolói voltak rosszul felszerelve.
RF X-Type meg vicces történet. Érdemes utánanézni, hogy is mûködik az érintett modell pontos felszerelése, mert van olyan barátom, akinél hasonló gondok voltak, és ott a hajtómû (nem a középrész) hézagolói voltak rosszul felszerelve.
#11225
Írta 2009. április 12. - 20:37

Nekem is volt lötyögés, az integrált' (külsö csapágyas..) howitzer-ruktion hajtómûnél, a hajtókar rendesen volt rögzitve, rátépve, DE a monoblokk nem! és tényleg csak egy kicsit kellett huzni, és akkor megszûnt a lötyi... "Szörnyû" dolog ez az integrált cucc. (számomra mondjuk a már említett dolog miatt (truva...) azon edzõdtem...)igen, az összeszerelés a megfelelõ módon történt
#11226
Írta 2009. április 12. - 20:22

Középcsapágyház szélesség megegyezik? (68 vs 73)
igen, az összeszerelés a megfelelõ módon történt
#11227
Írta 2009. április 12. - 19:49

esetleg helyi szakértõ hozzá tudna szólni? az alábbi postomhoz?
Középcsapágyház szélesség megegyezik? (68 vs 73)
#11228
Írta 2009. április 12. - 19:05

Szevasztok!
Meg tudja valaki mondani,hogy XTR hajtómûhöz milyen középtányért tudok venni (olcsóbban)Ami ugyan olyan lyukkörû?
Meg tudja valaki mondani,hogy XTR hajtómûhöz milyen középtányért tudok venni (olcsóbban)Ami ugyan olyan lyukkörû?
Team Heavy Pedál Szeged
#11229
Írta 2009. április 12. - 18:27

#11230
Írta 2009. április 12. - 17:20

hello mindenki!
Lenne egy kis gondom a hajtómûvemmel. Race Face Evolve Xc X-type 2005ös. A gond az h a hajtás oldala lötyög, nincs lelazulva , szóval a csavar meg van húzva rendesen minden hézagoló a helyén van. Jobban nem lehet meghúzni a csavart. Az illesztések nincsenek elnyalódva. Mi lehet a gond?
jah igen még annyi, h ez az elõzõ vázamban nem jelentkezett, mióta uj vázam van, azóta van jelen ez a probléma.
Lenne egy kis gondom a hajtómûvemmel. Race Face Evolve Xc X-type 2005ös. A gond az h a hajtás oldala lötyög, nincs lelazulva , szóval a csavar meg van húzva rendesen minden hézagoló a helyén van. Jobban nem lehet meghúzni a csavart. Az illesztések nincsenek elnyalódva. Mi lehet a gond?
jah igen még annyi, h ez az elõzõ vázamban nem jelentkezett, mióta uj vázam van, azóta van jelen ez a probléma.
#11231
Írta 2009. április 12. - 12:46

A nyeregcsõ, stucni/kormány , és egyéb "egyszerû" összetételeknél ritkán van gond, és ha van, akkor szétszeded, megtörölgeted, összerakod, és tuti jó lesz.
Viszont nekem régebben a hajtókar-monoblock összetétele miatt nyiszegett, kattogott a bicóm, szerintem ütsd fel jól a hajtokart, és utána próbáld ki.
Viszont nekem régebben a hajtókar-monoblock összetétele miatt nyiszegett, kattogott a bicóm, szerintem ütsd fel jól a hajtokart, és utána próbáld ki.
#11232
Írta 2009. április 12. - 10:29

Zézoltán!
Neeem így megy!
Az a legritkább eset, hogy a nyeregcsõ kattog! lehet a lánc a hajtómû a pedál a nyereg! ezután a nyeregcsõ, és percse a váz miatt áthúz a hang mindenhova, akár a hátsóagy, elsõagy, villa de akár a kormánycsapágy és a stücni/kormány páros is lehet!
Amit leírtam az a sorrend!
Dzoli Kolléga, neked konkrétan középrésszel lehet gondod!
Neeem így megy!
Az a legritkább eset, hogy a nyeregcsõ kattog! lehet a lánc a hajtómû a pedál a nyereg! ezután a nyeregcsõ, és percse a váz miatt áthúz a hang mindenhova, akár a hátsóagy, elsõagy, villa de akár a kormánycsapágy és a stücni/kormány páros is lehet!
Amit leírtam az a sorrend!
Dzoli Kolléga, neked konkrétan középrésszel lehet gondod!
Ride everywhere.
.
#11233
Írta 2009. április 12. - 10:10

