Pl. egy 7900-es Dura Ace-t. ..................................
Milyen középrészhez keresnél amúgy hajtást?
Köszönöm a linkeket, ebből csak az jön le, h hiába tesztelnek laborban technikát, a gyakorlati igénybevételt csak megközelítőleg tudják reprodukálni. A Sram nincs rossz helyen, ezekben a tesztekben, sajnos nálam 100%-os volt a hiba ráta. Ráadásul az idén feltűnően keveset tekertem és ez a 2000km vágta haza. Így egy kicsit el vagyok keseredve, néztem még a Rotor-t valszeg az lesz a csere. GXP csapim van a vázban.
Én előxör 3 láncot használtam 10-es rendszeren, 1000km/ciklus. Közel 40e km-t tettem meg a szettel, de a lánc még a 0,75%-ot sem érte el. Most néggyel próbálkozom szintén tízes rendszeren, ez tuti tovább bírja, hisz még két lánc dobozban. Az más kérdés, h mennyire rentábilis, minden tisztításkor elhasználok egy flakon féktisztítót, majd olajozom Holmenkol-al ami szintén nem tartozik az olcsó kencék közé. Jah, és Sram-ék előírják a minden bontás utáni új patentszemet, igaz én csalok egy kicsit, mert legalább 3x felhasználom. Szóval, ha összeadom a karbantartás összegét, mondjuk egy termékeny 13ekm-es évben, akkor nem biztos, h ez a gazdaságos.
Edited by simon23, 2015. October 11. - 19:21.