Most ne röhögjetek ki, de nálam fokozottan érvényes: ha szeretem, megyek vele!
Szóval, minél szebb-tetszetősebb a bringa, annál jobb vele menni (psziché!)
Van egy ronda szakadt csúnya Mirage hajtásom. Elég szép volt régen, de a használat, egyszeri lánckiesés, "tudományos kísérlet (hidegzsíroldó..)" meglátszik rajta..
Merjem rábízni egy hajtókar festését egy autófényező-porfestő műhelyre? Vázat odaadod nekik, profin kimaszkolják a meneteket, nyeregvázcsövet, fejcsövet, még a papucsnál a váltótartó fület is, tkp. egy csepp festék se kerül oda, ahova nem kéne, a felvitt anyag egyenletesen vékony, folyásmentes, huplimentes (mivel fémtisztára pucolják a festendő felületet előzőleg.)
Mielőtt olyat írna valaki, hogy drága lenne, leírom: 5ezer ft a váz-villa lakkozva, egy alkatrész (felni, stucni, kormány, etc..) meg átlag ezresből megvan festve-lakkozva. Persze előtte homokszórják is, ez az, amitől "félek"
De egy hajtókar más.. Ugyebár a tengely egyben van a karokkal, a tengely végére meg rá van préselve a csapágy, amit mondjuk ki lehet hámozni egy laposfejűvel vagy csapágylehúzóval, de a kiképzett ház maszkolását nem tudom, meg tudják-e szépen oldani. A tengely ismét problémát jelent, meg a tengely közepén a menet, ami összefogja a két oldalt.
Mert elég elégedett vagyok az UT rendszerrel, sosem volt vele olyna problémám, hogy kattogott-klikkelgetett volna, relatíve keskeny (bár ha kicsit beforgatom a lábfejem, le tudom rúgni még a láncvillát is..)
Pimpelni meg inkább egy noname 08-as Mirázst pimpel az ember, mint egy régi szép négyszöges Chorust vagy Oktás DA-t.
Vélemények? Bárki festett idehaza UT hajtást? A kőkemény, szinte megkarcolhatatlan anodizálás eltávolítása gyerekjáték, forralt hidegzsíroldó úgy viszi le, hogy öröm nézni..
Vejne módosította - 2015. június 27. - 06:14