Dzoli elsõ körben vedd ki a nyereg csövet takarítsd meg + a helyét, is zsírozd meg és jó szorosan húzd meg jó eséllyel megszûnik a problémád
Köszi! Megcsináltam.
De nem is recseg inkább kattog, nem folyamatosan hanem össze-vissza.
#11234
Írta 2009. április 12. - 08:51

Szóval ha le akarod cserélni a 7-es racsnit 8-ra akkor a hátsó agyat is le kell cserélned mivel a 7-es agy nem kompatibilis a 8-as racsnival.
Dzoli elsõ körben vedd ki a nyereg csövet takarítsd meg + a helyét, is zsírozd meg és jó szorosan húzd meg jó eséllyel megszûnik a problémád
Dzoli elsõ körben vedd ki a nyereg csövet takarítsd meg + a helyét, is zsírozd meg és jó szorosan húzd meg jó eséllyel megszûnik a problémád
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#11235
Írta 2009. április 12. - 08:09

Üdv Mindenki!
A problémám a következõ: az elsõ lánckerekeknél (bármely fokozatban) furcsa, recsegõ hangja van a láncnak. Vadi új a lánc! Minden tiszta, frissen kenve.
Mi lehet a gond? :scratchhe
A problémám a következõ: az elsõ lánckerekeknél (bármely fokozatban) furcsa, recsegõ hangja van a láncnak. Vadi új a lánc! Minden tiszta, frissen kenve.
Mi lehet a gond? :scratchhe
#11236
Írta 2009. április 11. - 21:31

jaaaaa.
ezek cuccok vannak a bicajomon:- acera fékváltókar
-shimano sis e-h. váltó
-14-28- as f.koszorú
-egy belépö kategóriás
hajtómû
-és egy nem tom milyen
lánc
csak ennyit tudok mondani
ezek cuccok vannak a bicajomon:- acera fékváltókar
-shimano sis e-h. váltó
-14-28- as f.koszorú
-egy belépö kategóriás
hajtómû
-és egy nem tom milyen
lánc
csak ennyit tudok mondani
#11237
Írta 2009. április 11. - 21:11

Nem kérdeztem, h mit akarsz fejleszteni, csak azt, h most mid van. A két lánckeréksor szélességében eltér, több hely kell a 8asnak az agyon, mint a 7esnek.
#11238
Írta 2009. április 11. - 20:52

mért mi a különbség a 2 f.koszorú között?és hogyan érted azt hogy mit akarok rajta fejleszteni
#11239
Írta 2009. április 11. - 20:41

szia,
Mirõl szeretnél fejleszteni? Mert 3*7-es rendszert nem cserélhetsz 3*8-ra, mert a lánckeréksor / hátsó agy nem kompatibilis. Ekkor új hátsó agyra lesz szükséged.
Mirõl szeretnél fejleszteni? Mert 3*7-es rendszert nem cserélhetsz 3*8-ra, mert a lánckeréksor / hátsó agy nem kompatibilis. Ekkor új hátsó agyra lesz szükséged.
#11240
Írta 2009. április 11. - 20:23

helo
át akarom épiteni a bringámat egy 3*8-assá.
arra gondoltan hogy vennék egy 8- as alivió fogaskoszorút, HG-53 as láncot, alivio hátsó váltót, alivio elsö váltót( erre egy biciklikereskedö Szekszárdon azt mondta hogy ne vegyek ilyet mert ez CSAK az alivió hajtómüvet szereti), alivió fékváltókar(st-410), és gyorskioldót.
deore kompatibiliset nem akartam mert az csak a 3*9 es rendszerekhez jó( ugy tudom), és az acera meg az altus az meg már nagyon gagyik
ha szerintetek nem jó ez az összeállitás akkor kérlek segitsetek hogy mit cseréljek le
üdv
át akarom épiteni a bringámat egy 3*8-assá.
arra gondoltan hogy vennék egy 8- as alivió fogaskoszorút, HG-53 as láncot, alivio hátsó váltót, alivio elsö váltót( erre egy biciklikereskedö Szekszárdon azt mondta hogy ne vegyek ilyet mert ez CSAK az alivió hajtómüvet szereti), alivió fékváltókar(st-410), és gyorskioldót.
deore kompatibiliset nem akartam mert az csak a 3*9 es rendszerekhez jó( ugy tudom), és az acera meg az altus az meg már nagyon gagyik
ha szerintetek nem jó ez az összeállitás akkor kérlek segitsetek hogy mit cseréljek le
üdv