Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#8741
Posted 2010. June 17. - 19:42

#8742
Posted 2010. June 17. - 18:48

#8743
Posted 2010. June 17. - 18:06

shimano xt 760-as szérián belüli xt hajtómûrõl kell lemûtenem egy kistányért és felrakni helyette egy újat...úgy olvastam,hogy 64mm-es a kistányér lyukköre...22fogas truva lánckerék 64mm lyukkörrel elképzelhetõ,hogy jó lesz?
illetve hajtómûcsapágyat is szeretnék venni,de a boltban csak SM-BB70 van és SM-BB80-as van,az utóbbi megéri a majd 2 ezerrel pénzel többet?
üdv,köszönöm
#8744
Posted 2010. June 17. - 16:40

Szóval ez egy négyszögtengely, csak menet nélkül. Más vélemény?
Kalapáccsal leütögeted. Aztán elmész a helyi boltba és veszel egy új hajtómûvet.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8745
Posted 2010. June 17. - 16:35

#8746
Posted 2010. June 17. - 16:25

[url=http://kephost.hu/share-6A61_4C1A2864.html]
[/url[url=http://kephost.hu/share-581C_4C1A2864.html]
[/url
A mellékelt képeken levõ hajtómû milyen típusú, hogyan tudnám leszerelni? Vettem szerszámot, ami lehúzná, de nem jó hozzá.
Köszi!
Amilyen jól néz ki leginkább flex-el...
Szerintem ez vmi noname négyszögtengelyes, de mintha a menetet ahova a lehúzót bele kellene csavarni már lenyalták volna róla.
#8747
Posted 2010. June 17. - 15:56



A mellékelt képeken levõ hajtómû milyen típusú, hogyan tudnám leszerelni? Vettem szerszámot, ami lehúzná, de nem jó hozzá.
Köszi!
#8748
Posted 2010. June 17. - 10:22

Hát elsõ váltóból még kilenceset (hármas) nem láttam, de a többi oké, és persze mûködik.
90 sebesség csak elég.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#8749
Posted 2010. June 17. - 10:02

Lehet nagyon buta a kérdés ,ha igen akkor elnézést érte.
Elõl egy 9 sebességes 48-36-26 SLX hajtómû ,9 sebességes elsõ váltó , hátul egy SLX 10 sebességes váltó és fogaskeréksor ,10 sebességes lánc ,és 10-es váltókar. Ez így együtt mûködene ?
Hát elsõ váltóból még kilenceset (hármas) nem láttam, de a többi oké, és persze mûködik.

#8750
Posted 2010. June 17. - 09:54

Elõl egy 9 sebességes 48-36-26 SLX hajtómû ,9 sebességes elsõ váltó , hátul egy SLX 10 sebességes váltó és fogaskeréksor ,10 sebességes lánc ,és 10-es váltókar. Ez így együtt mûködene ?
#8751
Posted 2010. June 16. - 12:49

Ezt már sokan kérdezték itt és sokan meg is válaszolták
Tökéletesen mûködik 8-as rendszerrel is, vedd meg nyugodtan.
Köszönöm.
Bocs, h lusta voltam visszaolvasni, nem gondoltam volna, h olyan sûrû probléma.
#8752
Posted 2010. June 16. - 12:44

Üdv!
Lenne egy kérdésem:
Adott egy monti (3x8 sebi, S. Alivio e/h váltó kb. 2004-es évjárat, hajtókar&tányér Truvativ x-flow); hajtómûvet szeretnék cserélni és mivel épp most adja be a kulcsot a négyszöges monoblokkom úgy gondoltam váltanék integráltra. Az új integrált hajtómûveknél (pl. S. Deore), amiket néztem azt írják, h hátsó 9sebi kompatibilis, nekem ez sajna 8 - a kérdésem lényege a köv.: Ez reális probléma lehet? tehát a tányérokon tényleg más a fogak szélessége v egyebek, ami akadályozhatja?
Köszi elõre is
Ezt már sokan kérdezték itt és sokan meg is válaszolták

Tökéletesen mûködik 8-as rendszerrel is, vedd meg nyugodtan.
#8753
Posted 2010. June 16. - 12:18

Lenne egy kérdésem:
Adott egy monti (3x8 sebi, S. Alivio e/h váltó kb. 2004-es évjárat, hajtókar&tányér Truvativ x-flow); hajtómûvet szeretnék cserélni és mivel épp most adja be a kulcsot a négyszöges monoblokkom úgy gondoltam váltanék integráltra. Az új integrált hajtómûveknél (pl. S. Deore), amiket néztem azt írják, h hátsó 9sebi kompatibilis, nekem ez sajna 8 - a kérdésem lényege a köv.: Ez reális probléma lehet? tehát a tányérokon tényleg más a fogak szélessége v egyebek, ami akadályozhatja?
Köszi elõre is

#8754
Posted 2010. June 16. - 11:47

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8755
Posted 2010. June 16. - 11:11

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8756
Posted 2010. June 16. - 10:46

"Elsõ lépésként a hajtómûrögzítõ-csavart kell kihajtanunk (...) 14/15 mm-es hatlapfejû, dugókulccsal hajtható"
"Ha hatlapfejû csavarral rögzítettük a kart, helyezzük fel a külsõ porvédõ kupakot is."
Ebbõl az következik, hogy az enyém négyszögtengelyes vagy bordás. Igaz?
#8757
Posted 2010. June 16. - 10:16

A 3 fogaskerék közül a középsõ nagyon elkopott, a fogak olyanok rajta, mint egy-egy cápauszony. Ha meg lehet oldani csak a középsõ fogaskereket szeretném kicserélni. Nem egyben az egészet.
Ja, találtam egy cikket errõl.
Hajt
#8758
Posted 2010. June 16. - 10:10

Továbbra is kérdés hogy milyen. Illetve hogy a hajtómûvet akarod leszerelni vagy a lánckerekeket a hajtómûrõl.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8759
Posted 2010. June 16. - 10:07


Ha rá tudnék keresni angolul vagy magyarul, lehet hogy megtalálnám a megoldást fénykép feltöltése nélkül is.
#8760
Posted 2010. June 16. - 10:04


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
