elég feltuno lenne, ha nem 8s lenne a 16t, mert a 9-10-11s lánckerék bordázata tökéletesen másképp néz ki Egyébként hobbiszintű tekergetésekre szerintem teljesen jó, amit írsz, pont néztem, hogy 50-13-at is kényelmesen el lehet pergetni 57-ig, tavasszal volt egy kísérletem 53-15-ben is, ami szintén eddig pörgött el, utazótempó meg 31-32 körüli kényelmes lazsulás, így oda bőven sok is.
tkp. 13-14-15-16-17-19-21-23 a kiosztás, és a 16-17 átmenet szokott bajos lenni. Külön aranyos, mikor 14-ről egy "triplesweeppel" úgy teszi föl 17-re, hogy még lánccsengés sincs, csak odakerül a lánckerékre, és fut tovább csendben
Ha tempónál félsz a bringán, az szerintem a kormány-villa-váz-stucni hibája lesz
kiejtés amúgy Mis, mert hiába olasz czég, a zalapító francia. De ejtheted Mikének is, tudni fogják, mi az. De 14-25 kilencesből van HG50, (sora-tiagra) és ultegra szintű kazetta is..
https://www.bike-com...9-9-fach-p3801/
https://www.bike-com...00-9-fach-p928/
Kisherceg: ha megírod, milyen vastagságban-darabszámban kellenek a gyűrűk, tudok segíteni alut szerezni. Más sajnos nem
Egyébként, mivel úgyis lassan jön a tanév, bugyutább időbeosztás, s megvan a szép kerek 5.ezredik km is idén a korallal, lehet, hogy lekerül a sor, és "betekintünk alá", mennyire épek a bordák.. Aztán úgy kiderülne, ha esetleg olyan van, hogy más orientációban került föl a 16.
szerk:
Ez tudom off, de ugye, Ti is csak egy darab belsőt ragasztanátok duct tape-el a defektus helyére a külső belső oldalán, és használnátok? Mert nekem két éve is így volt használva ez elöl pár ezer km-en át, és most is így használom, cask hátul.. ^^
Edited by Vejne, 2015. September 01. - 06:01.