Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Started by
Cybe
, 2003. July 27. 12:04
#17721
Posted 2006. April 05. - 09:45

#17722
Posted 2006. April 05. - 09:24

ilyen az.
bakter. ez már a howitzer. akkor neked "howitzeres" kulcs kell. asszem ez speckó lesz, de javítsatok ki ha nem...:chin:
igen, neked ilyen kell:
GIGA X PIPE BB monoblokk kihajtó
Anyaga: acél
CNC megmunkált
1/2"-os racsnis kar kompatibilis
32mm-es villáskulcs illeszkedés
GXP és Howitzer monoblokkokhoz

#17723
Posted 2006. April 05. - 09:23

#17724
Posted 2006. April 05. - 09:18

ûamit nem mellékeltek a bringához
de ez nem integrált hajtókar, hanem egy sima középcsapágy,aminek kívül vannak a csészéi.
hm... ISIS-es és Shimanohoz is jó egy ilyen. nekem is ez van, sima "2csészés" octalinkes középcsapágyhoz. csõkulcsot csak tényleg végsõ esetben, mert ha lecsúszik a csészérõl, egyrészt szétb@szod a csészét és rosszabb esetben még a kezedet is..

#17725
Posted 2006. April 05. - 09:14

#17726
Posted 2006. April 05. - 09:10

amit nem mellékeltek a bringához 
de ez nem integrált hajtókar, hanem egy sima középcsapágy,aminek kívül vannak a csészéi.

de ez nem integrált hajtókar, hanem egy sima középcsapágy,aminek kívül vannak a csészéi.
#17727
Posted 2006. April 05. - 09:09

Ugyanúgy ahogy a shimanot is. De szükséghelyzetben akár csõfogó-gumibelsõ kombó is megoldható. A hajtómû oldal bal menet a hajtókar oldal jobb menet! Javaslom a kerékpár szervizt! Inkább ne b@szd el!
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17728
Posted 2006. April 05. - 09:07

ki kellene szedni az új vázamból a Truvativ újfajta külsõcsapágyas monoblokkját. de mivel?
A hozzá való leszedõvel!

#17729
Posted 2006. April 05. - 09:04

tittyman:
Õõõ természetesen amit írtál az nekem is eszembe jütott. Azért köszi. Pont azt akartam elkerülni, hogy esztergálni meg lehúzózni kelljen. Az nem jött össze, de a kar legalább lenn van.
Õõõ természetesen amit írtál az nekem is eszembe jütott. Azért köszi. Pont azt akartam elkerülni, hogy esztergálni meg lehúzózni kelljen. Az nem jött össze, de a kar legalább lenn van.

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17730
Posted 2006. April 05. - 08:57

ki kellene szedni az új vázamból a Truvativ újfajta külsõcsapágyas monoblokkját. de mivel?
#17731
Posted 2006. April 04. - 23:50

Te unatkozol v. túl sok a pénzed ? Egy XT váltórendszert miért akarsz lecserélni ? Hagyd úgy, ahogy van és menj tekerni !
köszönöm az "építõ" hozzászólást....:wtf:
#17732
Posted 2006. April 04. - 23:02

#17733
Posted 2006. April 04. - 15:36

Te unatkozol v. túl sok a pénzed ? Egy XT váltórendszert miért akarsz lecserélni ? Hagyd úgy, ahogy van és menj tekerni !
Marci
#17734
Posted 2006. April 04. - 10:36

sziasztok,
most váltanék hajtókart. jelenleg egy 2004 LX-em van egy LX-es monoblokkal. szeretném eladni és egy truvativ hussefelt hatjókart venni helyette egy howitzer monoblokkal. azt még nem tudmom, hogy a DH-s 2 tárcsás vagy a tripla legyen-e?! igazából CC/DH lenne a bringa. számít, hogy a váltoim XT-k? vagy ez jelenesetben mindegy? kompatibilis a truva a shimanoval? vagy nem számít? bocsi a láma kérdésért, de tényleg nemtom számít-e....:chin:
most váltanék hajtókart. jelenleg egy 2004 LX-em van egy LX-es monoblokkal. szeretném eladni és egy truvativ hussefelt hatjókart venni helyette egy howitzer monoblokkal. azt még nem tudmom, hogy a DH-s 2 tárcsás vagy a tripla legyen-e?! igazából CC/DH lenne a bringa. számít, hogy a váltoim XT-k? vagy ez jelenesetben mindegy? kompatibilis a truva a shimanoval? vagy nem számít? bocsi a láma kérdésért, de tényleg nemtom számít-e....:chin:
#17735
Posted 2006. April 04. - 00:30

#17736
Posted 2006. April 04. - 00:20

A legfrisseb számot ha majd megveszed,akkor láthatod benne Zerge legújabb gépét...3x10..
ja, dura ace ... hirdette is az xtr cuccokat ... 1 nappal csúsztam le róla

#17737
Posted 2006. April 04. - 00:07

4 egy picit sok cserélgetni talán, de a 3 azért több mint 2, talán van értelme, nem tudom, egy próbát talán megér...
A 34-es fogaskoszorú hülyeség, mert azt már a középkanalas váltó nem szereti, s hosszúkanalast meg nem célszerû használni. (lerázza a láncot, hosszú lánc, leér stb, nem sorolom a hátrányait) Szerintem a 11-32 tökéletes, ha meg combos vagy, akkor vegyél nagyobb lánctányérokat a hajtómûre, az nagyot dob a tempón (lefelé is), ha pl 26/36/48-as rendsazert használsz. Bár, a legtökéletesebb talán a 24/34/46, csak szerezze be az ember itthon. Megjegyzem, láttam már profi bringásnál XC versenyen 34/46-ot is (igen, kistányér nélkül), pl Szilárdnál, ha jól emlékszem.
A 34-es fogaskoszorú hülyeség, mert azt már a középkanalas váltó nem szereti, s hosszúkanalast meg nem célszerû használni. (lerázza a láncot, hosszú lánc, leér stb, nem sorolom a hátrányait) Szerintem a 11-32 tökéletes, ha meg combos vagy, akkor vegyél nagyobb lánctányérokat a hajtómûre, az nagyot dob a tempón (lefelé is), ha pl 26/36/48-as rendsazert használsz. Bár, a legtökéletesebb talán a 24/34/46, csak szerezze be az ember itthon. Megjegyzem, láttam már profi bringásnál XC versenyen 34/46-ot is (igen, kistányér nélkül), pl Szilárdnál, ha jól emlékszem.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#17738
Posted 2006. April 03. - 17:36

#17739
Posted 2006. April 03. - 16:55

igen
es
igen
ja es nincs mit
es
igen
ja es nincs mit
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17740
Posted 2006. April 03. - 16:10

Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ez a hajtókar:
Truvativ '05 Holzfeller RockGuard 36/24T ISIS
kompatibilis-e 8-as rendszerrel, illetve a rockguard lecserélhetõ-e nagytányérra?
Köszi, Gergõ
Azt szeretném megkérdezni, hogy ez a hajtókar:
Truvativ '05 Holzfeller RockGuard 36/24T ISIS
kompatibilis-e 8-as rendszerrel, illetve a rockguard lecserélhetõ-e nagytányérra?
Köszi, Gergõ
Jegyeket, bérleteket!